Panda Video Compressor فشرده سازی فیلم بدون افت کیفیت برای اندروید

کمپرسور پاندا فیلم خود را به روشی سریع، آسان و سرگرم کننده کوچکتر کنید و از کیفیت نهایی فیلم شگفت زده خواهید شدشما به سرعت متوجه خواهید شد که PANDA بهترین کمپرسور و تغییر اندازه ویدئو در فروشگاه Play است!

این برنامه فشرده‌سازی ویدئو برای افرادی است که "تغییر اندازه‌دهنده عکس و تصویر" را ایجاد کرده‌اند (بیش از 10 میلیون کاربر و 6 4.6).

تبریک می گویم! شما به تازگی بهترین برنامه کمپرسور و تغییر اندازه ویدئو را برای فشرده سازی ویدئو پیدا کرده اید. این ابزار فشرده سازی ویدیو به شما امکان می دهد حتی فیلم ها را از طریق ایمیل ارسال کنید. هیچ پاندای شوخی نمی تواند ویدیوی شما را به اندازه ای که ارائه دهندگان ایمیل مجاز می دانند فشرده کند.

آیا با اندازه ویدیو مشکل داشتید:

* آیا می خواهید ویدیو را از طریق متن ارسال کنید؟

* آیا در تلاش برای به اشتراک گذاشتن یک ویدیو هستید؟

* آیا سعی می کنید ویدیوها را در کانال های رسانه های اجتماعی (اینستاگرام، فیس بوک، یوتیوب، واتس اپ، وی چت، وایبر، لاین، تلگرام، VKontakte و KakaoTalk) آپلود کنید؟

* آیا گوشی شما فضای خالی دارد؟

* داده های تلفن همراه گران است؟

* چگونه می توان یک فیلم با کیفیت خوب اما بسیار کوچکتر داشت؟

* تغییر اندازه ویدئو؟

* حجم فایل ویدئویی را کاهش دهید؟

تو در جای درستی هستی. فشرده سازی ویدیو ارائه شده توسط Panda Video Size Reduction بهترین راه برای کاهش حجم ویدیو است! علاوه بر این، زمان فشرده سازی ویدیو در آخرین نسخه 10 برابر سریعتر از نسخه های قبلی است!

پس از استفاده از پاندا برای فشرده‌سازی ویدیوها، می‌توانید:

* ارسال فیلم های فشرده از طریق ایمیل، متن

* ویدئوهای خود را به کانال های رسانه ارسال کنید. رسانه های اجتماعی (اینستاگرام، فیس بوک، یوتیوب)، واتساپ، وی چت، وایبر، لاین، تلگرام، VKontakte و KakaoTalk را آپلود یا به اشتراک بگذارید.

* در تلفن، تبلت، ابر خود ذخیره کنید

* کاهش مصرف داده تلفن همراه

* و خیلی بیشتر

فرمت های ویدئویی پشتیبانی شده: (# mp4، avi، mkv، flv، rmvb، 3gp، mpeg، wmv، mov

فایل‌های ویدیویی بزرگ برای هر کاربر موبایلی که می‌خواهد ویدیوها را به اشتراک بگذارد و بارگذاری کند، یک مشکل بزرگ است. این برنامه فشرده سازی ویدیو به شما کمک می کند:

فشرده سازی فایل های ویدئویی برای ارسال از طریق ایمیل

پاندا همچنین یک کمپرسور ویدیویی برای ایمیل است. آیا می خواهید ویدیوی خود را از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید، اما ویدیوی شما خیلی بزرگ است؟ با استفاده از گزینه "Suitable for Email" حجم فایل ویدئویی را کاهش دهید - ارسال ویدئو از طریق ایمیل هرگز آسان تر نبوده است. صندوق ورودی ایمیل اغلب محدود است و اندازه ویدیوها باید تغییر کند. کمپرسور ویدیوی پاندا، ویدئوها را به اندازه دقیق (مگابایت) فشرده و کاهش می‌دهد بدون اینکه بر کیفیت ویدیو تأثیر بگذارد.

فضای دستگاه را آزاد کنید

فیلم ها مهم هستند، اما فضای گوشی های هوشمند محدود است. برای حذف فضا، ویدیوها را حذف کنید، برنامه های مورد علاقه خود را متوقف کنید. از Resizer Video Panda استفاده کنید؛).

Panda Video Resizer اندازه ویدیوهای شما را کاهش می دهد، بنابراین فضای گوشی هوشمند یا کارت حافظه شما کاهش نمی یابد.

مصرف داده را کاهش دهید

آیا می خواهید ویدیوی خود را به اشتراک بگذارید، اما داده های شما محدود است و نمی توانید بسته داده بهتری دریافت کنید؟ این امر به ویژه زمانی که در خارج از کشور هستید بسیار مهم است. شما دسترسی Wi-Fi ندارید، اما همچنان می خواهید ویدیویی را به اشتراک بگذارید؟ فقط فیلم را با Panda Video Shrinker فشرده یا کوچک کنید.

اکنون می توانید به راحتی فیلم را فشرده کنید. شما به راحتی می توانید حجم فایل ویدئویی را کاهش دهید و کیفیت خود را از دست ندهید.

حتی اگر سیگنال شما ضعیف باشد، ویدیوها را به اشتراک بگذارید

آیا تا به حال سعی کرده اید یک فایل ویدئویی بزرگ را به اشتراک بگذارید، اما سیگنال شما ضعیف است و نمی توانید یک فایل ویدئویی عالی آپلود کنید؟ ابزار فشرده سازی فیلم پاندا به شما کمک می کند ویدیوها را در اندازه های پایین بارگذاری کنید. آیا می دانستید که Video Resizer اندازه ویدیوی شما را بدون افت کیفیت تغییر می دهد؟ فقط Panda Video Shrinker را دانلود کنید و شروع به فشرده سازی اندازه ویدیو برای کانال های رسانه های اجتماعی کنید. فشرده سازی ویدیوها و کاهش حجم فایل های ویدیویی را شروع کنید - مراحل ساده ای را دنبال کنید تا هم گوشی و هم در فضای ابری ذخیره شود. در فشرده سازی فیلم با استفاده از برنامه فیلم کوچک شک نکنید!

توضیحات:

این یک ابزار عالی برای داشتن است. من همیشه سعی کرده ام فیلم ها و فایل های ویدیویی عالی را به پدربزرگ و مادربزرگ و بستگانم در سراسر کشور برسانم و این بسیار جالب است. من نیز به کاربر پسند بودن آن شهادت می دهم. برنامه عالی! به علاوه یک توپ پاندا دوست داشتنی که یک انیمیشن توپ را خرد می کند. جایزه!


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...