عکس های پریسا گلدوست بازیگر 1400

 پریسا گلدوست متولد آبان 1354 در تهران است و در حال حاضر یکی از تواناترین بازیگران کشورمان است.

بازیگری را شروع کنید

پریسا گلدوست اولین گام خود را در سینما در سال 1374 با فیلم پاکبخته ساخته آقای غلامحسین لطفی برداشت و سپس در فیلم خواهران غریب در نقش یک فیلم جذاب و ماندگار به کارگردانی آقای کیومرث پور احمد بازی کرد. فیلمی که علیرضا خمسه اکبر عبدی و حمیده خیرآبادی در آن بازی کردند و بر تجربیات این هنرمند افزود.

سوابق هنری

پریسا گلدوست در سال 1391 در سریال زمانه بازی کرد و شهرت زیادی به دست آورد. سریالی به کارگردانی حسن فتحی با استقبال خوب مردم مواجه شد.

وی در سال 1388 در سریال طبقه همکف نیز به ایفای نقش پرداخت و با توجه به استقبال مردم از این سریال، به درخواست کارگردان این سریال، بهمن گودرزی، بار دیگر در فصل دوم به ایفای نقش پرداخته است.

سریال زمین زمین یکی از جذاب ترین سریال های تلویزیونی است که فصل اول آن در 23 قسمت در سال 1388 از شبکه یک سیما پخش شد و هم اکنون فصل دوم آن قرار است در ماه مبارک رمضان پخش شود.

گلدوست در گفت وگویی درباره کم کاری خود در عرصه سینما گفت: 22 سال است که بازیگری می کنم، اما متاسفانه به دلیل سهل انگاری و تشکر در جایی که باید باشم نیستم. امثال ما که سال ها در این زمینه کار کرده ایم با ظلم شدیدی روبرو هستیم.

پریسا گلدوست
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...