پریسا اقبالیان همسر حامد اسماعیلیون

پریسا اقبالیان دندانپزشک و همسر حامد اسماعیلیون نویسنده مشهور ایرانی است که در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی به همراه دخترش جان خود را از دست داد.

در ایران متولد و بزرگ شده است. دکتر پریسا اقبالیان در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شد. پریسا قبل از مهاجرت به کانادا به مدت 9 سال در ایران کار می کرد.

جوایز و افتخارات

اسماعیلیون دارنده جایزه هوشنگ گلشیری جایزه معتبر و بزرگ نویسندگی و ادبیات ایران است و برای کتاب های آویشن زیبا نیست و دکتر داتیس است.

او در تورنتو کانادا زندگی می کند و به همراه همسر و دخترش ریرا که همسر و دخترش را در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی از دست دادند در اروپا زندگی می کرد.

همسر حامد اسماعیلی در سقوط هواپیمای اوکراینی کشته شد

وی بامداد چهارشنبه 18 دی ماه 1388 در سانحه هوایی بوئینگ 737 737 خطوط هوایی اوکراین که از فرودگاه امام خمینی کیف پایتخت اوکراین حرکت می کرد، همسرش دکتر پریسا اقبالیان و تنها دخترش ریرا را از دست داد. .

این هواپیما که قرار بود ساعت 5:15 صبح بلند شود، ساعت 6:12 صبح با یک ساعت تاخیر به پرواز درآمد و تنها چند دقیقه پس از برخاستن در اطراف شهر جدید پرند و همه مسافران و خدمه سقوط کرد. جان خود را از دست دادند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...