خوشگل ترین عکسهای لیلا سعیدی مجری

لیلا سعیدی مجری دوست داشتنی با ظاهر  جذاب در 17 مهر 1367 در شهر همدان به دنیا آمد. او علاوه بر مجری، نویسنده هم هست.

تحصیلات و نویسنده بودن خانم سعیدی

لیلا دارای مدرک لیسانس کارگردانی سینما از دانشگاه است. او عاشق ادبیات است و به عنوان تهیه کننده کار می کند. او همچنین نویسنده و شاعر، بازیگر، نقاش و خوشنویس است.

خانم سعیدی از چه زمانی بازیگری را آغاز کرد؟

وقتی نوجوان بود دوست داشت در دوره راهنمایی مجری باشد و در مدرسه مجری برنامه های جشن بود. خانم سعیدی در سال های دانشگاه همچنان به عنوان مجری جدی و حرفه ای فعالیت می کرد.

او برای اولین بار گزارشگر یک مجله در استان همدان بود و پس از آن عکاسی و عکاسی را تجربه کرد و چندین سال مجری برنامه بومرنگ شبکه امید و شبکه هنر بود. او حتی در صدها جنگ کار کرده است.

ماجرای ازدواج لیلا سعیدی چیست؟

لیلا به طور اتفاقی با همسرش آشنا شد و ماجرا از این قرار بود که برای تئاتری که او میزبانی می کرد به دنبال سرمایه گذار بودند و در حین همکاری با یکدیگر برای ازدواج بیشتر با هم آشنا شدند. در سال 1996، او تصمیم گرفت این را رسمی کند. ازدواج کردند و در پاییز همان سال خانم سعیدی ازدواج کردند.

خانم سعیدی و شباهت عجیبش به بازیگر معروف شیلا خدادادی

او از نظر ظاهری بسیار زیبا و جذاب است که به طرز عجیبی شبیه خانم شیلا خداداد بازیگر توانا و مشهور ایرانی است که به سختی قابل تشخیص است.

مجریان مورد علاقه لیلا سعیدی چه کسانی هستند؟

در بین خانم ها بازی ژاله صادقیان و ژیلا امیرشاهی را دوست دارد و در بین آقایان بازی فرزاد حسنی، عادل فردوسی پور، علی ضیا، احسان کرمی و احسان علیخانی را بیشتر دوست دارد.

علایق و علایق خانم سعیدی چیست؟

او علاقه خاصی به شعر دارد و به زودی کتاب شعر خود را منتشر خواهد کرد. او عاشق سفر و سفر است. او مردی است که کشورش ایران و مردمش را دوست دارد و شاد بودن یکی از مهمترین اهداف زندگی اوست.

آدرس صفحه اینستاگرام لیلا سعیدی چیست؟

خانم سعیدی در صفحه خود به آدرس leilaasaeedi@ بیش از 61000 فالوور دارد و در آنجا کلیپ ها و عکس های شخصی و هنری خود را منتشر می کند

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...