آلودگی هوای خسرو امیرصادقی را راهی بیمارستان کرد

خسرو امیر صادقی تهیه کننده فیلم و بازیگر سریال «پایتخت 5» درباره علت بستری شدنش در بیمارستان توضیح داد: . اما در آلودگی هوای چند روز اخیر تهران و بی احتیاطی خودم در بیرون بودن دوباره گیر کردم. متاسفانه در حال حاضر در بیمارستان بستری هستم و امیدوارم عاقبت به خیر شود.

وی ادامه داد: علت اصلی مشکل ریوی من که قبلا با آن درگیر بودم سیگار بود اما الان نزدیک به 6 سال است که سیگار را ترک کرده ام اما عوارض آن همچنان باقی است و زیر نظر پزشکم ریه هایم در حال بازسازی بود اما در یک ماه گذشته که دوباره هوای تهران آلوده شد و من به شخصه تحت فشار کاری زیادی قرار گرفتم، متاسفانه این مشکل دوباره ظاهر شد.

این کارگردان پیشکسوت سینما افزود: هشت سال پیش که از ریه هایم عکس گرفتم، پزشکان گفتند که اگر سیگار را ترک نکنی، تنها یک خط از ریه هایت باقی می ماند. به همین دلیل سیگار را ترک کردم و خوشبختانه حالم بهتر شد اما الان همین مشکل به دلیل آلودگی هوا باعث تنگی نفسم شد.

امیر صادقی در پایان با بیان اینکه حدود 5 روز است که در بیمارستان بستری است، درباره روند درمانی خود نیز توضیح داد: تاکنون انواع آزمایشات و سی تی اسکن را انجام داده ام و دکتر متخصص نیز 10 سال است که تحت درمان هستم. در مورد سرطان حدس و گمان زده است. امتناع کرده است. خوشبختانه این مشکل جدی نیست و باید مشخص شود که آیا این مشکل روی عروق اثر قلبی دارد یا خیر. اگر یک درصد عروق قلبم را تحت تاثیر قرار داده است، باید آنژیوگرافی انجام دهم. امیدوارم در چند روزی که در بیمارستان هستم وضعیت ریه هایم بهتر شود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...