عکس و بیوگرافی حسین عارف بازیگر و همسرش

حسین عارف یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشورمان است که سال هاست در این عرصه فعالیت می کند.

وی متولد 30 فروردین 1371 در تهران است و در رشته کارگردانی تئاتر تحصیل کرده است.

شروع به کار با تئاتر کنید

آقای عارف سال هاست که در تئاتر فعالیت می کند و توانسته چندین نمایش پرمخاطب را بازی کند و توجه بسیاری از سینماگران را به خود جلب کند.

وضعیت تاهل

این هنرمند در حال حاضر مجرد است

بازیگری را شروع کنید

او در سال 1398 وارد سینما شد و در فیلم نیمه شب آفتاب بازی کرد. این فیلم به تهیه کنندگی و کارگردانی آقای بحرانی و بازیگرانی چون آفرین عبیسی ساخته شده است. فجر حضور داشت

بازی در سریال  خط مقدم

او اولین تجربه تلویزیونی خود را در سریال خط مقدم به دست آورده است، سریالی که از نیمه آذرماه از شبکه اول سیما پخش شد و با استقبال مردم مواجه شد.

آقای شهریار بحرانی کارگردان معروف کشورمان حسین عارف را برای بازی در سریال خط مقدم برای بازی در این سریال انتخاب کرد. و چندین نمایشنامه را کارگردانی کرده است.

سریال خط مقدم به کارگردانی شهریار بحرانی و تهیه کنندگی مجید حقی; به بخشی از دوران حساس و پر التهاب سال های 63 تا 65 می پردازد و محوریت آن شهید تهرانی مقدم است.

در خلاصه داستان سریال خط مقدم آمده است: این فیلم داستان مردان قدبلندی است که پس از پاییز سال 1363 در روزهای تنهایی و مظلومیت جنگیدند.

بیوگرافی حسام حسنی بازیگر و همسرش را هم ببینید

حسین عارف، حسام حسنی، بهراد رحمانی، آفرین عبیسی، غزاله اکرمی، بهزاد خلج و عطالله سلیمانیان در این نمایش بازی کرده اند.

عکس و بیوگرافی حسین عارف بازیگر و همسرش
عکس و بیوگرافی حسین عارف بازیگر و همسرش

بیوگرافی حسین عارف بازیگر و همسرش
بیوگرافی حسین عارف بازیگر و همسرش

1 نظر

  1. بهار فروتنبهار فروتنsays:

    بسیار از ساخت این اثر سپاسگزاری می کنم و بسیار از دیدن سریال پرمحتوا و جذاب" خط مقدم" لذت بردم . از کارگردان محترم این اثر آقای بحرانی به خاطر تمامی زحماتشان کمال تشکر را دارم از بازی خوب بازیگران این سریال به خصوص نقش اول این اثر هم بسیار تشکر و قدردانی میکنم