عکس های جذاب الکسیا پوتیاس برنده توپ طلا

 

الکسیا پوتلاس : 27 سال سن دارد

🎂 تاریخ تولد: فوریه 4 ، 1994

🔯 نشانه خورشید: دلو

🌍 ملیت: اسپانیا  

الکسیا پوتلاس - بیوگرافی، سن، وزن، ویکی، حقایق و خانواده

بیشتر بخوانید

درباره الکسیا پوتلاس


الکسیا Putellas شد که در 4 فوریه 1994 به دنیا (27 سال) در اسپانیا . او یک فوتبالیست مشهور است. وزن الکسیا پوتلاس 148 پوند است.

بیوگرافی الکسیا پوتلاس


در حالی که با بارسلونا بازی می کرد، چندین بار قهرمان کوپا د لا رینا د فوتبال و لیگ برتر دیویزیون شد. او پس از قهرمانی در دو دوره قهرمانی زنان زیر 17 سال یوفا، برای تیم اسپانیا برای جام جهانی فوتبال زنان 2015 انتخاب شد.

زندگی خانوادگی


خواهرش آلبا مدل است.

قبل از شهرت

او در شهر مولت دل والس در جنوب شرقی اسپانیا به دنیا آمد. قبل از اینکه اولین بازی خود را در بزرگسالان با RCD Espanyol در سال 2010 انجام دهد، او برای تیم های CE Sabadell، FC Barcelona و RCD Espanyol جوانان بازی کرد.

چیزهای بی اهمیت

او در فینال کوپا د لا رینا 2013 یک گل به ثمر رساند که به تیتر اخبار ملی تبدیل شد و جایزه MVP مسابقات را برای او به ارمغان آورد.

الکسیا پوتلاس - ارزش خالص 

اطلاعات در مورد دارایی خالص الکسیا پوتلاس در سال 2021 در اسرع وقت توسط infofamouspeople.com به روز می شود، همچنین می توانید روی ویرایش کلیک کنید تا به ما بگویید ارزش خالص الکسیا پوتلاس چقدر است.

الکسیا پوتلاس هنوز زنده است؟ 

الکسیا پوتلاس زنده و سالم است و یک فوتبالیست مشهور است  

در سن 27 سالگی وزن الکسیا پوتلاس 148 پوند است. 

او در یورو 2013 زنان یوفا با ورونیکا بوکته همبازی بود.

خانه ها و اتومبیل ها و برندهای لوکس 

خانه و ماشین و برند لوکس الکسیا پوتلاس در سال 2021 در اسرع وقت توسط in4fp.com به روز می شود، همچنین می توانید برای اطلاع از این اطلاعات بر روی ویرایش کلیک کنید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...