شعر رقص باد خنده گل را به صورت داستان بنویسید

داستان شعر رقص گل خنده گل نگارش پنجم ابتدایی

با شروع فصل پاییز و وزیدن باد سرد، کم کم، سبزه ها و برگ های درخت نارون همچون چتری زیبا به رنگ زرد در می آید. با وزش باد برگ های درختان شروع به افتادن کردند و چشمه های آب کم کم خشک شدند و باغ ها به خواب زمستانی رفتند.

دهقان دانه ها را در خاک قرار داده و شاخه های دختان را کوتاه می کرد. فصل پاییز و زمستان به اتمام می رسد و فصل بهار از راه می رسد. گیاهان سر از خاک مرده، بیرون آورده و چشمه ها مملو از آب می شود. برگ های سبز درخت نارون در آمده و درختان سبز می شوند.

گل ها شکوفه کرده و بوی خوش فضای باغ را پر می کند و پرندگان از جمله پرستو با صدای خوش به پرواز در آمده و بر روی شاخه های درختان، لانه می سازند.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

پریچهر : زوزه های آسمان خبر از رسیدن بهار میدهند ، بهاری هزار رنگ که هر گل آن ، لباس مخصوص خود را به تن کرده و در شهر خود نمایی میکند .

نفس آسمان در موها میچرخد و طرح لبخند را بر لب ها نقاشی میکند ، باد ، با موسیقی خورشید در هوا میچرخد و به همه سلام میکند و با چرخیدن در گلبرگ های گل ، لبخند گل را رقم میزند .

گل لبخندی میزند و تازه میشود بهار را احساس کرد و علت آن چیزی جر رقص بی وقفه باد در آسمان شهر نیست .

باد ، میرقصد و به این طرف و آن طرف سرک میکشد و گاهی نیز چیزهایی را با خود میبرد ، مثلا گلبرگ ظریف گل خندان را که به علت خندان گل ، به او هدیه داده شده .

کوثر : و درخت نارون برگ تازه میدهد و شاخه های قدیمی و خشک دوباره جوانه می زنند.

فاطمه دهقان : و بعد از فصل بهار فصل تابستان ماید اما در حوالی فصل بهار ماه خرداد مدرسه ها ت میشود و بچه ها خوش حال میشوند.

برای دریافت "شعر رقص باد خنده ی گل را به صورت داستان بنویسید صفحه 15 کتاب نگارش پنجم" لطفا نظری در نظرات پایین سایت برای ما بفرستید یا از دکمه صورتی ارسال نظر استفاده کنید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...