معنی action blocked در اینستاگرام

دلایل بروز مشکل اکشن بلاک Action blocked در اینستاگرام

ابتدا این دلایل را بررسی می‌کنیم تا با پیشگیری از آن ها نیاز به درمان نداشته باشید.

۱- به اندازه کافی پست داشته باشید

ممکن است در ابتدا که یک اکانت می‌سازید، به دلیل لایک و کامنت های زیاد و نداشتن هیچ پستی، اینستاگرام شما را یک اکانت فیک یا جعلی تشخیص دهد و شما را بلاک کند. برای جلوگیری از این موضوع ابتدا خودتان را به عنوان یک شخص واقعی نشان دهید نه یک حساب مشکوک به ربات بودن!

۲- اطلاعات اکانت خود را کامل کنید

همانند آنچه که در مورد قبلی بیان شد. ابتدا خودتان را به عنوان یک شخص واقعی نشان دهید. اطلاعات تکمیلی مانند نام، بیو، عکس پروفایل و دیگر مواردی که نشان دهنده واقعی بودن شما است را تکمیل کنید.

۳- در یک زمان، زیاد پست نگذارید

اگر در یک بازه زمانی کوتاه زیاد پست بگذارید با این مشکل مواجه خواهید شد. با این کار خود را یک اسپم کننده نشان خواهید داد و فعالیت شما محدود خواهد شد. برای پست های خود برنامه زمانی تدوین کنید و این مشکل را حل کنید.

۴- در یک زمان، زیاد لایک نکنید

لایک کردن بیش از حد می‌تواند مشکل اکشن بلاک را بوجود بیاورد

همانند آن چه که در ارتباط با پست دیدیم، لایک نیز می‌تواند مشکل ساز باشد. این کار شما را بیشتر شبیه اکانت اسپم کننده نشان خواهد داد. شما اجازه دارید ۳۵۰ لایک در یک ساعت انجام دهید.

۵- فالوی بیش از حد

برای فالو کردن نیز حوصله کنید. همانند لایک و پست، فالوی بیش از حد بدون در نظر گرفتن زمان باعث می‌شود بلاک شوید.

۶- محتوای تکراری

حتما تا بحال پیج های زیادی را دیده اید که یک مطلب را به دفعات پست می‌کنند. این صفحات فیک دوست خوبی برای هوش مصنوعی اینستاگرام نمی‌باشند بنابراین شانس بلاک شدن شما افزایش می‌یابد. محتوای تکراری شامل ایموجی و کامنت نیز می‌شود.

۷- منشن کردن بیش از حد

این کار نیز همانند موارد ذکر شده باعث بلاک شدن شما خواهد بود.

8- استفاده از ربات های اینستاگرام

حتما از وجود ربات هایی که فالو و آنفالو می‌کنند اطلاع دارید. اینستاگرام نسبت به وجود چنین مواردی حساس است و در صورتی که به درستی از این ربات های استفاده نکنید بلاک خواهید شد. برای این منظور به دو نکته زیر توجه کنید:

  1. برای فعالیت های ربات خود محدودیت اعمال کنید. برای مثال تعداد لایک ها و یا فالوهای آن را محدود کنید.
  2. از رباتی استفاده کنید که فعالیت های زیادی انجام می‌دهد. این ربات ها بیشتر و بیشتر شبیه یک انسان واقعی هستند و احتمال بلاک شدن حساب شما کمتر خواهد شد.
  3. به قوانین اینستاگرام توجه کنید

dmacourse.com

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...