تعبیر خواب افتادن دندان ها

معنی دندان خانواده و اقوام

دیدن دندانها نماد افراد خانه و اقوام است ، زیرا مردان اصلی ترین خانه و خانواده آن محسوب می شوند ، بنابراین دندانهای بالا نمادی از مردان خانه هستند ، در حالی که دندانهای پایینی نماد که زنانی است در زیر سمت راست خانه قرار دارند. مادر ، و سمت چپ عمه است ، و اگر نباشد ، دو خواهر ، یا دو دختر ، یا هر کس دیگری است که آنها را جایگزین می کند ، و ربع پایین دختر عموها و عمه ها است ، و ربع پایین بانو در حالی که دندان های آسیای جلویی پایین نماد دختر عموها و عمه های مادری هستند ، در حالی که دندان های آسیای پایین ، که از خانه مردان دورتر هستند ، نماد زنان و دختران هستند.

پیامدهایی برای مشاهده ظاهر دندان ها و عیوب آنها

بینایی خواب بیننده همچنین نمادی از ظاهر دندان ها و نقص آنها و حرکت برخی از آنها به آنچه بیماری توضیح می دهد ، و افتادن و از دست دادن دندان ها گواهی بر مرگ یا عدم وجود صاحب آن و عدم وجود آن است. کسی که به او برنمی گردد ، در حالی که فرسایش دندانها نمادی از بیماری است که ممکن است صاحب آن را تحت تأثیر قرار دهد ، نقصی در افراد خانه او که او به آنجا باز می گردد ، زیرا بوی دندان نمادی از زشتی ستایش است افراد خانه ، همانطور که بوی بد دندان ها نماد بد گفتاری در مورد خانواده خانه است.

در حالی که ساییدگی و فرسودگی دندان های رویاپرداز نمادی از ضعف افراد و وضعیت خانواده خواب بیننده است و مسواک زدن دندانها نمادی از اسراف در پول است ، زیرا لایه برداری نشان می دهد که هزینه ای برای نادیده گرفتن نگرانی ها و سفیدی آنها و طول و زیبایی دندان هزینه می شود. دندانها نشان دهنده افزایش قدرت ، پول و اعتبار برای افراد خانه است ، در حالی که دیدن دندانها با شباهت آنها نماد این است که کسی که با آنها رشد می کند به آنها آسیب برساند ، زیرا مازاد خانه برای او مایه ننگ و اپیدمی است کشیدن دندان نماد خرج بدون رضایت یا برش رحم است.

علائم مشاهده افتادن دندان های بالا

نشانه های مشاهده دیدن دندان های بالا در نشاندهنده این است دست که صاحب این دندان صاحب پول می شود و او از نظر شفقت و نصیحت به او شبیه است ، در حالی که وقتی دندان های بالا به داخل سنگ می افتد به صاحب دندان متمرکز می شود. دندان با یک فرزند پسر ، و این به این دلیل است که خداوند متعال می فرماید: "او در گهواره با مردم صحبت می کند." در حالی که ، اگر روی زمین بیفتد ، این نمادی از مرگ است که رویای بیننده را مبتلا می کند.

اگر او آن را در دست دارد و آن را دفن نمی کند ، این نمادی از منفعت است که به جای کسی که در نصیحت ، شفقت و تفسیر در سایر قسمتها مانند او است ، به صاحب خواب تعلق می گیرد و همچنین تفسیر در قسمت های دیگر اگر ضایعه به آنها برخورد کند و آنها را دفن نکند ، در حالی که دیدن دندانهایی که در قلب صاحب رشد کرده است نماد پرداخت بدهی ها است و به مرگ او گفته شد.

تعبیر دیدن افتادن همه دندان ها

اگر رویاپرداز در خواب ببیند که تمام دندان هایش افتاده است و آنها را در آستین یا در دامان خود برداشته است ، این نشان می دهد که او عمر طولانی خواهد داشت تا زمانی که دندان هایش بیفتد و تعداد اعضای خانواده اش افزایش یابد ، در حالی که اگر او می بیند که همه دندان هایش به یکباره افتاده اند ، همه اعضای خانواده اش قبل از او خواهند مرد.

به همین ترتیب ، هر کس ببیند که مردم او را با دندان های آسیاب خود گاز می گیرند یا او را می گزند ، نماد این است که ممکن است در برابر مردم متواضع باشد ، همانطور که می تواند در برابر مردم فروتن باشد و تحقیر نکند ، و گفته می شود که باید دهان را مانند خانه کند. ، و دندانها مانند ساکنان هستند ، بنابراین آنچه در سمت راست نشان دهنده مردان است و آنچه در سمت چپ است به معنی زنان در همه به جز تعداد کمی از آنها است.

تعبیر دیدن دندان های شکسته با درد و بدون درد

دیدن دندان های شکسته با درد و بدون درد نشان می دهد که فرد خواب آور بدهی خود را به آرامی پرداخت می کند و اگر دندان هایش بدون درد بیفتد ، این نشان دهنده بی اعتبار بودن درد یا نزول خون یا گوشت است و سپس باطل یا خراب می شود. راه بدون مردن آن مرد است ، او نمی تواند غذای قوی بدون دندان به دست آورد ، اما از سوپ و آب میوه استفاده می کند و نمی میرد.

مردن دندانهای خود را از دست نمی دهد و چیزی که نشان نمی دهد مرده منجی بیماران است ، و همین دلیل در بین بیماران ممدا شد ، و اگر همه دندانهای آنها این افتادن نشان دهنده سرعت بقا در زنده زندگی بیماری است ، اما برای معامله گران و مسافران این امر سهولت کار را نشان می دهد ، مخصوصاً اگر دیدید دندان های شما در حال حرکت هستند

بینایی رویابین در مورد برخی از دندانهای متحرک او نمادی از بلندتر و بزرگتر شدن دندانهایش است ، که نشان دهنده نزاع و مشاجره در خانه است ، در حالی که دیدن افتادن دندانهای سیاه و کج نماد رهایی از همه بدبختی ها و ناملایمات است ، و اگر در خواب ببیند. اینکه دندانهایش در حال افتادن است در حالی که او آنها را در بازو یا چانه خود گرفته و در دامان خود نگه داشته است ، این نشان می دهد که فرزندانش قطع شده اند ، فرزندی برای او متولد نمی شود و آنچه به دنیا می آید باقی نمی ماند.

تفسیر از دست دادن دندان در کتاب نبولسی

با توجه به تفسیر از دست دادن دندان در کتاب نبلوس ، شاخص های زیادی وجود داشت که نماد از دست دادن دندان ها در هنگام خواب رویاپرداز بود ، و برجسته ترین این شاخص ها موارد زیر است:

  • از دست دادن دندان ها از شخص در خواب نیز نشان دهنده طول عمر خواب بین زیر سن همسالان خود است ، در حالی که اگر ببیند تمام دندان هایش افتاده است و آنها را به جیب یا اتاق می برد ، این نشان می دهد که رویاپرداز عمر طولانی خواهد داشت تا دندان هایش بیفتد و تعداد خانواده اش زیاد شود و شاید مرگ فردی در سن یا بیماری خانواده اش ، و اگر برخی از دندان های از دست رفته خود را دید ، از او جدا شد یکی از طایفه های او
  • این همچنین نمادی از خواب دیدن دیدن دندانهای بالا در دست او است ، این نشان می دهد که فرد رویایی پول خواهد داشت ، در حالی که اگر دندان ها روی زمین بیفتند ، این نشان دهنده مرگ است ، و بینایی دندان های افتادن در سنگ نماد رزق و روزی پسر
  • او در خواب دیدن دندانهای پایینی که افتاده اند از رنج می برد درد ، درد ، توهم و ناراحتی ، در حالی که اگر دندانهایش بدون درد بیفتد ، این نشان دهنده اقدامات باطل است ، سپس گوشت لغو می شود یا آنچه را که می خواهد خراب می کند ، و اگر دندانها بدون درد بیفتند ، دارایی خود را از دست می دهد ، در حالی که اگر تمام دندانها بیفتد ، همه افراد در آن خانه ، دوستان ، افراد آزاد و مسافران خواهند مرد.
  • همچنین دیدن ریزش همه دندان ها نشان دهنده یک بیماری طولانی در طول زندگی او است ، زیرا نمادی از بردگان برده های رهایی بخش و تجار و مسافران سبک بودن آنها است.
  • رویای دیدن دندانهایی که در حال افتادن هستند در حالی که خواب بین آنها را با دست ، چانه یا سنگ نگه می دارد ، نمادی است که فرزندان او قطع می شوند و فرزندی برای او متولد نشده است.
  • این همچنین نمادی از خواب دیدن دندان های در حال سقوط و مشکل در خوردن برای خواب بیننده است و او نمی تواند غذا بخورد زیرا فقیر است.
  • رویای دیدن دندانهایی که در گلوی رویایی می افتند و آنها را با خلال دندان می کشند و هر دندان را در جای خود قرار می دهند ، سنگها از چاه او می افتند و او می خواهد آنها را یکی یکی بیرون بیاورد و هر سنگ را داخل آن قرار دهد. آی تی. [1]
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...