گیم لوپ اجرای بازی‌های اندروید در کامپیوتر

در زیر ما در مورد شبیه ساز Game Loop صحبت می کنیم ، که یکی از قوی ترین و معروف ترین شبیه سازهایی است که می توانید در رایانه ها ، چه رایانه های رومیزی و چه لپ تاپ ها با آن کنار بیایید ، زیرا شبیه ساز رسمی قوی ترین بازی های Battle Royal در حال حاضر است. time ، که بازی جهانی PUBG است.

بنابراین ، در زیر تمام مشخصات شبیه ساز Game Loop را به طور مفصل ذکر می کنیم ، در حالی که به طور کلی مهمترین ویژگی های این شبیه ساز را ذکر می کنیم ، بدون اینکه فراموش کنیم در مورد همه مزایا و معایب شبیه ساز نیز صحبت کنیم ، و در پایان ما این شبیه ساز و دیگر شبیه سازهای معروف را مقایسه می کند.

شبیه ساز حلقه بازی

شبیه ساز ، gameloop به لطف ویژگی هایی که شبیه ساز ارائه می دهد مانند بازی در حداکثر نرخ فریم حداکثر FPS بهترین و قوی ترین شبیه ساز شده است که در آن می توانید محبوب ترین بازی های تلفن همراه مانند PUBG و Free Fire را در رایانه خود انجام دهید. عملکرد پایدار تا 90 فریم در ثانیه

همچنین مشخص شده است که این شبیه ساز شبیه ساز رسمی بسیاری از بازی های محبوب در تلفن های Android در حال حاضر مانند PUBG MOBILE و Call Of Duty و همچنین FIRE FREE و بسیاری دیگر است ، بنابراین میلیون ها کاربر آن را بارگیری می کنند ، بنابراین در زیر به نحوه ذکر آن اشاره خواهیم کرد. برای بارگیری و اجرای صحیح آن تنظیمات بازی خود را بدون وقفه تنظیم کنید.

Game Loop یکی از برنامه های ویژه ای است که به شما امکان می دهد سیستم Android را بر روی رایانه خود اجرا کرده و بازی خود را با استفاده از ماوس و صفحه کلید کنترل کنید ، که در بسیاری از بازی ها از جمله Bear Royale مانند PUBG و Free Fire به لطف Bear کمک می کند. بازیهای فوتبال و سایر بازیها.

ویژگی های شبیه ساز حلقه بازی

بازی شبیه ساز حلقه از سایر شبیه سازها مانند Smart Gaga و Bluestacks متمایز است که به شما امکان می دهد بازیهای بزرگی مانند PUBG را به طور کارآمد و با کیفیت بالا و تعداد فریم عالی انجام دهید که در هنگام بازی در مقایسه با برنامه های دیگر در این نوع هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. از بازی ها

این شبیه ساز برای رایانه توسط شرکت Tencent Game با راه اندازی بازی PUBG منتشر شد که باعث رونق شد و بسیاری از شبیه سازهای مشابه به نظر می رسد هر برنامه یا بازی موجود برای سیستم های Android را بر روی رایانه اجرا می کنند.

شبیه ساز Game Loop همچنین دارای ویژگی های زیادی است که آن را به بهترین شبیه ساز اندروید برای بازی های رایانه ای موجود تبدیل می کند و برجسته ترین این ویژگی ها همه موارد زیر است:

  • شبیه ساز حلقه دارای کتابخانه ای از محبوب ترین بازی ها بدون ورود به سیستم Google است ، این به شما کمک می کند تا بازی را بدون هیچ مشکلی به سرعت در حساب Google خود نصب کنید.
  • شما می توانید شبیه ساز Game Loop را بر روی هر رایانه ای که سیستم عامل آن را از Windows 7 ، 8.1 و 10 شروع می کند بدون هیچ مشکلی بارگیری کنید زیرا به قابلیت های بالا نیاز ندارد.
  • ما متوجه می شویم که شبیه ساز علاوه بر کارایی بالا و ردپای بسیار کوچک کاملاً رایگان است.
  • شبیه ساز از فعال سازی نرخ فریم بالا تا 120 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند که کاملاً به قابلیت های رایانه شما بستگی دارد و بسته به ظرفیت دستگاه نیز تنظیمات کمتری در دسترس است.
  • تا کنون شبیه ساز Game Loop بهترین شبیه ساز PUBG برای رایانه است که می تواند برای اجرای کارآمد بازی ها استفاده شود.
  • شبیه ساز از قابلیت جابجایی بین برنامه ها در قالب ویندوز پشتیبانی می کند ، بنابراین اگر در حال مرور و بازی هستید ، می توانید بین برنامه ها در نوار بالای شبیه ساز حرکت کنید.
  • پس از بارگیری شبیه ساز Game Loop ، متوجه خواهید شد که تمام به روزرسانی های مورد نیاز را بارگیری می کند ، چه برای خود شبیه ساز و چه برای بازی ای که در شبیه ساز بارگیری کرده اید ، که باعث بهبود عملکرد و جلوگیری از مشکلات اینترنت و شبکه می شود.
  • شما می توانید در بازی که در حال انجام آن هستید ، اسکرین شات بگیرید ، که هنگام برنده شدن در یک مسابقه مهم مفید است ، در لحظه ای که یک حرکت چشمگیر را انجام می دهید.
  • شبیه ساز قابل تنظیم است و کیفیت گرافیک ، سایه ها و سایر تنظیمات را تنظیم می کند.
  • بارگیری شبیه ساز Game Loop به شما امکان می دهد وارد حساب کاربری خود شوید و تنظیمات و داده های فعلی خود را ذخیره کنید تا هنگام حذف شبیه ساز به راحتی به آنها بازگردید.
  • رابط شبیه ساز بسیار ساده و ساده است و می تواند در صورت نیاز سفارشی و اصلاح شود.
  • شما می توانید هر تعداد بازی و برنامه را در شبیه ساز بارگیری کنید ، زیرا تعداد محدودی بازی در دسترس است و همچنین می توانید Roblox ، Fortnite ، PUBG و سایر بازی های جهانی را برای رایانه شخصی بارگیری کنید.
  • امکان لذت بردن از تماشای مسابقات زنده که در بازی های بزرگ برگزار می شوند تا بتوانید مسابقات بین حرفه ای ها را در بازی مورد علاقه خود مشاهده کنید.
  • تفاوت شبیه ساز حلقه بازی با سایر شبیه سازها
  • می توان گفت تعداد زیادی شبیه ساز اندروید وجود دارد که می توانید روی رایانه خود اجرا کنید ، اما از آنجا که تعداد این شبیه سازها به طور تصاعدی افزایش یافته است.
  • ما باید توضیح دهیم که نقاط قوت چیست که شبیه ساز Game Loop را به بهترین و قدرتمندترین شبیه ساز تبدیل می کند که می توانید برای اجرای بازی های Android در رایانه ویندوزی خود استفاده کنید.

حلقه بازی و BlueStacks

موارد زیادی وجود دارد که در شبیه ساز Game Loop وجود دارد و هنوز در شبیه ساز BlueStacks در دسترس نیست ، زیرا از کیفیت پخش UHD یا شمارش فریم برای رایانه قدرتمند تا 120 فریم در ثانیه پشتیبانی نمی کند.

ما همچنین دریافتیم که BlueStacks دارای ویژگی ای نیست که بتواند به راحتی بین صفحات ویندوز حرکت کند ، و برای اینکه بتوانید از شبیه ساز خارج شوید و کاری را در رایانه خود انجام دهید ، باید شبیه ساز را در نوار وظیفه در پایین صفحه بارگیری کنید.

یکی دیگر از ویژگی های موجود در شبیه ساز Game Loop که در BlueStacks وجود ندارد این است که از تغییر تنظیمات شبیه ساز خود ، که کاملاً متفاوت با تنظیمات گرافیکی بازی است ، پشتیبانی می کند ، که در آن می توانید بین سه تنظیمات بازی بسته به نوع نوع کارت صفحه در دستگاه

این همان چیزی است که به بازی ها کمک می کند تا از نظر گرافیکی ، جلوه ها و ... به حداکثر قدرت خود برسند. هنگامی که قدرتمندترین عملکرد پردازنده و بالاترین درجه گرافیک را در بازی انتخاب کنید ، خلوص و جلوه هایی شبیه به جنگ طبیعی دریافت خواهید کرد.

حلقه بازی و Memu

این شبیه ساز ویژگی ها و مزایای زیادی را ارائه می دهد ، اگرچه در یک دوره بسیار کوتاه در عرصه شبیه سازان Android ظاهر شد ، اما اگرچه در چند ماه تعداد کاربران نسبتاً زیادی بدست آورده است ، اما هنوز با قدرت شبیه ساز Game Loop رقابت نمی کند. در انجام بازی ها با قدرت گرافیک بالا دقت و وضوح صدای بالا.

ما همچنین متوجه می شویم که شبیه ساز Memu شامل همه دستوراتی نیست که شما در بسیاری از بازی ها مانند دستورات صوتی ، بستن و باز کردن میکروفون و غیره به آن احتیاج دارید. در مورد شبیه ساز Game Loop ، تمام دستورات موجود در به طور کلی بازی PUBG یا Free Fire ، و می توانید آنها را به دلخواه تنظیم کنید از طریق تنظیمات ، بسیاری از ویژگی های دیگر وجود دارد که در شبیه ساز Memu وجود ندارد.

حلقه بازی و NOX Player

می توانیم بگوییم شبیه ساز NOX Player یکی از قوی ترین شبیه سازهایی است که با Game Loop رقابت می کند ، اما با وجود این ، متوجه می شویم که برخی تنظیمات در Nox وجود ندارند ، مانند تعداد زیادی تنظیمات ، اما مهمترین آنها میانبرهای حرکت بازی مانند چرخاندن و کشیدن در بازی هستند که در شبیه ساز یافت نمی شوند.

ما همچنین متوجه می شویم که شبیه ساز NOX دارای میانبرهایی نیست تا بتوانید شیب ، اسنیپ و غیره را بچرخانید ، بنابراین متوجه می شویم که شبیه ساز Game Loop شامل تمام تنظیمات مورد نیاز شما است ، چه از نظر تنظیمات حرکت ، اسنایپ ، سرعت حرکت شخصیت ، ضربه زدن به آتش و غیره.

بنابراین ، Game Loop اولین شبیه ساز در دنیای بازی است که بسیاری از بازی های بین المللی با آن قرارداد بسته اند ، مانند PUBG ، Free Fire ، Call of Duty و بسیاری دیگر.

همچنین می توانید شبیه سازهای زیر را دریافت کنید:

  • Cemu Wii U Emulator - Game Emulator را برای رایانه شخصی بارگیری کنید
  • دانلود Emulator NetEase Cloud Games APK برای Android با لینک مستقیم

دانلود Game Loop برای کامپیوتر با لینک مستقیم

برنامه معروف Game Loop را که قبلاً به عنوان برنامه Tencent Gaming Buddy شناخته می شد بارگیری کنید و این برنامه یکی از قوی ترین شبیه سازهای طراحی شده توسط شرکت سازنده آن است ، شرکت Tencent برای توسعه بازی ها و اجرای آنها بر روی بیش از یک دستگاه مانند دستگاه های Android و رایانه های Windows ، و این برنامه معروف قبلاً Tencent Game Assistant نیز به عنوان استعاره ای از نام طراح برنامه نامیده می شد ، که تصمیم گرفت آن را برای استفاده همه ، مخصوصاً برای دارندگان تلفن های هوشمند Android توسعه دهد.

این برنامه برای شبیه سازی اندروید طراحی شده است تا نسخه بین المللی بازی PUBG را به روشی آسان و ساده اجرا کند و این بازی مانند بسیاری از بازی ها مانند PUBG Army Attack/ PUBG Exhilarating Battlefield است و این دو نسخه بازی برای اندروید است. به

این سایت خوشحال که پدر DirectSound امروز توضیح مفصلی در مورد برنامه Game Loop برای بازی های شبیه سازی اکشن روی زمین به شما می دهد و می توانید با مراجعه به بخش همه برنامه هایی را که برنامه های ما ارائه می دهیم دنبال کنید. دانلود برنامه های مستقیم پیوند مستقیم کامپیوتر 2021 ،

حلقه بازی را پس از بروزرسانی جدید 2021 بارگیری کنید

Game Loop یکی از برنامه های بسیار آسان و ساده برای استفاده است که به بازیکنان یک تجربه واحد از بهترین بازیکنان ارائه می دهد تا آن را بر روی تلفن های هوشمند و رایانه ها بازی کنند تا بازی PUBG را  پس از توسعه برای شبیه سازی آسان و سریع انجام دهند ، و Baiji یک بازی بسیار محبوب برای کسانی که بازی های ویدئویی را دوست دارند و کسانی که از مشکل عدم توانایی آنها در انجام بازی مورد علاقه خود در رایانه شخصی و اندروید رنج می برند ، زیرا یک بازی رزمی است که دائماً به روز می شود و توسعه می یابد.

این برنامه قبلاً برای شبیه سازی بازی پیج به طور خاص طراحی شده بود ، اما پس از آن برای بازی بسیاری از بازی ها مانند Ragnarok M ، Honkai Impact 3 ، Ludo King و بسیاری دیگر توسعه داده شد.

این برنامه با همگام سازی داده های بازی بین تلفن Android و رایانه از طریق Google Play مشخص می شود و این برنامه گزینه ها و تنظیمات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که باعث می شود به ساده ترین شکل به سطح بالایی در بازی برسد و بهتر از هر شبیه ساز دیگر برای بازی ها

اهمیت بارگیری Game Loop 2021 Emulator برای رایانه شخصی

از جمله ویژگیهای مهم هنگام بارگیری شبیه ساز جدید GameLoop برای رایانه ، موارد زیر است:

  • Game Loop یکی از مهمترین برنامه هایی است که اخیراً برای شبیه سازی بین رایانه و تلفن Android طراحی شده است.
  • یکی از مهمترین مواردی که Tencent اخیراً تولید کرده است ایجاد شبیه سازی بازی آسان و ساده است.
  • یکی از مهمترین برنامه هایی که قابلیت همگام سازی بین تلفن هوشمند و رایانه را دارد.
  • این نرم افزار در ابتدا برای کاربران اندروید طراحی شده بود اما توسعه یافته است تا توسط کاربران رایانه برای شبیه سازی آسان استفاده شود.
  • در برنامه Game Loop مجموعه ای از عناصر وجود دارد که از طریق آنها کاربر می تواند به راحتی بازی را کنترل کند.
  • برای جابجایی پخش کننده ها می توانید از صفحه کلید و موس استفاده کنید.
  • هنگامی که بازی شروع می شود ، می توانید از بسیاری از کلیدهای صفحه کلید مانند کلید F و فاصله برای پرش و همچنین باز کردن درها استفاده کنید.
  • ویژگی این برنامه چند زبانه بودن آن است تا همه بازیکنان از سراسر جهان بتوانند از آن استفاده کنند.

الزامات اجرای برنامه حلقه بازی برای شبیه سازی بین رایانه و تلفن هوشمند Android

  1. این برنامه از سیستم عامل همه نسخه های تلفن های هوشمند Windows و Android پشتیبانی می کند.
  2. پشتیبانی از 64 بیتی سیستم عامل ، سیستم عامل 32 بیتی.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...