دانلود بازی فوتبال پنج نفره آنلاین FootLOL Epic Fail League برای رایانه شخصی

دانلود بازی فوتبال پنج نفره آنلاین FootLOL Epic Fail League برای رایانه شخصی

جو مسابقات آنلاین فوتبال قوی ترین جو تاریخ است

آخرین نسخه آخرین نسخه
اندازه 24 مگابایت
تاسیسات 1.9K+
دسته بندی ها بازی ها را به صورت رایگان و سریع برای رایانه با لینک مستقیم بارگیری کنید
به روز شد 2021-08-22

بازی آنلاین فوتبال در شبکه یکی از بازی های توپ با شخصیت و سبک جدید است ، از نظر ایده هایش با همه بازی های معروف و رایج فوتبال متفاوت است ، اندازه کوچک و سبکی کامل آن به همه این حق را می دهد که از آن لذت ببرند و مدت زیادی را صرف کنند زمانهای سرگرم کننده و بازی هیجان انگیز ، بسیاری ممکن است تعجب کنند که او می داند این یک بازی جنگی ، جنگی و ورزشی است ، همه در یک بازی ، که کامل ترین FootLOL Epic Fail League است. در این مقاله ، ما مهمترین جزئیات را برای شما توضیح می دهیم. این به شما کمک می کند ماهیت بازی را درک کنید. در ابتدا ، ما باید اندازه آن را معادل 24 مگابایت به شما نشان دهیم ، برخلاف اکثر بازی های توپ پنج فوت ، که برخی از آنها بیش از 5 گیگابایت است ، به دلیل سادگی از لحاظ گرافیکی و ظرفیت ذخیره سازی پایین ، می تواند با هر رایانه شخصی کار کند ، چه از نظر قابلیت محدود باشد و چه ضعیف یا مدرن ، مطمئناً بسیاری از شما به دنبال ایده های جدید در بارگیری بازی های رایانه ای هستید ، زیرا ده ها مورد از آنها به همراه same سبک بدون تغییر یا تجدید است ، اگر شما یکی از این موارد هستید ، می توانید آزمایش کنید.

 

FootLOL Epic Fail League روش یک بازی فوتبال جهانی است که به 5 با 5 بازیکن که شما انتخاب می کنید بازی می کند و شما یک تیم رقیب برای تیم های دیگر در مسابقه فوتبال تشکیل می دهید و می توانید در برابر دوستان خود یا در برابر تیم حریف بازی کنید. بازی همچنین به شما کمک می کند تا عملکرد بازیکنان متعلق به تیم خود را بهبود ببخشید و می توانید در سطوح بازی کنید یا تا آخر مبارزه کنید یا از ابتدا باختید ، باید مهارت های خاصی داشته باشید که به شما اجازه می دهد شرایط را برای پیروزی در مسابقات برآورده کنید. بازی ، بنابراین شما می توانید از سپر ، مین ، اسلحه و گاو برای از بین بردن تیم حریف استفاده کنید ، و در بازی هنگامی که حالت مسابقات را انتخاب کردید ، می توانید از بازی آنلاین ، آنلاین و یا در مقابل رایانه تا چند نفره عقب افتاده استفاده کنید.

دانلود بازی فوتبال پنج نفره آنلاین FootLOL Epic Fail League برای رایانه شخصی

و از طریق اشتیاق ما برای ارائه همه بازی های جدید به عنوان وب سایت Direct Up Technology ، امروز خوشحال می شویم توضیحی مفصل از همه چیز مربوط به آخرین بازی فوتبال پنج نفره ما ، بازی FootLOL Epic Fail League برای رایانه ، به شما ارائه دهیم. آنلاین یا آفلاین ، و همچنین خوشحال می شویم با مراجعه به بخش دانلود بازی های رایانه ای با لینک دانلود مستقیم و رایگان ما را دنبال کنید.

بازی آنلاین فوتبال توضیح داده شد:

شما باید تا آخرین ثانیه مسابقه بجنگید تا بتوانید برای تیم خود پیروز شوید و پیروز شوید ، نقش مربی و همچنین بازیکنان را نشان می دهید ، تیم مورد علاقه خود را از میان گروه بزرگی از تیم ها و باشگاه ها انتخاب می کنید و خود را نشان می دهید. تجربیات و مهارتهای بازی ، بسیاری از سبکهای بازی فوق العاده در انتظار شما هستند در یک بازی فوتبال Light for the computer ، اولین حالت این است که با ربات بازی کنید ، شما باید تیم خود را انتخاب کرده و تیم حریف را انتخاب کنید ، سپس درجه سختی را انتخاب کنید که با توانایی های شما مطابقت دارد ، حالت دوم بازی آنلاین با یکی از بازیکنان در فوق العاده ترین سیستم چند نفره است ، بدون شک همه رقبا می خواهند در پیروزی درست مثل شما ، که باعث می شود مسابقات شدید شود و میل به برنده شدن به محدودیت ها ، تجربه ، مهارت ، سرعت معامله و جنبه های دیگر در نهایت عوامل پیروزی هستند ، همچنین می توانید با یکی از دوستان خود بازی کنید ، هرکدام از شما بر روی دستگاه خود بازی می کند ، مطمئن باشید که در هنگام بازی بنابراین اتصال خود را از دست ندهید " مسابقه را باخت

قبل از شروع مسابقه در یک بازی فوتبال آنلاین ، باید فرم را تنظیم کنید و برنامه ای را که می خواهید بازی کنید آماده کنید و بازیکنان ذخیره و بازیکنان اصلی را تعیین کنید ، هر حریف با تعداد بازیکنان یکسان بازی می کند ، که شانس را تقریبا برابر می کند ، FootLOL Epic Fail League شامل تعدادی اسلحه بزرگ است که هر کدام دارای قیمت مشخص و حداکثر یک مورد هستند ، سعی کنید قوی ترین و بهترین آنها را در اختیار داشته باشید ، که به شما کمک می کند برنده شوید ، نمونه هایی از آنها موشک های دوربرد است ، بمب های مخرب و مخرب ، با شهاب سنگ و آتش که می توانید ورزشگاه و دیگران را در یک بازی کامل فوتبال پنج نفره بسوزانید ، نگران نباشید زیرا این سلاح ها و تله ها بر بازیکنان تیم شما تأثیر نمی گذارد ، بدون شک حریف شما نیز از سلاح های تهاجمی برای استفاده در برابر شما برخوردار است ، بنابراین ایده خوبی است که چند سپر محافظ بخرید تا در مواقع خطر از آنها استفاده کنید و از خود دفاع کنید ، هنگامی که سوت به صدا در می آید ممکن است شروع ورزشگاه یک جنگ سوزان باشد.

توضیحات FootLOL Epic Fail League Online برای کامپیوتر

فوتسال یک بازی رایانه ای است و شبیه بازی های معمولی فوتبال نیست ، اما به شما این امکان را می دهد که میدان را به میدان جنگ تبدیل کنید و در نتیجه همه چیز را در زمین نابود کنید. خوب بازی کنید و توپ را رها نکنید تا بتوانید گلهای زیادی بزنید و از بازیکنان تیم خود محافظت کنید.

بنابراین ، شما باید سفرها و سلاح های خود را آماده کنید تا بتوانید وارد میدان جنگ شوید و ورزشگاه یا قسمت خود را حفظ کنید ، و اگر نتوانید بازیکنان و استادیوم خود را حفظ کنید ، نتیجه ضرر عظیم شما و خروج شما از گروه رزمی ، و این به این دلیل است که شما برنامه ای قوی برای پیروزی در نبرد تهیه نکرده اید.

جزئیات بازی آنلاین فوتبال FootLOL Epic Fail League

روش کنترل: دستورات مخصوص بازی ، که از طریق صفحه کلید ، به ویژه فلش ها و برخی دکمه های صفحه کلید با ماوس ، به شما ارائه می شود.

مسابقات: می توانید در یکی از تورنمنت های موجود شرکت کنید و در سیستم مقدماتی بازی کنید ، با هر بازی برد یک پاداش بزرگ دریافت می کنید ، و برنده جام بهترین جوایز را دریافت می کند ، سرگرم کننده و هیجان بیشتری با یک بازی سبک فوتبال 2018 در انتظار شما است.

همچنین می توانید بازی های ورزشی برتر برای رایانه شخصی دریافت کنید ، مانند:

  • دانلود بازی فوتبال ژاپنی Winning eleven 3 برای کامپیوتر با لینک مستقیم
  • دانلود بازی FIFA World Football برای کامپیوتر با لینک مستقیم

حالت های بازی با Five-A-Football

هر کدام از بازی هایی که در رایانه انجام می شود و بارگیری می شود دارای سبک بازی است ، اما در مورد بازی ما ، دو سبک را ترکیب می کند ، یا سبک فوتبال یا جنگ ، یا حالت چند نفره آنلاین ، که به خودی خود یک سبک جدید است. و در همان زمان نادر است ، و این امکان وجود دارد در مسابقاتی که به صورت دوستانه در رایانه انجام می شود و بنابراین تعیین درجه سختی بازی برای شما دشوار خواهد بود.

در ابتدا ، آن را ساده می دانید ، سپس با نیاز خود به قابلیت ها و مهارت هایی که ندارید ، سختی آن را کشف می کنید ، بنابراین باید قانون بازی را بدانید و درک کنید و برای ترکیب این دو نوع از بازی ، شما باید تمام مدت برای محافظت از تیم خود در برابر تیم حریف با جمع آوری اسلحه و مهمات خود کار کنید.

در این مسابقه عجیب و غریب که در آن شما باید یک نقش دشوار را برای جستجوی مواردی که با آنها از خود و تیم خود محافظت می کنید مانند ؛ شما این فرصت را دارید که به طور همزمان از تیم خود گلزنی کنید و از آن محافظت کنید ، و علاوه بر سپر محافظ خود ، باید بمب های هسته ای با کارایی بالا ، با تفنگ ساچمه ای و تعداد کافی شلیک گلوله و موشک های دوربرد تهیه کنید.

ویژگی های FootLOL Epic Fail League برای کامپیوتر

تعداد زیادی از ویژگی های بسیار مهم وجود دارد که باعث شده است بازی بی نظیر فوتبال پنج نفره FootLOL Epic Fail League یکی از لذت بخش ترین و قدرتمندترین بازی های ورزشی برای رایانه باشد و از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فوتبال پنج نفره یک بازی است که باید در هر تیم 5 بازیکن داشته باشد و برای کودکان و بزرگسالان در رایانه انجام می شود.
  • شما خودتان تیم خود را انتخاب می کنید و باید به آنها لباس بدهید و ورزشگاهی را که در آن بازی خواهید کرد انتخاب کنید.
  • بازی حجم کمی دارد و از منابع رایانه ای استفاده نمی کند.
  • بازی به گونه ای انجام می شود که انگار در یک زمین واقعی فوتبال هستید و جمعیت را تشویق می کنید و برای بازیکنان و باشگاه کف می زنند.
  • با گلزنی می توانید برنده مسابقه شوید.
  • این بازی شامل بهینه سازی ها و پردازنده ای برای توسعه و بهبود عملکرد هنگام بازی است.
  • این یک بازی است که توسط بسیاری دوست دارد و بازیکنان مورد علاقه خود را دارد.
  • بازی فوتبال پنج نفره در بسیاری از کشورها ، اعم از خارجی یا عربی ، گسترده و مشهور است.
  • این بازی دارای چندین حالت بازی با رایانه یا آنلاین است.
  • برای ارتقاء تیم خود و دریافت مهمات و سلاح می توانید سکه طلا بگیرید.
  • برای محافظت از تیم خود و پیروزی در مسابقه هایی مانند موشک ، شلیک گلوله و سلاح های پیشرفته ، می توانید از موارد کمک در بازی استفاده کنید.
  • به عنوان یک بازیکن ، باید سعی کنید مقدار زیادی مواد منفجره و گلوله برای پیروزی در مسابقات بدست آورید.
  • می توانید یک بازی فوتبال انجام دهید یا برای محافظت از تیم خود بجنگید.
  • شما می توانید به طور تصادفی حریفی را انتخاب کنید که با آن بازی خواهید کرد.

شرایط لازم برای اجرای بازی فوتبال 5 نفره برای رایانه شخصی

حداقل شرایط لازم برای اجرای FootLOL Epic Fail League بر روی رایانه شخصی به شرح زیر است:

  • سیستم عامل: Windows XP / Windows Vista / Windows 7 / Windows 8
  • پردازنده: 1.6 گیگاهرتز
  • حافظه: 1024 مگابایت RAM
  • DirectX: نسخه 9.0
  • فضای ذخیره سازی: 107 مگابایت فضای موجود

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...