اسم عروس هلندی چی بذاریم؟

 عروس هلندی ها از خانواده کاکاتو ها هستند و جزء یکی از پرطرفدارترین پرندگان خانگی محسوب می شوند. اگر به دنبال یک حیوان خانگی زیبا و در عین حال خوش صحبت و کم هزینه هستید عروس هلندی یکی از بهترین گزینه برای شما می باشد. این پرندگان علاوه بر اینکه هزینه های نگهداری کمتری نسبت به دیگر حیوانات دارد، مساحت کمتری از خانه شما را اشغال می کنند که این موضوغ یک مزیت قابل توجه برای خانه آپارتمانی امروزی است که روز به روز کوچکتر می شوند.

عروس هلندی ها اصالتا استرلیایی هستند و در مناطق گرمسیر رشد بهتری دارند به همین دلیل برای طول عمر بیشتر این پرندگان علاوه بر تهیه یک برنامه غذایی مناسب که انرژی و ویتامین های لازم بدنشان تامین شود باید دمای محیط، شرایط خواب و … یا به طور کلی تر شرایط بهتری برای بقا برایش فراهم کنید تا طول عمر بیشتری داشته باشد.

همچنین بخوانید: عروس هلندی

بعد از خرید پرنده نوبت به انتخاب اسم برای آن می رسد. انتخاب اسم مناسب برای پرنده تان مانند انتخاب اسم برای فرزندتان کار نسبتا دشواری است چون در بین انبوهی از اسم های موجود تصمیم گیری درباره اینکه بهترین اسم کدام است، کار گیج کننده و سختی است اما از جذابیت این کار نیز نمی توان چشم پوشی کرد.

در انتخاب اسم مناسب برای عروس هلندی تان باید فاکتور های زیادی را در کنار علاقه شخصی خود در نظر بگیرید چرا که قرار است تا سالیان سال شما و تمامی کسانی که با آن ها در ارتباط هستید این اسم را میلیون ها بار صدا بزنید پس بهتر است در حین تصمیم گیری در این خصوص با اطرافیان نزدیک خود نیز مشورت کنید.

در هنگام انتخاب نام برای کودک علاوه بر دیگر فاکتور ها باید به معنی آن اسم نیز توجه کنید چراکه معنی و مفهوم آن اسم ممکن است در آینده برای او مطرح باشد اما این موضوع در هنگام انتخاب نام برای پرندگان یا به طور کلی حیوانات خانگی مطرح نیست و شما می توانید صرفا به خاطر علاقه شخصی خود یا خوش آوا بودن خود یک اسم بدون توجه به معنی، آن را انتخاب کنید و عروس هلندی خود را به آن اسم صدا بزنید.

برای نام گذاری پرنده تان باید به سراغ اسمی بروید که متناسب با ظاهر و شخصیت آن باشد، از آن جا که این پرندگان پرهای رنگی و جذابی دارند و پر حرف هستند از طرفی به خاطر شخصیت اجتماعی که دارند علاقه زیادی به بازیگوشی و صحبت با افراد دارند به همین دلیل اسم های تک بخشی و ظریف گزینه های بهتری برای شما هستند چون خود پرنده به این سبک اسم ها زودتر عادت می کند و سریع تر با صاحب خود ارتباط می گیرند.

همچنین بخوانید: غذای عروس هلندی

درکنار موضوعات گفته شده تلفظ و آوای اسمی که انتخاب می کنید باید راحت باشد به خصوص اگر بچه کوچکی در خانه دارید که به تازگی صحبت کردن را یاد گرفته و کلمات را سخت ادا می کند به نحوی تکرار اسم مورد نظرتان توسط او توجه کنید و اگر نتوانست به راحتی آن را تکرار کند بهتر است اسم ساده تری انتخاب کنید چون وقتی عروس هلندی شما به اسمش عادت کند دیگر به بقیه اسم ها و اکنش نشان نمی دهد و متوجه نمی شود که او را مخاطب خود قرار داده اید.

رنگ پرنده، جنسیت و نژاد آن از مهم ترین عواملی هستند که بر روی خط فکری شما در انتخاب اسم تاثیر به سزایی دارند.

وقتی شما یک پرنده یا به طور کلی تر یک حیوان خانگی می خرید باید به او زمان بدهید تا به محیط و افراد جدید عادت کند، برای اینکه از همان ابتدا بتوانید رابطه بهتری با پرنده خود برقرار کنید و شاهد پاسخگویی او در مواقعی که صدایش می زنید باشید، اسم های ساده، کوتاه و خوش آوا انتخاب کنید تا سریع تر به نام جدیدش عادت کند و با شما ارتباط دو طرفه بر قرار کند. همانطور که حضور او در خانه برای شما جدید و جذاب است، برای حیوانات هم این اتفاق می افتد یعنی در ابتدا که وارد محیط جدید می شوند شاید کمی گوشه گیر به نظر برسند اما بعد از چند روز وقتی به محیط جدید و اسم جدیدش عادت می کنند شاداب تر و بازیگوش تر می شوند.

در پایان نمونه هایی از انواع اسم های دخترانه و پسرانه مناسب برای عروس هلندی را به شما پیشنهاد می دهیم که شما با در نظر گرفتن علاقه شخصی خود یکی از این اسامی را انتخاب و یا ترکیبی از آن هارا بر روی پرنده خود بگذارید.

همچنین بخوانید: نگهداری عروس هلندی و ماکارانی برای عروس هلندی

انواع اسامی ایرانی و خارجی پیشنهادی برای عروس هلندی

کوکی
زئوس
جینجر
توییتی
لیلی
سانی
رُز
بُرنا
نبات
گردو
کنجد
چیتوز
پشمک
آواز
وفا
فندوق
کسپر
کاسانوا
کارامل
کندی
کارملو
کاملو
کالیبسو
کالوین
کالی
باس
بان بان
باگز
باگر
بوگابو
بافورد
بوفی
بودی
بادی
بابل گام
بوبا
برویسر
بریتا
بریمبل
براندو
بوزو
باز
باتی چلی
بوتو
باتی
باپر
بومرنگ
بومر
بوکی
بو بو
بونو
بانکرز
باند
باگی
بگارت
باب
بلو برد
بیل
بلوندی
بیلبو
بیکی
بیف
بیانکا
برتا
برت
برستین
بنجی
بنگالی
بل
بیکر
بیوتی
بازیله
زونک
زیپی
زیگی
زیف
زنا
زلدا
شیری
زازو
زازو
یوشی
سالی
یوگی
یودا
ییها
ووکی
زانت
ولفگانگ
ویشبن
ویلی وونکا
ویسکی
ودی
ویلر
وبستر
واسیلی
واسل
وارول
والاس
والدوف
واگنر
ویولن
بنفشه
ویولا
وینسنت
مخملی
ناتان
ون گوگ
ودا
اورسولا
تایسون
تایتالت
تویستر
انگشتی
شاخه
توییت
لیمی لوکی
کیتی فلاور
مومو وفا
کامی نانا
ملس حنا
سایلن
چیلی بینگو
بلوند
فیدل
سپنتا
راک
یویو
یوشی
پیکا
کوشیرو
بوف
جواهر
چیکا
دریا
گوهر
شادی
ملوس
درنا
میشا
جعفر
مینو
مرمر
مونس
مانی
تینا
تارا
برونا
حنا
سامی
سوری
یونا
وفا

نگین

آشنا

صدف

شاهین

نازنین

گل پری

سوزی

وفا

یونا

سوری

سامی

حنا

برونا

تارا

تینا

مانی

مونس

مرمر

مینو

جعفر

میشا

درنا

ملوس

شادی

گوهر

دریا

چیکا

جواهر

بوف

کوشیرو

پیکا

یوشی

یویو

راک

سپنتا

فیدل

بلوند

سایلن

چیلی بینگو

ملس حنا

کامی نانا

مومو وفا

کیتی فلاور

لیمی لوکی

tjoor.com

لیست اسم برای عروس طوطی و نکات نگهداری - Tjoor

6-8 minutes

توضیحاتی درباره عروس هلندی

کوکاتیل که به عروس هلندی معروف است طوطی زیبا و باهوش است که در ایران جزو پرطرفدار ترین طوطی سانان سخنگو است. این طوطی اوایلی که وارد ایران شده بود به اسم کوکاتیل معروف بود اما پس از گذشت چند سال به عروس هلندی معروف شد. عروس هلندی یکی از پرطرفدار ترین طوطی سانان در کشور آمریکا است به دلیل اینکه به سرعت یاد می گیرد که صحبت کند و زیبایی خاص خود را دارد.

طوطی هلندی در سوت زدن بسیار ماهر است و می تواند صبح تا شب برای شما سوت بزند.

بهتر است که عروس هلندی را از وقتی که جوجه طوطی است با همه اطرافیان آشنا کنید تا هنگامی که بزرگ شد با دیدن غریبه ها آرام باشد، همچنین عروس هلندی با یکی از اعضای خانواده که نگهداریش می کنند بسیار صمیمی شده و وابسته اش می شود.

رنگ طبیعی عروس هلندی خاکستری است ولی پرورش دهنگان رنگ های دیگری مانند سفید، زرد، قهوه ای به وجود آورده اند که البته فقط رنگشان فرق کرده است و از نظر هوشی تفاوتی ندارند.

انواع عروس هلندی ها

عروس هلندی لوتینو

این نوع عروس هلندی دارای بدنی سفید، سر زرد رنگ و گونه های نارنجی رنگ است. این گونه در ایران پرطرفدار می باشد و مردم به دلیل رنگی که دارد علاقه خاصی به او دارند.عروس هلندی لوتینو نر در حرف زدن،آواز خواندن،حرکات بامزه ماهر تر از لوتینو های ماده می باشد،این کارها هم که لوتینو نر را از لوتینو ماده برتر میک ند برای جذب طوطی های ماده به خود است.

لازم به ذکر است تشخیص نر و مادگی لوتینو ها به دلیل اینکه شبیه به هم می باشند کاره دشواری است.

تاریخچه به وجود آمدن لوتینو ها اینگونه است که همگی آن ها از یک نوع لوتینو نر به وجود آمده اند.

شخصی به اسم کلیف بارینگر در سال 1958 عروس هلندی داشت که از نظر ظاهری با بقیه طوطی سانان فرق داشت و شبیه به لوتینو های امروزی بود او عروس هلندی خاکسری را با طوطی خود در یک جا گذاشت و از جفت گیری آن ها صاحب 14 جوجه طوطی هلندی شد همگی آن ها رنگشان خاکستری بود اما یکیشان به رنگ لوتینو امروزی درامده بود او با جفتگیری بیشتر توانست تعداد زیادی از این نوع طوطی سانان را به وجود آورد.

عروس هلندی ابلق

این پرنده بیشتر به رنگ های زرد یا سفید می باشد و بال هایش به رنگ خاکستری است که از روی این مشخصات میتوان فهمید اسم این طوطی عروس هلندی ابلق می باشد.

عروس هلندی ابلق هم همانند لوتینو ها نمی توان نر و ماده را از روی ظاهر از یکدیگر تفکیک کرد و کار دشواری می باشد.

نگهداری عروس هلندی

اگر شماهم صاحب طوطی هستید باید نکاتی را برای سلامتی و سرحال بودن طوطی خود رعایت کنید که در ادامه در این باره توضیحاتی می دهیم.

برای طوطی خود غذای با کیفیت و مناسب تهیه کنید.

برای طوطی خود محیطی کم خطر و آرام تهیه کنید.حداقل کاری که برای محافظت از پرنده خود می توانید انجام دهید تهیه قفس بزرگ و استفاده از لوازم بی خطر در داخل قفس می باشد.

اگر طوطی شما از آدم های اطرافش ترسی ندارد بهتر است ققس طوطی را درمحلی قرار دهید تا طوطی با افراد خانواده در ارتباط باشد و حس بهتری داشته باشد.

قفس پرنده را نزدیک آشپزه خانه قرار ندهید چون طروف هنگام داغ شدن بر روی گاز موادی را ترشح می کنند که برای پرنده سمی می باشند.

در کنار پرنده از مصرف سیگار و قلیان جدا خودداری کنید چون برای پرنده مضر است.

پرنده را تنها در خانه آزاد نگذارید چون ممکن است به خود آسیبی وارد کند.

وقت کافی برای صحبت با پرنده بگذارید،اگر شما صاحب طوطی هستید باید سعی کنید روزانه حداقل 40 دقیقه وقت خود را برای پرنده بگذارید در این چهل دقیقه می توانید با پرنده صحبت کنید سوت زدن یادش دهید و یا بازی های فکری انجام دهید.

اگر عروس هلندی مدت زیادی را در خانه تنها باشد و باها او صحبت نشود دچار اختلالات رفتاری می شود که برای شما و خوده پرنده آزار دهنده می باشد.

بازی کردن با عروس هلندی

عروس هلندی ها بسیار باهوش می باشند و علاقه دارند بازی کنند و همیشه سرحال و خوشحال باشند در ادامه چند بازی که هم پرنده سرحال می شود و هم شما را توضیح میدهیم.

یک موزیک پخش کنید و سر خود را با ریتم آهنگ تکان دهید سعی کنید سر خود را به چپو راست و بالا وپایین ببرید و متوجه می شوید که پرنده ریتم موزیک مانند شما دستش آمده و دارد سر خود را با ریتم تکان می دهد و شمارا همراهی می کند.

آهنگ هایی که همانند آواز پرنده می باشد بگذارید، سعی کنید خودتان بنوازید و یا با استفاده از دستگاه موزیک را پخش کنید و شروع کنید به خواندن و سوت زدن. به مرور زمان شما شاهد خواهید بود که پرنده هم با شما سوت می زند و یا همان آواز را می خواند.

با پرنده قایم باشک بازی کنید. پرنده را در یک اتاق آزاد بگذارید و خودتان به محل دیگری بروید،سپس پرنده خود را صدا بزنید تا به دنبالتون بگردد. گاهی اوقات خود را نشانش دهید تا شمارا ببیند و دنبالتان کند. هنگامی که اینکار را انجام داد پرنده را نوازش کنید تا بفهمد از کارش راضی بوده اید.

در مقابل پرنده آینه بگذاید، اگر شما وقت زیادی برای بازی کردن با پرنده را ندارید می توانید با استفاده از یک آینه که پرنده خودش را در آن می بیند برایش تهیه کنید با این کار او ساعت ها با خودش مشغول می شود و برای راضی کردن فردی که تو آینه حرکات جالب و بامزه ای را انجام می دهد.

بیماری عروس هلندی

صاحب پرنده به خوبی می تواند متوجه هرگونه بیماری و اختلال در پرنده خود شود.

اغلب بیماری هایی که به مرحله پیشرفت و وخیم شدن نرسیده باشند می توانند درمان شوند.

شما باید همیشه علائمی مانند کسل بودن، بی اشتها بودن، ابکی شدن مدفوع پرنده را در نظر داشته باشد و به آن ها دقت کنید تا در صورت مشاهده کردن چنین علائمی فورا به دامپزشک پرندگان مراجعه کنید.

غذای عروس هلندی

برای سلامتی عروس طوطی نیاز است که مواد مغذی و دارای ویتامین در غذای پرنده موجود باشد.

استفاده مداوم از ارزن با اینکه غذای مورد علاقه پرنده می باشد به دلیل چربی بالا و مواد مغذی کم در آن می تواند برای طوطی عروس مضر باشد و لازم است باید به مقدار کم در اختیار پرنده قرار بگیرد. م یتوانید در کنار دادن دانه از میوه جات هم استفاده کنید تا پرنده به خوردن میوه جات هم عادت کند.

انواع میوه جات و موادی که عروس هلندی از آنها خوشش میآید می توان اسفناج، سیب زمینی آب پز، سیب، گلابی، گیلاس، خیار، موز، ریحان، توت فرنگی،کلم را نام برد.

برخی از سبزیجات و میوه های دیگر مانند، اووکادو، پیاز ، سیر، قارچ برای پرنده می توانند سمی بوده و به هیچ عنوان نباید بدون داشتن اطلاعات کافی آنها را به پرنده بدهید.

قیمت عروس هلندی

با توجه به رنگ و بامزه تر بودن پرنده قیمتش بالاتر میرود بسته به نوع طوطی عروس قیمت این پرنده 200 تا 800 هزار تومان می باشد.

ولی در ایران این پرنده قیمت مشخصی ندارد و فروشدگان تا هرچقدر که بتوانند طوطی خود را قیمت گذاری می کنند.

انتخاب اسم طوطی عروس

سعی کنید اسم طوطی خود را تک بخشی و یا دو بخشی انتخاب کنید تا پرنده بتواند به راحتی به اسم خود عادت کند و حتی اسم خود را تکرار کند.

با توجه به اینکه اگر شما از نظر جنسیتی نمی دانید پرنده شما نر و یا ماده است می توانید بدون توجه به این موضوع برای پرنده خود اسم انتخاب کنید .

در ادامه چندین اسم مناسب عروس هلندی را آورده ایم تا به راحتی بتوانید اسم پرنده خود را انتخاب کنید.

چیکو

نانا

توتو

بلا

تی تو

لی لی

نانا

سانی

توییتی

کوکو

پری

ریو

عسل

کی کی

حنا

بادی

لب گلی

اِدی

توییتی

فندق

سنجد

پیکو

charpa.ir

اسم برای پرنده خانگی بانمک ترین و جدیدترین اسم مرغ عشق عروس هلندی مرغ مینا قناری

10-12 minutes

اسم برای پرنده بانمک ترین و جدیدترین اسم مرغ عشق، عروس هلندی، طوطی برزیلی، مرغ مینا، قناری و انواع پرنده خانگی دیگر

پرندگان نیز مانند بقیه موجودات باهوش قادر به فهمیدن آموزش و ارتباط با سرپرست یا صاحب خود میباشند. از این رو انتخاب اسم برای پرنده خانگی از اولین قدم هایی میباشد که میتوانید علاقه خود به حیوانتان را جبران نمایید.

انتخاب اسم برای مرغ عشق یا دیگر طوطی های مانند نام برای عروس هلندی. با میتواند قناری باشد و مرغ مینا. و یا پرندگان فوق باهوش دیگر مانند طوطی کاسکو اسم برای طوطی کاکادو و حتی انتخاب اسم برای طوطی برزیل و نام با نمک برای فنچتون.

وقت و تلف نکنید این لیست بیش از ۵۰۰ اسم برای پرنده خانگی را بررسی کنید بعضی اختصاصی برای پرنده خانگی خاص گروه بندی شده است. ابتدا تمام گروه ها برای انتخاب نام پرنده تون را ببینید سپس از بین هر کدام خواستید اسم مورد علاقه تون را برای هر پرنده ای حتی برای حیوانات دیگر مانند سگ و گربه میتوانید انتخاب کنید.

انتخاب نام حیوانات حد و مرز ندارد اگرچه برخی نام ها بسیار شاخص و تک میباشند. وبسایت چارپا همچنان سعی کرده کاملترین لیست اسم سگ در ایران را نیز منتشر کند میتوانید در نهایت این لیست ها را اسم گربه و همچنین منتخبی از لیست اسم اسب میباشد را نیز جستجو کنید.

همانطور که اشاره شد در نهایت اسم ها میتوانند در یک جا به نقطه مشترک برسند آنهم نقطه ای که علاقه شما به حیوانتنان میباشد. موفق باشید و آرزوی سلامتی برای حیوانتان داریم. برای هرگونه خدمات نیز بعد از مطالعه لیست ها گشتی در ساین چارپا بزنید.

نام برای مرغ عشق نر

Alfie آلفی

Aqua آکوا

Azul آزول

Buddy بادی

Butterscotch باتراسکاچ

Darwin داروین

Griffin گریفین

Incas اینکاس

Indigo ایندیگو

Kiwi کیوی

Mango منگو

Mojo موجو

Oscar اسکار

Pegasus پگاسوس

Pepper پپر

Pikachu پیکاچو

Titan تی تان

Sinbad سینباد

Wasabi واسابی

اسم برای مرغ عشق ماده

Belle بل

Bluebell بلوبل

Coco کوکو

Daisy دیزی

Gale گیل

Iris آیرس

Jade جید

Juniper جونیپر

Lavender لاوندر

Lady Jane لیدی جین

Lilly لی لی

Lima لیما

Pepperanne پپران

Rose رزی

Ruby روبی

Saffron سافرون

Snow اسنو

Velvet ولوت

Violet ویولت

اسم طوطی های نر

Banjo بانژو

Captain Flint کاپیتان فلینت

Casper کسپر

Charlie چارلی

Einstein انیشتین

Iago لاگو

José Carioca ژوزه کاریوکا

Nibbles نیبلز

Ozzy اوزی

Paco پاکو

Paulie پائولی

Pedro پدرو

Pepe په په

Poncho پنچو

Quackers کواکرز

Rio ریو

Sirocco سیروکو

Smokey اسموکی

Tabasco تبسکو

Tango تانگو

Zazu زازو

اسامی طوطی های ماده

Berry بری

Candy کندی

Celeste سلست

Chiquitita چیکیتیتا

Dotty دوتی

Dusty داستی

Ginger جینجر

Frida فریدا

Iris آیرس

Lola لولا

Mercedes مرسدس

Peanut پینات

Peaches پیچز

Polly پولی

Tequila تکیلا

Snowball اسنو بال

Sunshine سان شاین

Sybil سیبیل

نام برای عروس هلندی نر

Abercrombie آبرکرومبی

Alex الکس

Alvin آلوین

Apollo آپولو

Bacardi باکاردی

Baloo بالو

Bashful بشفول

Baxter باکستر

Bilbo بیلبو

Blackjack بلک جک

Cha Cha چا چا

Cheeky چیکی

Coco کوکو

Cricket کریکت

Dandruff دندراف

Dusty داستی

Elvis الویس

Fay فی

Giggles گیگلز

Happy هپی

Hunter هانتر

Jake جیک

Jako جیکو

Junior جونیور

Keebler کیبلر

Kiwi کیوی

Linus لینوس

Lipton لیپتون

Mango منگو

Midnight میدنایت

Mork مورک

Mr. Merlin مستر مرلین

Nibbles نیبلز

Orbit اوربیت

Paco پاکو

Pippin پیپین

Pogo پوگو

Rajah راجا

Rascal راسکال

Sassafrass ساسافراس

Skipper اسکیپر

Snuggles اسناگلز

Tiger تایگر

Yoyo یویو

Zazu زازو

Ziggy زیگی

اسم عروس هلندی ماده

Abra آبرا

Alexandra الکساندرا

Angel انجل

Baby بیبی

Blanca بلانکا

BoBo بوبو

Byrdie بردی

Chili چیلی

Cleopatra کلئوپاترا

Crystal کریستال

Cutie-Pie کیوتی پای

Cyndie سیندی

Daphne دافنه

Elie الی

Ella الا

Erica اریکا

Fancy فنسی

Freckles فرکلز

Ginger جینجر

Guinness گینس

Gussy گاسی

Gypsy جیپسی

Harmony هارمونی

Ivy ایوی

Jackie جکی

Juliet ژولیت

Kiko کیکو

Lady لیدی

Lemon لمون

Lolo لولو

Madonna مدونا

Maple میپل

Molly مولی

Muffy مافی

Nutsy ناتسی

Ozzie اوزی

Pansy پنزی

Peachis پیچس

Peppy پپی

Rose رز

Sabrina سابرینا

Scarlet اسکارلت

Tippy تیپی

Velvet ولوت

نام برای پرندگان خانگی جفت

Abbot and Costelo ابت و کاستلو

Adam and Eve آدام و ایو Amos and Andy ایماس و اندی

Ariel and Eric ایریل و اریک

Baalthazar and Macaw بالتازار و ماکاو

Babe and Ruth بیب و روس

Barbie and Ken باربی و کن

Bonnie and Clyde بانی و کلاید

Cocoa and Puff کوکو و پاف

Daenerys and Jon دنریس و جان

Donald and Daisy دونالد و دیزی

Fortune and Cookie فرچون و کوکی

Harry and Ginny هری و جینی

Heckle and Jeckle هکل و ژکل

Jewel and Blu جواهر و آبی یا بلو

Lewis and Clark لوئیز و کلارک

Lilo and Stitch لیلو و استیچ

Minnie and Micky مینی و میکی

Romeo and Juliet رومئو و ژولیت

Sugar and Spice شوگر و اسپایس

Tom and Jerry تام و جری

Zeus and Hera زئوس و هرا

اسامی معروف برای پرندگان نر (شامل همه ی پرندگان )

Archimedes آرکمیداس

Daffy دافی

Donald دونالد

Dewey دیوی

Fawkes فوکس

Flit فلیت

Gunther گاندر

Hewey هیوی

Kevin کوین

Kowalski کوالسکی

Louie لویی

Nigel نیگل

Pidgeotto پیجوتو

Plucky پلاکی

Rico ریکو

Soren سورن

Skipper اسکیپر

Orville اورویل

Skipper اسکیپر

Tweety (توییتی(مناسب برای قناری

Ulysses اولیس

Wilbur ویلبر

Woodstock ووداستاک

Woody وودی

اسم های معروف برای پرندگان ماده (شامل همه ی پرندگان )

Ada آدا

Aphrodite آفرودیت

April آپریل

Ava آوا

Baby بیبی

Bangles بنگلز

Bella بلا

Cherry چری (به معنای گیلاس)

Cynthia سینتیا

Daisy دیزی

Flit فلیت

Florence فلورنس

Goldie گلدی

Hedwig هدویگ

Hermione هرمیون

Lillith لیلیت

Margot مارگوت

Opal اوپال

Peggy پگی

Pretzel پرتزل

Sheba شبا

Stella استلا

Skye اسکای

Zephir زفیر

اسامی ایرانی برای پرندگان خانگی

در پایان خبر خوش آنکه این لیست ماهیانه بروز رسانی خواهد شد همچنان اسمی ایرانی برای پرندگان خانگی نیزاضافه خواهد شد. نام های اسطوره ای تاریخی و ادبی برای حیوانات و پرندگان. امیدواریم توانسته باشید انتخاب مناسب برای پرنده محبوب خود داشته باشید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...