عکس بازیگران سریال روزگارانی در چوکوروا

Once Upon a Time Çukurova ، با امضای Tims & B Productions ، قسمت اول در 13 سپتامبر 2018 به کارگردانی مورات ساراچوغلو و نویسندگی یلدوز تونچ ، آتیلا اوزل ، آیچا اوزوم و سلنا چاگلایان منتشر شد.

روزی روزگاری Çukurova

روزی روزگاری Çukurova

روزی روزگاری Çukurova

Bir Zamanlar Çukurova

Bir Zamanlar Çukurova

Bir Zamanlar Çukurova

Bir Zamanlar Çukurova

Bir Zamanlar Çukurova

روزی روزگاری Çukurova

در قسمت جدید چه اتفاقی می افتد؟

فصل 86: دمیر می خواهد زلیحه را طلاق دهد
اگرچه فاکلی نمی خواهد فیکرت را باور کند ، اما باید گفته های فیکرت را باور کند. در حالیکه فاکلی از این که فیکرت نمی تواند در آن سالها در کنار مادرش باشد ناراحت بود ، نمی توانست پاسخی برای چگونگی برادرش موسی حقیقت را بیابد. عدنان می گوید انتقام گرفتن از دمیر را برای جنایت یامان اشتباه می داند ، اما نمی تواند جلوی خشم دیوانه فیکرت را بگیرد! فاکلی اکنون در موقعیتی است که آرزو دارد که بمیرد تا اینکه با جنگی دوباره با این درد ها آزمایش شود. علاوه بر این ، هر چقدر که بخواهد به سرعت به این جنگ کشیده می شود!

نامه دوم فیکرت نیز در عمارت فاش می شود! اگرچه زولیها اصرار داشت که صحت نامه باید به طور کامل بررسی شود ، اما اکنون این وضعیت برای دمیر اعلام جنگ است! او صد در صد مطمئن است که این گناه پدرش نیست! او برای پیروزی در این جنگ همانطور که می داند اقدام می کند. اما زولیها برنامه های دیگری نیز دارد. ابتدا ، او تحقیق می کند و سپس تصمیم می گیرد با سوبدا به استانبول برود.

فیکرت پس از گفتن همه چیز به فاکلی از لحاظ عاطفی فرو می ریزد. او شب بدی دارد. هنگام بازگشت به خانه ، با مژگان صلح می کند. آنها درباره آینده خود صحبت می کنند ، اما او هنوز از بی اعتنایی مژگان فیکرت ناراضی است.

در بیمارستان ، اِمیت برای پایان دادن به تنش با مژگان اقدام می کند و شاخه زیتون را گسترش می دهد. مژگان همچنین برای دوست شدن با وی قدم هایی برمی دارد. اما هنوز هیچکدام از زنان از میزان روابط یکدیگر با فیکرت خبر ندارند!

امیت خوشحال است که پس از صرف شام در عمارت یامان بار دیگر با دمیر ملاقات می کند. اما روحیه محتاطانه دمیر او را آزار می دهد. وقتی آنها دوباره ملاقات می کنند ، او دمیر را متقاعد می کند که تنها بماند. آنها تصمیم می گیرند با هم به تعطیلات بروند. این تعطیلات باعث می شود که دمیر تصمیم بگیرد زولیها را که تقریباً چوکورووا را برایش سوزانده بود طلاق دهد!

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...