صهبا شرافتی در نون خ 3

می توانید بیوگرافی هنرمند صهبا شرافتی ، بازیگر نقش روناک در سریال ظهر خ را با عکس های جدید ، داستان ازدواج او و همسرش ، حتی علاقه او به کارگردانی بخوانید.

هنرمند صهبا شرافتی در بیست و نهم اکتبر 1998 در سقز کردستان متولد شد

وی دارای مدرک دیپلم ریاضی و فیزیک است و امسال او یک معدنچی است که از تئاتر شروع کرد و سپس به عنوان یک سیاه پوست در ارتش ادامه داد تا اینکه در سریال نونخ با نقش روناک بازی کرد.

عشق قهوه تلخ

من 10 ساله بودم که به بازیگری علاقه مند شدم ، در مدرسه تئاتر کار کردم و او همیشه مرا برای ادامه این رشته تشویق می کرد.

در خانه بازی کنید تا در فیلم ها هنر بسازید

داشتم در خانه فیلم می گذاشتم و سعی می کردم جاهایی که آنها هستند بازی کنم تا روزی که جلوی دوربین می روم راحت و باورپذیر باشم.

به دلیل علاقه من به پروژه های مختلفی رفتم و تست دادم تا اینکه در نقش های کوتاه یا به عنوان یک هنرمند (لشکر سیاه) تجربه ای کسب کردم.

داستان ورود به سریال نون خ

یک روز به دفتر آقای مصطفی تنابند (توصیه مدیر) مراجعه کردم که از من آزمایشی انجام داد ، سپس آن را به آقای آقاخانی نشان داد ، بنابراین پذیرفته شدم.

خانم شرافتی در این سریال در نقش روناک بازی کرد

علاقه به شروع از تلویزیون

راستش را بخواهید من تلویزیون و سینما را دوست دارم اما همیشه دوست داشتم از تلویزیون شروع کنم زیرا این باعث می شود مخاطبان بیشتری داشته باشند و مردم بخواهند یا نخواهند روی آن می نشینند.

تصاویر هنرمند صهبا شرافتی

علاقه به کارگردانی

دوست دارم تحصیلاتم را در رشته کارگردانی به پایان برسانم ، در واقع می خواهم بازیگری را دنبال کنم و در آخر کارگردانی را امتحان کنم.

من بازیگری را به دلیل کارگردانی انتخاب کردم

در بازیگری دست های فرد بسته است و ممکن است سالها دیده نشوم و هیچ کس مرا برای بازی در فیلم ها و سینما انتخاب نکند اما از طریق کارگردانی این فرصت را برای خودم ایجاد می کنم.

همکاری با سعید آژاخانی و مهران مدیری

یکی از آرزوهای غیرممکن من همکاری با سعید آژاخانی و مهران مدیری بود ، اما خدا را شکر این امکان وجود داشت و من در وسط خیابان با آقای خانی کار کردم.

همچنین ، من مایلم در اثری به نویسندگی یا کارگردانی آقای کامبوزیا بارتوی ظاهر شوم.

بیوگرافی ماهران مدیری

بازیگران مورد علاقه

از میان بازیگران ، من دو نفر را به عنوان الگو انتخاب كردم ، یكی خانم طناز طباطبایی كه بازی های واقع گرایانه دارد و دیگری آقای سعید آقاخانی است.

بیوگرافی طناز طباطبایی

من شخصیت روناک نون خ را دوست داشتم

روناک من نقشی را که بازی کرده دوست دارم ، او دختری قدرتمند و جذاب است که وقتی صحبت می کند به حرف های همه گوش می دهد اما پشت این نگاه قلبی مهربان دارد.

تصویری از صهبا شرافتی ، بازیگر زن نون خ

من اهل کرمانشاه نیستم

آنها به اشتباه خاطرنشان كردند كه من اهل كرمانشاه هستم ، اما این طور نیست و من اصالتاً اهل سقز كردستان هستم.

ازدواج

صهبا شرافتی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...