اردشیر رستمی بازیگر نقش شهریار

اردشیر رستمی از فرزندان خانواده فراهانی است. بهزاد فرحانی ، ایرانی مشهور و مشهور ، به شاخه های فراهانی افزود ، دخترش فرهانی ، آزرخش فراهانی ، پسران سه ساله آنها و فرزندانشان مانند نوزادانی هستند که از کودکان به دنیا می آیند.

آرشر اردشیر رستمی از فاصله سرگرم کننده در سریال شهریار و این سریال نقطه عطفی در زندگی این هنر محسوب می شود.

اردشیر رستمی یکی از جمهوری هایی است که بازی را در سریال شهریار قطع کرد ، اما قبل از اینکه بخواهد نماینده آن شود ، آداب و رسوم کرت را در مجلات مختلف پخش کرد و پیروزی خود را در این شماره نشان داد.

ابن رستمی در سال 1349 در تبریز. اگرچه این کودک به گفته هزار فرهانی به دنیا آمد ، اما او تربیت او را نادیده نگرفت ، مگر اینکه به پدر و مادر خود جدی یادآوری کند و گفت که از والدینش چیز زیادی نمی آموزد.

اردشیر رستمی از سخاوت و اعتبار ویژه ای به عنوان یک همراه جدی در زندگی خود برخوردار است. وی گفت: "دو نفر از بهترین زنان جهان از خداوند الهام گرفته شده اند." "من یک مومن دائمی هستم." رستمی معتقد است که همه چیز در جهان مانند حلقه های زنجیره ای به هم متصل شده و برخی از آنها را تحت تأثیر قرار می دهد. بنابراین ، بهتر است که در چیزی جز تجربه شر با یکدیگر و برخی از دنیا حریص نباشیم.

اردشیر رستمی بازیگر سریال شهریار

رستمی همچنین با او شاعر سنت های ما است و ما را از اندیشه های خود درباره زندگی خصوصی خود ، ملودی شاعرانه ، آگاه ساخت.

شما هنر و تمرین در زمینه های مختلف مانند معماری ، طراحی ، کمیک ، نقاشی ، شعر و غیره هستید. چگونه این همه هنر را آموختید؟

منشأ همه اینها به خودی خود ، ما انسانها بین آنها تقسیم شده ایم و بنابراین دچار مشکل هستیم. بسیاری از بزرگان هستند که در گذشته عاشق همه این شاخه های هنری بودند. همانطور که هست ، او به نظریه شعر پایبند است ، نشانه های آن را می توان در معماری و تصمیم گیری در مورد لباس مشاهده کرد.

اما اکثر مردم در یک فرصت عمل می کنند ، مثلاً مهندسان ، طراحان و کارتون ها ، اما شما در همه این شرایط عمل می کنید. منظورم این است که آیا شما قوانین تخصص را در حد مجاز یاد گرفتید؟

یادگیری مهم است که منبع شماره یک همه هنرها و صنایع دستی نیست. آنها معتقدند که هیچ چیز در دنیا مهمتر از یادگیری نیست. لازم است که فرد تا پایان روز زندگی خود بیاموزد ، در غیر این صورت می گوید اکنون مثلاً مدرک دکترای خود را اخذ کرده و درمان آن برای وی کافی است. از ساماتی یاد گرفتم که دانش خود را کنترل کنم. وقتی او برای پاک کردن شعر با شمع کنار دستگاه می ایستد ، دانش خود را از قصد خود می داند و روش صحیح شمع را از او می آموزد. چه کسی به او دروغگو نگاه می کند و چگونه رفتار و آشپزی می کند.

منشأ این همه تمایل به یادگیری چیست؟

یادگیری زیباست به نظر ، اگر شخصی یادگیری را متوقف کند ، پس می میرد. اگر چه اگر نفس می کشد.

بسیاری از افراد به یک سن خاص نقل مکان می کنند ، آنها چیزهایی را یاد می گیرند ، اما سپس متوقف می شوند ، اما چگونه می توانید به بلندی های مادر خود برسید ، چگونه به این نظر می رسید؟

واقعیت این است که من به طلاق فکر نمی کنم ، زیرا اگر فکر می کنید مشکلات زیادی وجود دارد فکر می کنم. اعتقاد بر این است که تفکر نوعی تخصص است و به همین دلیل دلیل آن در انجمن های قبلی با کسانی بود که نمایندگی آنها به نام متفکران است ، اما ما نمی دانیم چگونه فکر کنیم. به ریشه و عواقب آن بیندیشیم. در مجموعه فرآیند ، برخی از اعداد بیش از اندیشمندان هستند. بهترین چیز این است که انسان به خیلی چیزها فکر نمی کند و فکری برای نماز روزانه ندارد. درست است که یک نفر باید آن را نگه دارد ، اما در کشور ما برای آن افسوس می خورد ، به جای عمل و عمل ، او بیش از مردم فکر می کند! کار به جایی می رسد که به این سبت ده ساله ثابت می شود که فلسفی است و به همه چیز بستگی دارد.

و با این کار ، آنها مشغول اعمالی هستند که ریشه در اندیشه دارند ، در تفکر ، هیچ تصوری از عمل و عمل وجود نخواهد داشت.

چه کسی از فکر دور می شود! برای نوع ایده ها اندیشه تاریخی ، فکر رزق و روزی و اندیشه ناب است. برای ذهن تاریخی ، که ذهن رزق و روزی است ، که ذهن پاک در بیشتر اتاق است. ذهن زندگی انسان را محتاط و ترسو می کند و آن را با انحراف در کار و نوآوری آزمایش نمی کند. و گفته برخی از شخصیت ها در توضیح همه: "فکر و تأمل همه ما را مجبور و اجبار می کند و پایداری قدرت و قدرت برای انتقال آن با اندیشه احتیاط کافی است." به همین دلیل ، عمده نگرانی ها به حقیقت نمی پیوندند. صوفيان به دين ما مي گويند: خداوند در شرايط خاص شما / موجودات عاقل شما مبارك باد! این ذهن پاک برابر بهشت ​​است. افراد کشته می شوند ، بنابراین ذهن پاک سه سوم مارمولک با طلا و برش هایی بین آنها فرمان می شود ، در حالی که ذهن زنده هشدار می دهد: نه طلا! که رفته است ، شما چاقو را می خورید. ما برای ذهن پاک به آن نیاز داریم ، بنابراین ذهن ناب اتاق را بررسی می کند و تحمیل آن به مالکیت در حال حاضر مهم است.

Ardisheer Rustami قهوه پذیرفته شده برای Hazad Ferhani است

مردم در گذشته بدون تجزیه و تحلیل به عنوان مثال ، آنها ازدواج قبلی و ازدواج هایی به صورت دست و دست با خود داشته اند که تعداد آنها مورد تجزیه و تحلیل قرار نگرفت ، اما اکنون ما باید به زندگی با آنها ادامه دهیم ، پس چرا این امکان وجود ندارد؟ برای اینکه زن یا مردی قبل از او با مردی ازدواج کنند. ؟ تحلیل و تفکر سطحی زندگی ما را دشوار می کند.

آنها طلاق را منفی نمی پذیرند ، زیرا معتقدند که این امر برای افراد واجب است اما با آن به صورت یشم یا جدایی به شکل یشم زندگی می کنند. به نام زندگی نباید نفس بکشیم ، لباس بپوشیم و از نظر عاطفی طلاق بگیریم. ما در پیش رویداد ملاقات می کنیم. تعهد به سنت و تعهد به وقایع. ما آنها را گرفتیم و به آنها دادیم و در این دوازده سال ما آنها را به همان اندازه که استخدام کرده ایم ، استخدام کرده ایم. هر کجا که به نفع ما باشد ، برای دو حدیث غیر مجاز است و هر جا از نظر ظاهری ، ما سنت گرایان تولید می کنیم. حقیقت این است که ما با بیمار با بیمار تعامل داریم

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...