انشا در مورد دهه فجر برای دانش آموزان ابتدایی

دهه فجر از 12 تا 22 بهمن ، روزهای فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ما ، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است. انقلابی که وی با بلندترین فریاد تاریخ ، امام امت ، رهبری و انجام داد و با تمام توان در حفظ آن کوشید. انقلابی مبتنی بر بینش توحیدی عمیق الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورا ، که در آن تعداد اندکی از مردم با ایمان گسترده و استوار ، نیروهای کفر و باطل را شکست داده و چشم قدرتمندان را خیره کردند.

سپیده دم فرصتی برای بازنگری در ارزش ها و آرمان ها است. و هنگامی که امام آمد ، ظلم از بین رفت ، و شاه از بین رفت ، و پلیدی ها ، ویرانی ها و سیاهی ها از بین رفت. وقتی امام آمد ، لاله ها از زمین برخاستند و فرش قدم های استوار او شدند. وقتی امام آمد ، آزادی به خانه ها بازگشت ، ما استقلال خود را بازیافتیم و جمهوری اسلامی با دست مبارکش تأسیس شد. پیروزی انقلاب اسلامی ایران بدون شک معجزه ای الهی بود که توسط معجزه ساز از نسلی پاک رسول خدا صلی الله علیه و آله ساخته شد و چشم های جهان مظلوم و ستم دیده را خیره کرد.

تأثیر سریع انقلاب اسلامی در منطقه و طغیان خشم مسلمانان و غیرمسلمانان در بسیاری از کشورهای استعمارگر گواه روشنی بر این ادعاست. زیرا در کمتر از یک دوره از تاریخ ، شاهد پیروزی مردم و تأثیر قاطع آن بر دولت فاسد بودیم. مهمترین و اساسی ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی قیام مردم در راه خدا بود و این نکته اساسی برای غربیان و سیاستمداران مادی که دائماً برای رفاه بیشتر تلاش می کنند قابل درک نیست.


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...