پروفایل عکس های جدید لی مین هو بازیگر خوشتیپ کره ای

لی مین هو بازیگر و خواننده برجسته کره جنوبی است که در میان برترین

ستاره های روز هالیو محسوب می شود. اگرچه او از کودکی آرزو داشت که یک

فوتبالیست حرفه ای باشد ، اما مصدومیتی که در دوران ابتدایی متحمل شد او را

مجبور کرد فوتبال را کنار بگذارد و رویای پدرش را برای بازیگری دنبال کند.

وی که در رشته فیلم و هنر از "دانشگاه کونکوک" تحصیل می کرد و به

"Starhaus Entertainment" پیوست ، در ابتدا چندین نقش کوچک را در تلویزیون

انجام داد و قبل از رسیدن به نقش موفقیت آمیز خود در Gu Jun-pyo در مجموعه

تلویزیونی "پسران بیش از گل". این نقش نه تنها چندین جایزه از جمله جایزه

بهترین بازیگر جدید (تلویزیون) را در چهل و پنجمین دوره جوایز هنری

Baeksang به دست آورد بلکه باعث شهرت و محبوبیت زیادی در کره و چندین منطقه

آسیا شد. ثابت شد که این نقش یک سنگ قدم به سمت پیشرفت در حال رشد او بود

که باعث شد وی در چندین سریال دیگر از جمله "افسانه دریای آبی" ، "شکارچی

شهر" و "وراث" در نقش های اصلی بازی کند. این دلسوز کره جنوبی همچنین در

فیلم های بزرگ مانند فیلم های "شکارچیان فضل" و "بلوز گانگنام" در نمایش

بزرگ تأثیرگذار بوده است. فعالیت های موسیقی وی شامل دو آلبوم "همه چیز من"

و "ترانه برای شما" است.

لی مین هو بازیگر و خواننده برجسته کره جنوبی است که در میان برترین ستاره های روز هالیو محسوب می شود. اگرچه او از کودکی آرزو داشت که یک فوتبالیست حرفه ای باشد ، اما مصدومیتی که در دوران ابتدایی متحمل شد او را مجبور کرد فوتبال را کنار بگذارد و رویای پدرش را برای بازیگری دنبال کند. وی که در رشته فیلم و هنر از "دانشگاه کونکوک" تحصیل می کرد و به "Starhaus Entertainment" پیوست ، در ابتدا چندین نقش کوچک را در تلویزیون انجام داد و قبل از رسیدن به نقش موفقیت آمیز خود در Gu Jun-pyo در مجموعه تلویزیونی "پسران بیش از گل". این نقش نه تنها چندین جایزه از جمله جایزه بهترین بازیگر جدید (تلویزیون) را در چهل و پنجمین دوره جوایز هنری Baeksang به دست آورد بلکه باعث شهرت و محبوبیت زیادی در کره و چندین منطقه آسیا شد. ثابت شد که این نقش یک سنگ قدم به سمت پیشرفت در حال رشد او بود که باعث شد وی در چندین سریال دیگر از جمله "افسانه دریای آبی" ، "شکارچی شهر" و "وراث" در نقش های اصلی بازی کند. این دلسوز کره جنوبی همچنین در فیلم های بزرگ مانند فیلم های "شکارچیان فضل" و "بلوز گانگنام" در نمایش بزرگ تأثیرگذار بوده است. فعالیت های موسیقی وی شامل دو آلبوم "همه چیز من" و "ترانه برای شما" است.

لیست های توصیه شده:

لیست های توصیه شده:

دوران کودکی و زندگی اولیه

لی مین هو در 22 ژوئن 1987 در هوکسوک دونگ ، دونگ جاک گو ، سئول در کره جنوبی متولد شد.

از کودکی آرزو داشت که به یک فوتبالیست حرفه ای تبدیل شود. استعداد و انرژی او باعث انتخاب وی در کلاس فوتبال جوانان مدیر فوتبال کره جنوبی و بازیکن سابق ، چا بوم کان شد. با این حال ، پس از آسیب دیدگی در حالی که در کلاس 5 دبستان بود ، مجبور شد نظر خود را تغییر دهد.

او سپس به بازیگری علاقه مند شد که در حالی که در سال دوم دبیرستان بود شکل جدی پیدا کرد و تا سال آخر بود که با "Starhaus Entertainment" قرارداد بست.

وی در 'دانشگاه کونکوک' تحصیل کرد و مدرک کارشناسی خود را در رشته فیلم و هنر گرفت.

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ممکنه دوست داشته باشی

لیست های توصیه شده:

لیست های توصیه شده:

حرفه

فعالیت های اولیه بازیگری او را در تلاش برای دستیابی به جایگاه خود در تجارت نشان می داد که در چندین تولید تلویزیونی از جمله در "عاشقانه" (2002) ، "Nonstop 5" (2004) و "Recipe of Love" (2005) نقش های بی اهمیت را بازی می کرد.

اگرچه در یک مرحله ، طبق پیشنهاد آژانس خود ، لی شروع به استفاده از نام هنری لی مین کرد ، اما بعداً آن را کنار گذاشت و از نام اصلی خود استفاده کرد.

نقش پارک دو هیون در سریال EBS 'Secret Campus' (2006) اولین نقش رسمی وی را رقم زد. در آن سال او با یک تصادف شدید رانندگی روبرو شد که باعث آسیب دیدگی شدید وی شد و وی را برای چند ماه در رختخواب بست.

پس از بهبودی ، لی با اولین بازیگر نقش چا گونگ چان در مجموعه تلویزیونی دبیرستان SBS "اجرای ماکرل" (2007) شروع به کار کرد. اگرچه این سریال برای 24 قسمت در نظر گرفته شده بود ، اما میزان کم تماشاگر پس از 8 قسمت آن را مجبور به پخش کرد.

لی در کار در تولیدات تلویزیونی مانند "من سام هستم" (2007) و "بلند شو" (2008) ، وارد فیلم شد. وی در دنباله فیلم های "دشمن عمومی" (2002) و "دیگری از دشمن عمومی" (2005) با عنوان "بازگشت دشمن عمومی" با بازی سول کیونگ گو و یونگ جه یونگ ، یونگ ها یئون را بازی کرد. این فیلم در 19 ژوئن 2008 اکران شد.

در سال 2008 ، او همچنین در نقش Oh Sang-hoon در نمایش کمدی کره جنوبی "Our School's ET" که در 11 سپتامبر همان سال اکران شد ، حضور داشت.

با ایجاد تعادل بین نمایشگرهای کوچک و بزرگ ، در سال 2009 لی با بازی در نقش موفقیت Gu Jun-pyo در مجموعه تلویزیونی درام کمدی عاشقانه KBS "پسران بیش از گل" همراه شد. این مجموعه اقتباسی از مجموعه معروف مانگای Shōjo ژاپنی بود که دارای همین عنوان بود.

محبوبیت بی نظیر "Boys Over Flowers" در سراسر کره جنوبی که با عملکرد چشمگیر لی افزایش یافت ، وی را نه تنها به شهرت عظیم بلکه بسیاری از جوایز و معاملات تایید رساند. محبوبیت سرسام آور او منجر به توسعه موج کره ای دیگری در سراسر آسیا شد که او را به یک ستاره نوظهور هالیو تبدیل کرد.

او سپس در سریال تلویزیونی درام کمدی عاشقانه "سلیقه شخصی" (2010) در نقش جئون جین هو در کنار Son Ye-jin بازی کرد.

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

یکی از برجسته ترین نقش های وی ایفای نقش لی یون سونگ ، شخصیت اصلی مجموعه تلویزیونی درام اکشن کره جنوبی "شکارچی شهر" (2011) بر اساس مجموعه های معروف مانگای ژاپنی توسط Tsukasa Hojo با همین عنوان بود.

"شکارچی شهر" نه تنها نظر مثبت منتقدان را به دست آورد بلکه به موفقیت تجاری در سراسر آسیا تبدیل شد و در نتیجه محبوبیت لی را به ویژه در چین ، فیلیپین ، ژاپن و در برخی کشورهای اروپایی بیشتر کرد.

بازی درخشان او در "شکارچی شهر" چندین جایزه از جمله جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در چهارمین جوایز درام کره برای او به ارمغان آورد. وی همچنین به عنوان سفیر برند هیوندای ولوستر در چین انتخاب شد.

مجموعه تلویزیونی درام تاریخی-پزشکی "ایمان" (2012) وی را در نقش اصلی چوی یانگ بازی کرد که در کنار کیم هی سون بازی می کرد. اگرچه این سریال موفقیت آمیز نبود ، اما عملکرد لی باعث تحسین و جوایز متعددی برای وی شد.

یک مجسمه مومی لی در آوریل 2013 در "مادام توسو" شانگهای رونمایی شد.

وی سپس در سال 2013 نقش اصلی کیم تان را در سریال عاشقانه درام - نوجوان "وراث" که "وارثان" نیز نامیده می شود ، اجرا کرد. این مجموعه با بیش از یک میلیارد بازدید در iQiyi ، یک پلت فرم ویدیویی آنلاین در چین ، در کره جنوبی و همچنین در سراسر آسیا به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد.

"وراث" چندین جایزه SBS Drama برای او به ارمغان آورد و همچنین در حالی که شهرت بین المللی خود را به خصوص در چین بالا برد محبوبیت خود را در سطح محلی افزایش داد.

در 21 ژانویه 2015 ، نوار اکشن نوآر کره جنوبی "Gangnam Blues" با بازی لی و کین ری وون منتشر شد. این فیلم به افتخار موفقیت در گیشه تبدیل شد و جدا از جلب چندین جایزه ، از طرف عموم و منتقدان جایزه گرفت.

او سپس در سریال تلویزیونی "افسانه دریای آبی" در سال 2016 در مقابل جون جی هیون بازی کرد. در آن سال او همچنین نقش یی سان را در فیلم درام اکشن کمدی درام "شکارچیان فضل" ، یک محصول مشترک کره جنوبی-چینی-هنگ کنگ بازی کرد. این فیلم که در تاریخ 1 ژوئیه 2016 در چین اکران شد 31.1 میلیون دلار فروش داشت.

لی به غیر از بازیگری ، به موسیقی علاقه مند شد و دو آلبوم با عنوان "My Everything" (2013) و "Song For You" (2014) منتشر کرد.

او در چند مجموعه وب نیز از جمله 'Line Romance' (2014) و 'First Seven Kisses (2016) بازی کرده است.

سهم و محبوبیت وی به عنوان بازیگر باعث افتخارات و افتخارات متعددی شده است. چنین کارهایی شامل تبدیل شدن به سفیر افتخاری عشق Net برای یونیسف در طی سال های 2009-2010 می شود. و برنده "جایزه نخست وزیر" در پنجمین جایزه فرهنگ و هنر محبوب کره در سال 2014.

طرف خیرخواهانه این فوق ستاره او را درگیر کارهای خیرخواهانه از جمله تاسیس وب سایت PROMIZ در سال 2014 برای جمع آوری کمک مالی و آگاهی برای امور خیریه و اجتماعی دانست و همچنین کمک مالی 100 میلیون W W به یونیسف در سال 2015 برای کمک به قربانیان زلزله نپال.

Le has also emerged a social media sensation with 22.5 million fans on Weibo, 17 million fans on Facebook and over 3 million followers on Twitter.

در 12 مه 2017 او خدمت اجباری خود را آغاز کرد ، اما آسیب دیدگی پا که به دلیل حادثه 2006 متحمل شد ، وی را از خدمت به عنوان یک سرباز وظیفه فعال محدود می کند.

لیست های توصیه شده:

لیست های توصیه شده:

زندگی شخصی و میراث

خواهر بزرگتر او ، لی یونگ جونگ ، به عنوان مدیر عامل شرکت MYM Entertainment ، آژانس کره ای که در حال حاضر با او ارتباط دارد ، فعالیت می کند.

لی رابطه عاشقانه ای با بازیگران کره جنوبی ، کیم هی سان و پارک مین یانگ داشت. او از سال 2015 با Bae Suzy خواننده کره جنوبی ارتباط برقرار کرد

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...