پروفایل عکس های جدید کیمیا گیلانی مجری نما به نما

کیمیا گیلانی از کودکی در تلویزیون کار می کرد ، اگرچه کار سخت و درس

خواندن بود ، اما حمایت های خانواده اش باعث کار خوبی شد و هنوز هم یکی از

مجریان موفق تلویزیون است.

خلاصه ای از زندگی نامه کیمیا گیلانی
تاریخ تولد: 12 آگوست 1992
رشته تحصیلی: مدیریت صنعتی
شغل: مجری ، بازیگر ، نویسنده

کیمیا گیلانی از کودکی در تلویزیون کار می کرد ، اگرچه کار سخت و درس خواندن بود ، اما حمایت های خانواده اش باعث کار خوبی شد و هنوز هم یکی از مجریان موفق تلویزیون است.

خلاصه ای از زندگی نامه کیمیا گیلانی
تاریخ تولد: 12 آگوست 1992
رشته تحصیلی: مدیریت صنعتی
شغل: مجری ، بازیگر ، نویسنده

کیمیا گیلانی در 3 آگوست 1992 در تهران متولد شد. وی در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی فارغ التحصیل شد.


کیمیا گیلانی دارای مدرک بازیگری از موسسه کارنامه ، مدرک سخنوری و مدیریت ارتباطات از مرکز آموزش سیما ، مدرک دوبله در فن آوری حرفه ای است و از 9 سالگی در تلویزیون حضور داشته است. وی پس از 5 سال فعالیت در این برنامه بنا به درخواست شبکه وارد برنامه Rainbow شد و با اجرای خوب و نوشتن خود نامی برای خود دست و پا کرد.

کیمیا گیلانی دارای مدرک بازیگری از موسسه کارنامه است


بخشی از مصاحبه کیمیا گیلانی
نظر شما در مورد کار با کودکان چیست؟ آیا فکر می کنید علاوه بر کار با کودکان ، می توانید یک میزبان غیر کودک نیز باشید؟

من فکر می کنم موفقیت می تواند در هر برنامه ای باشد تا زمانی که برای شما مناسب باشد. من قبلاً نوجوان بودم و مخاطب نوجوان داشتم و اکنون کودک هستم و مخاطبانم کودک هستند. مخاطب من ممکن است در آینده یک فرد بزرگسال باشد. اما باید دید آیا برنامه ای که شما در حال اجرای آن هستید مناسب است یا خیر. شاید واقعاً برنامه ای به من پیشنهاد شده باشد که موضوع آن برنامه را دوست داشته باشم. سعی می کنم با آن مخاطب سازگار شوم. با توجه به اینکه مخاطب من کودک است و قرار است من در داستان کودک باشم ، رفتار بچه ها را می بینم و سعی می کنم همان چیزی باشد که بچه ها دوست دارند.

کودکان انرژی خوبی دارند و مثبت هستند و احساس خوبی دارند. آنها بسیار سرراست هستند و تظاهر نمی کنند. بیشتر اوقات ، وقتی رنگین کمان به صورت زنده پخش می شد ، من از دانشگاه به برنامه می رفتم و گاهی خسته می شدم ، چه بخواهم و چه نخواهم از صحبت با بچه ها احساس بهتری پیدا می کردم.

عکس های کیمیا گیلانی

شما فارغ التحصیل مدیریت صنعتی با گرایش تولید هستید. رشته تحصیلی شما شباهت کمتری به حرفه و عملکرد شما ندارد!

همه یک حرف را می زنند. مسئله این است که وقتی در این شغل بودم وارد دانشگاه شدم. یعنی من کار خود را انجام دادم و سپس در کنکور شرکت کردم و رشته ای را انتخاب کردم. من همیشه مهندسی صنایع را دوست داشتم و همینطور دانشگاه شهید بهشتی. بهترین گزینه ای که پیدا کردم همین زمینه بود. اما آنها خیلی بی ربط نیستند ، اگرچه صنعت ممکن است بی ربط باشد. اما این دوره به من کمک کرد زیرا ما در دانشگاه کلاس هنر نداشتیم و بسیاری از کودکان فقط در دانشگاه تحصیل می کنند. کار من کمک زیادی به حوزه کاری من کرد.

من می توانم راحت تر ارتباط برقرار کنم و می توانم مردم را برای خودم نگه دارم. در درسی که باید به کنفرانس می دادم ، پیشگام بودم در حالی که دانشجویان دیگر از آن اجتناب می کردند. از طرف دیگر ، دروس مدیریتی که مطالعه کردم ، مدیریت زمان نیز دارند. اگر من توانایی داشته باشم چگونه از آن استفاده کنم و اولویت بندی و انجام کارها برای من مفید است. چگونه متن متناسب با صحنه بنویسیم. من در رشته تحصیلی خود دوره مدیریت رفتار انسانی گذراندم و از طرف دیگر در ایستگاه رادیویی کلاس مدیریت رفتار را گذراندم که با یکدیگر همپوشانی داشتند. از یک طرف ، فن بیان من قوی شد و از طرف دیگر ، مدیریت من. فکر می کنم می توانم از هر دو آنها به خوبی استفاده کنم.

جدیدترین تصاویر کیمیا گیلانی

در این میان ، چطور شد که وارد نوشتن شدید؟

اولین باری که شروع به نوشتن کردم ، اصلاً نوشتن را دوست نداشتم و همیشه در درس انشا کمترین نمره را کسب کردم! قبل از شروع به نوشتن ، برای انجام کاری مثلاً روی صحنه پیشنهاداتی می دادم. نویسنده اصلی آقای حمید صالحی به من گفت متنی بنویس تا ببینم چطور است! جالب است که آنها متن اول من را تصحیح کردند و ما روز بعد برای اجرای برنامه رفتیم. از بچگی همیشه در ذهنم بود که نوشتن کار سختی است و از اینکه چه بنویسم وحشت داشتم. من قدم به قدم شروع به نوشتن کردم و متن هایم اصلاح و مقایسه شد و کم کم راه افتادم و کار بیشتری به من پیشنهاد شد و اکنون هم برای فتیله و هم برای رنگین کمان می نویسم.

کیمیا گیلانی در کنار پدر و مادرش


کدام یک را بیشتر از نویسندگی ، بازیگری و اجرا دوست دارید؟

من فکر می کنم نوع کار مهم است. اگر چنین است ، عملکرد در چه برنامه ای است؟ اگر بازی باشد ، کدام بازی است و اگر نوشتاری باشد ، نویسنده کجاست؟ من ممکن است متنی را برای مکانی بنویسم که هیچ ارزشی ندارد ، بنابراین آن را انتخاب نمی کنم. به عنوان مثال ، اگر اجرا در برنامه ای باشد که مخاطب نداشته باشد ، مطلوب نیست. اما ممکن است یک بازیگر درجه دو به من پیشنهاد شود که دوستش داشته باشم و موضوع را دوست داشته باشم ، چرا که نه؟ سعی می کنم با مخاطبانم سازگار باشم.

کیمیا گیلانی و هومن حاجی عبداللهی

آیا قصد دارید در رشته تحصیلی خود نیز فعالیت کنید؟

البته دوست دارم از رشته تحصیلی ام در کار خود استفاده کنم ، اما هنوز راهی پیدا نکردم. اما من همه اینها را خوانده ام و همیشه در دانشگاه با معدل A بوده ام و t نمی دانم

7 نظر

  1. احمدرضااحمدرضاsays:

    کمییا گیلانی بامن ازدواج می کنی

  2. احمدرضااحمدرضاsays:

    کمییا گیلانی بامن ازدواج می کنی

  3. احمدرضااحمدرضاsays:

    کیمیا گیلانی با من ازدواج می کنی

  4. احمدرضااحمدرضاsays:

    خانم گیلانی سیرجان هستم خواهش می کنم بیاد سیرجان حیقیتش۱۴ سالمه عاشق تون شدم

  5. احمدرضااحمدرضاsays:

    خانم گیلانی سیرجان هستم خواهش می کنم بیاد سیرجان حیقیتش۱۴ سالمه عاشق تون شدم

  6. احمدرضااحمدرضاsays:

    خانم گیلانی بیاد سیرجان خیابان وحید ظفر ۱۱

  7. مهرسا میرکریمیمهرسا میرکریمیsays:

    خانم گیلانی از نظر من شما خیلی خیلی فوق العاده ای اجراتونم عالیه به نظرم بهتره که به حرف ادمایی که میگن اجراتون خوب نیست و فلان اصلا گوش ندین چون اونا حسودن و کوچکترین علاقه ای به شما ندارن.باارزوی موفقیت و سلامتی برای کیمیا گیلانی مجری محبوب و عزیزم