پروفایل عکس های ناب مهراوه شریفی نیا بازیگر

نام: مهراوه
نام خانوادگی: شریفی نیا
تاریخ تولد: 1360/1/29
محل تولد: تهران
تحصیلات: فارغ التحصیل موسیقی

نام: مهراوه
نام خانوادگی: شریفی نیا
تاریخ تولد: 1360/1/29
محل تولد: تهران
تحصیلات: فارغ التحصیل موسیقی

--------------------------------

مهراوه شریفی نیا متولد 30 فروردین 1360 در تهران است.

کودکی مهراوه شریفی نیا

وی دارای مدرک ریاضی و فیزیک است و در دانشگاه هنر تهران در رشته موسیقی مشغول به تحصیل است و در آنجا در رشته پیانو تخصص دارد. شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی فیلم تحصیل کرد اما این رشته را رها کرد. وی در پروژه "شاخه گل برای دبورا" دستیار ضیا الدین دری بود.

تصویری از مهراوه شریفی نیا ، بازیگر سینما و تلویزیون

مهراوه شریفی نیا و پدرش

محمدرضا شریفی نیا: محمدرضا شریفی نیا در 25 ژوئن 1954 در خاتون آباد ، روستایی در حوالی خوراسگان اصفهان متولد شد. شریفی نیا برای اولین بار با بازی در یک نقش بسیار کوتاه (استاد دانشگاه) در فیلم پریا دیده شد (داریوش مهرجویی ، 1373).

مهراوه شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان: آزیتا حاجیان متولد 12 ژانویه 1983 در ملایر و بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون است. حاجیان لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشجویان هنرهای نمایشی دانشگاه هنر دارد.

مهراوه شریفی نیا و خواهر و مادرش در کنار پدرشان

ملیکا شریفی نیا: ملیکا شریفی نیا متولد 13 نوامبر 1986 در تهران است و بازیگر است. وی علاوه بر بازیگری ، در رشته های گرافیک تحصیل کرده و در زمینه های گرافیک ، عکاسی و کتابخانه حجمی فعالیت دارد. وی بازیگری در سینما را از سال 1370 با فیلمی به نام "اوینار" به کارگردانی "شهرام اسدی" آغاز کرد.

مهراوه یک تخت جمشید دو آتشه است ، بانوی تخت جمشید که همیشه در جنگ طلاسازان و کاریخانی با استقلال در خط مقدم بوده است و هر استقلال جرات انجام همه کارها را ندارد. مهراوه همچنین یکی از فعالان فضای مجازی جنبش سایبری سرخ علیه آبی هاست.

مهراوه شریفی نیا پرسپولیس دو آتیشه

تنها کاری که شما باید انجام دهید جستجوی اینترنت است و باید عکسهای کاملاً پرسپولیسی این بازیگر قدرتمند را مشاهده کنید. عکس هایی که در آنها بیشتر شماره 6 داشتند ، قاب عکس را زینت می دهند!
دنیای بازیگری مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا از 8 سالگی با بازی در فیلم سارق عروسک به همراه مادرش آزیتا حاجیان وارد عرصه بازیگری شد. دزد عروسک فیلمی به کارگردانی محمدرضا هنرمند و بازی اکبر عبدی ، آزیتا حاجیان و مهراوه شریفی نیا در سال 1989 است.

مهراوه شریفی نیا در فیلم سارق عروسک

خلاصه داستان: مادر لیلا و بهرام قرار است با گرفتن رهن و خرید خانه فرزندان خود را از مشکلات صاحبخانه خود ، خورشید نجات دهد. اما سفیه ای که در خارج از شهر زندگی می کند و نمی خواهد آن را در آرامش ببیند.

پس از آن ، در سال 1999 ، او در فیلم زیر پوست شهر با باران کوثری ایفای نقش کرد. زیر پوست شهر نهمین فیلم رخشان بنی اعتماد در سال 2000 است.

مهراوه شریفی نیا و باران کوثری در زیر پوست شهر

در سال 2009 ، او در سریال آشپزی با خواهرش ملیکا شریفی نیا همبازی شد. سریال آشپزی به کارگردانی علیرضا هنرمند و بازی پرویز پرستویی ، فاطمه معتمد آریا ، مهراوه و ملیکا شریفی نیا از شبکه اول سیما پخش شد.

مهراوه شریفی نیا و خواهرش ملیکا شریفی نیا در سریال آشپزی

داستان: داستان این سریال درباره زوجی است (پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا) که قصد جدا شدن با چهار فرزند بزرگ را دارند اما به هر دلیلی نمی توان در هر قسمت از هم جدا شد.

وی برای بازی در فیلم پشت درب جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در چهارمین جایزه انجمن منتقدان و نویسندگان فیلم ایران را از آن خود کرد.

مهراوه شریفی نیا و رویا نونهالی پشت در نیستند

خلاصه داستان: فیلم "پشت در" داستان شخصی به نام نادر را روایت می کند که پس از سرقت از یک طلافروشی به خانه ای که خواهرش پروین از یک پیرزن مراقبت می کند ، فرار می کند. ماجراهای پیچیده ای که پس از سرقت رخ می دهد ، روند داستان با گربه های مختلف و ...

مهراوه شریفی نیا در سریال معمای شاه در نقش ثریا ، همسر محمدرضا شاه مقابل دوربین است. وی در سریال معمای شاه مهراوه شریفی نیا و حدیث فولادوند در نقش همسران محمدرضا پهلوی بازی می کند.

مهراوه شریفی نیا در سریال معمای شاه

سریال شاه ریدل عنوان مجموعه تلویزیونی با ژانر تاریخی به کارگردانی محمدرضا ورزی است.

مهراوه شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان در سریال کیمیا که در سپتامبر 2015 از شبکه اول سیما پخش شد ، ایفای نقش کردند.

داستان این مجموعه که در حال حاضر کیمیا نامیده می شود ، درباره تأثیر تحول جامعه در روابط خانوادگی است که این بار پدران و دختران را در برابر هم قرار می دهد. دختر خانواده به نام کیمیا سوال می کند و معترض است و در مقابل او پدری قصه گوی ، منظم و قانون مدار است.


مهراوه شریفی نیا و مادرش در کنار علی شادمان من

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...