پروفایل عکس های ناب اصغر سمسارزاده بازیگر

اصغر سمسارزاده در سال 1315 در تهران متولد شد. از سال 1348 با فیلم امشب دختری می میرد ، بازی در فیلم های سینمایی را آغاز کرد.

اصغر سمسارزاده در سال 1315 در تهران متولد شد. از سال 1348 با فیلم امشب دختری می میرد ، بازی در فیلم های سینمایی را آغاز کرد.

اصغر سمسارزاده
اصغر سمسارزاده "اصغر طرقه" با گوگوش
نام اصلی: اصغر سمسارزاده
زمینه فعالیت: بازیگر
متولد: 1315 تهران
محل اقامت: تهران
ملیت ایرانی
نام (های) دیگر: اصغر طرقه
سال فعالیت: 1349 تا 1357 ، 1383 تاکنون

زندگی اصغر سمسارزاده
اصغر سمسارزاده ، متولد 1315 در تهران ، بیش از 40 سال در تئاتر بوده است. از سال 1348 با فیلم امشب دختری می میرد ، بازی در فیلم های سینمایی را آغاز کرد. اما این شهرت به دلیل رای گیری سریال خانه بدوش و شخصیت اصغر طرقه است که وی را به چهره ای شناخته شده و مشهور تبدیل کرده است.

او اصغر سمسارزاده را با نقشی کمدی می شناسد ، اما علاقه مندان به نمایش های جدی باید حضور او را در نمایش های سعدی مانند پروبندان ، دیکته و زاویه نیز به خاطر بسپارند. اصغر سمسارزاده یکی از بازیگران قدیمی تئاتر ، سینما و تلویزیون ایران است که فعالیت های هنری خود را با گروه تئاتر اسکار آغاز کرد و چند سال بعد بازیگری را به طور حرفه ای در تئاتر فردوسی آغاز کرد. این بازیگر قدیمی و مشهور بین سالهای 1348 تا 1356 در بیش از 20 فیلم بازی کرده است. اما انقلاب ها و تحولاتی رخ داده است ، او مانند یک دور حاشیه ای است. اما سمسارزاده ابتدا با حضور در تئاترهای لاله زار شروع به کار کرد و سپس برای نقش آفرینی در این زندگی در نقش های کوچک و بزرگ تلویزیونی و گاه سینمایی تلاش کرد.

مصاحبه با اصغر سمسارزاده
اصغر سمسارزاده خیلی زود وارد دنیای طنز شدم و از این بابت بسیار خوشحالم. پس از سالها بازی در سریال چهار چرخ ، اگر از نقش قره قزل در این سریال خوشش نمی آمد ، به تلویزیون بازگشت.

من به نقش های طنز عادت کردم
او سالهاست که این بازی را انجام می دهد. 16 سال است که وارد حرفه بازیگری می شود. نسل های مختلف او را به یاد می آورند. اصغر سمسارزاده این سالها بیشتر در تئاترهای کمدی و کارخانه های رادیو دیده می شود.

اصغر سمسارزاده باعث شد من به طور تصادفی وارد دنیای طنز شوم و از این موضوع بسیار خوشحالم. پس از سالها اگر با چند قسمت نمی خواست نقش قره قزل در این سریال را بازی کند با بازی در سریال چهار چرخ به تلویزیون بازگشت.

اصغر سمسارزاده به خاطر نقش های کمدی اش معروف است


آقای سمسارزاده چند سال است که در زمینه بازیگری فعالیت می کند؟
اصغر سمسارزاده: من از 16 سالگی در این حرفه بودم. حالا خودت حساب کن ...

آیا هنوز هم با عشق از آن استفاده می کنید یا این حرفه از قبل برای شما متولد شده است؟
اصغر سمسارزاده: نه. من هنوز هم با عشق از آن استفاده می کنم و هر روز با اشتیاق بیشتری کار می کنم. چون دنیای هنر چنان گسترده است که هرچه جلوتر می روید عمیق تر در دست من است. به هر حال ، من هرگز از روی عادت کار نکرده ام و اگر روزی این احساس را داشته باشم ، این توقف مرگ هنری است که از راه رسیده است.

قبل از انقلاب شما کار خود را با بازی در یک مجموعه تلویزیونی شروع کردید ، اما امروز بیشتر از بازیگر تلویزیون بازیگر تئاتر هستید. چرا؟
اصغر سمسارزاده: بله ، من با بازی در سریال هایی مانند پهلوانان ، آدم و حوا ، روزهای خوش در پناهگاه و ... به شهرت رسیدم و سپس به تئاتر رفتم. شاید به این دلیل که در سینما و تلویزیون ، فضای محدود کردن بودجه و نقش به طور معمول آن چیزی نیست که من دوست دارم.

خوب ، در این مدت تلویزیون را از دست نداده اید؟
اصغر سمسارزاده: چرا. خیلی زیاد ، اما متأسفانه من خوش شانس نبودم و در این سالها نمی توانستم در این رسانه کار کنم.

آیا به بازی در صحنه تئاتر یا جلوی دوربین علاقه دارید؟
اصغر سمسارزاده: من تئاتر را با هیچ چیز عوض نمی کنم. چون نقش تماشاگر و سرزندگی کار به من انرژی می دهد که بسیار خوشایند است. در عین حال بازی در تئاتر برای همه مناسب نیست.

تلویزیون چطور؟ مخاطبان این رسانه چقدر برای شما مهم هستند؟
اصغر سمسارزاده: من کار در تلویزیون را دوست دارم چون رسانه ای پرطرفدار است و بهتر است بگویم آشنا است. من برای کارهای عمومی استفاده می کنم و نه ویژه. به همین دلیل ، هر رسانه ای را که من را به مردم بپیوندد و فعالیت هایش را برایش شیرین تر ، راهنمایی می کند.

چرا در این سالها بیشتر در زمینه طنز کار کردید؟ آیا از نظر شما می تواند محدود باشد؟
اصغر سمسارزاده: اتفاق افتاد که من در ابتدا کمدین نبودم و بیشتر کارهایم جدی بود و کاملا اتفاقی افتاد که کمدین شدم. من از این موضوع راضی نیستم و خوشحالم که او توانست مخاطب من را بخنداند.

اما خیلی راحت بودن ، که پایه و اساس فیزیک است و صدای شما آنقدر زیاد است که از آن بهره ای نمی برید؟
اصغر سمسارزاده: بله. اوایل به این موضوع فکر کردم اما خوشبختانه توانستم راه خود را در آن پیدا کنم و خدا را شکر تا حدی موفق شدم.

آیا نمی توانید خود را در یک نقش جدی محک بزنید؟
اصغر سمسارزاده: چرا. اگر فرصتی دارید ، خواهرم حتما این کار را کرده است.

دوباره در تلویزیون بازی می کنید؟
اصغر سمسارزاده: بله ، اما این بار او کمی وسواس بیشتری به خرج می دهد و به هیچ وجه جواب مثبت نمی دهد ، زیرا کار در تلویزیون شوخی نیست و شما را بازی نمی دهد

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...