پروفایل عکس های ناب قربان نجفی بازیگر

قربان نجفی ، متولد اول آوریل 1980 در شیراز ، بازیگر است

وی لیسانس تئاتر از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر دارد. قربان نجفی در عشایر قشقایی متولد شد.
علاقه از 5 سالگی



قربان نجفی ، متولد اول آوریل 1980 در شیراز ، بازیگر است

وی لیسانس تئاتر از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر دارد. قربان نجفی در عشایر قشقایی متولد شد.
علاقه از 5 سالگی

در 5 سالگی به دلیل وجود رادیو تصمیم گرفت بازیگر شود

البته رادیویی که پدرش مدام به آن گوش می داد زیرا صدای رادیو تنها راه ارتباطی وی با دنیای شهری بود. قربان نجفی در قبایل قشقایی متولد شد و تحصیلات ابتدایی را در همان چادرهای عشایری گذراند.

با رادیو شروع کنید

من بازیگری را در تئاتر ، در همان چادرهای سفید عشایری شروع کردم و سپس وارد دانشکده سینما و تئاتر شدم ، اما قبل از کار روی تصویر ، با دنیای مرموز رادیو آشنا شدم و از سال 1994 در رادیو شروع به کار کردم. .
صرف نظر از رویاها

وقتی برای اولین بار وارد سازمان شدم ، احساس کردم به نقطه ای رسیده ام که ایده آل من است

همانطور که وقتی وارد دانشگاه شدم ، فکر کردم این مدینه فاضله من است ، اما در روزهای اول ، تصمیم گرفتم فقط با غذا ، یک مکان برای خواب و یک تئاتر برای کار کار کنم.

عکس قربان نجفی و همکارش صبا کمالی

فقط در ایران بازی کنید

حتی اگر به هالیوود بروم و در آنجا نقش خوبی داشته باشم ، به هیچ وجه مرا غنی نمی کند. من دوست دارم برای جامعه خود کار کنم و مورد تشویق مردم ایران قرار بگیرم. به همین دلیل ، من هرگز نتوانستم خودم را راضی کنم که ایران را ترک کنم

وی بازی در سینما را از سال 1996 با فیلم سایه به سایه به کارگردانی علی زکان آغاز کرد
انتقاد از تلویزیون

تلویزیون تحت سلطه افرادی است که من آنها را نمی شناسم ، اما امیدوارم روزی فرا برسد که تلویزیون شایسته باشد رسانه ملی خوانده شود.

عکس قربان نجفی و پسرش مانی

من نقش های کوچک را قبول ندارم

من ترجیح می دهم در نقش هایی ظاهر شوم که حضور آنها م effectiveثر باشد و توسط مخاطب دیده شود ، مگر اینکه استثنایی وجود داشته باشد یا بیکاری مرا آزار دهد ، در غیر این صورت به طور معمول حضور در نقش های کوچک را نمی پذیرم.
ازدواج

قربان نجفی متاهل است و یک پسر به نام مانی دارد
وارد رشته آواز شوید

اکنون به دلیل فرصت بیشتر ، فعالیتهای پراکنده خود را در زمینه موسیقی با جدیت بیشتری دنبال می کنم و با توجه به مجموعه هایی که قبلاً توسط من منتشر شده ، سعی در ساخت آلبوم موسیقی خود دارم. برای انتشار مستقل

نقش هایی که دوست داشتم

البته این یک شعار نیست که بگوید من همه نقشی را که بازی کرده ام دوست دارم ، به جز مواردی که در مصلحت اندیشی انجام داده ام. راضی نبودم ، تعداد آنها بسیار کم است

یکی از نقش های من که واقعاً لذت بردم در سریال پدر زمین بود که در آن نقش آدمی را بازی کردم که همسرش را خیلی دوست داشت و از روی عشق او را کشت و تمام روزها را در زندان منتظر ماندم او را ملاقات کنید من فکر می کنم نقش های من در فیلم در پایان بازی ، پیدا و پنهان و رو به رو نیز ایده آل بودند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...