پروفایل ناب عکس های جذاب سیما تیرانداز و همسرش

سیما تیرانداز (متولد 30 سپتامبر 2015 در تهران) بازیگر تئاتر و سینمای

ایران است. وی دارای مدرک ادبیات از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد

کارگردانی و بازیگری از دانشکده سینما و تئاتر است.

سیما تیرانداز (متولد 30 سپتامبر 2015 در تهران) بازیگر تئاتر و سینمای ایران است. وی دارای مدرک ادبیات از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکده سینما و تئاتر است.


سیما تیرانداز
زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون
متولد: 30 سپتامبر 1970 در تهران
ملیت ایرانی
حرفه: بازیگر
همسر: ناصر هاشمی (سابق) - مجید جوزانی
بچه ها: نویان

سیما تیرانداز (متولد 30 سپتامبر 2015 در تهران) بازیگر تئاتر و سینمای ایران است. وی دارای مدرک ادبیات از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکده سینما و تئاتر است.

زندگینامه، خاطرات
سیما تیرانداز فعالیت خود را در سال 1988 با نمایش مدارس هنری و ادبیات صدا و سیستم تحت نظارت سابق خود - گلاب آدینه - آغاز کرد. او با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هارون داریوش مهرجویی و سپس در فیلم بانوی دیگر داریوش مهرجویی به سینما آمد. اما سایه های حمله فرصت خوبی برای بازیگری بود ، زیرا وی برای بازی در همان فیلم کاندیدای جایزه بهترین بازیگر زن از یازدهمین جشنواره فیلم فجر شد. سیما تیرانداز با ناصر هاشمی ازدواج کرد اما اکنون از هم جدا شده است. اکنون مجید جوزانی همسر وی است.

مصاحبه / چگونه تیرانداز بازیگر شد؟
از روزی که دختر کوچک برای رسیدن به آرزوهای کودکی خود انگشت خود را برید و خون خود را ریخت و با پسر عموی خود سوگند یاد کرد که این بازیگر سالهاست که دیگر رفته است. مهم نیست که گذشته خوب باشد یا بد و مهم نیست که سخت یا آسان باشد. نکته مهم این است که او پای سوگند خود ایستاده و امروز بازیگر است. سیما تیرانداز از آن دست بازیگرانی نیست که شهرت ، نام و چهره اش با بقیه متفاوت باشد. همانطور که صورت برای همه آشنایان خوانده می شود ، همانطور که هست. توانایی او در خلق شخصیت های مثبت و منفی کار او و بهبود حافظه سینمایی مردم است. آیا کسی را می شناسید که عروس و البته سریال شیطانی نرگس را فراموش کرده باشد که جمعه شب همه را به جعبه جادو میخکوب کند؟ گفتگو با تیرانداز سیما در مورد اولین لحظات به یاد ماندنی زندگی او خالی از لطف نبود. برای اولین بار جالب ترین آنها را می توان در رویای کودکی او خلاصه کرد و اکنون این کار را می توان به روش منحصر به فردی با پسر عمویش انجام داد.

سیما تیرانداز

از چه زمانی وارد بازیگری شدید؟
سیما تیرانداز: من از کودکی رویای بازیگری خود را فراموش نکرده ام. آنقدر که حتی انگشتانمان را به خون آغشته و قسم می خوریم که بازیگر می شویم!

منظورم این است که ما از بچگی در همه بازی های کم هزینه خود از بچگی بازی های رایانه ای انجام می دادیم. بعد از مدتی ، دیدن یک تئاتر دوباره به من حس بازی داد تا دوباره بازی کنم. در آن زمان به پدرم گفتم قطعاً دوست دارم بازیگر شوم. پدرم پاسخ داد ، "بنابراین شما باید کلاسهای بازیگری را بگذرانید ، اما من درگیر مشق شب شدم و وقت آن کار را نداشتم." در شرف ناپدید شدن بود که یک روز در دبیرستان ، یکی از همکلاسی های پشت سر من گفت: "خواهرم در کلاس بازی ثبت نام کرده است." آدرسي كه دادگاه به من داد دقيقا در خيابان دارينور بود كه كوچه اي از خانه ما دور بود.

از گذراندن این دوره تا بازیگر شدن چقدر طول کشید؟
سیما تیرانداز: خوشبختانه زمان خیلی کمی قبل از بازیگر شدن من گذشت. 2 سال پس از گذراندن دوره بازیگری ، در "مرگ یزدگرد" و "هامون" بازی کردم. از خوش شانسی من بود که توانستم خیلی سریع پیشرفت کنم.

واکنش خانواده نسبت به تصمیم شما چه بود؟
سیما تیرانداز: با مخالفت زیاد خانواده و اشک و اوه! من با آنها ملاقات کردم اما سرانجام خانواده مجبور شدند شرایط من را بپذیرند و از جایی که بعداً فهمیدم نمی توانم جلو بیایم. در واقع من راه خود را انتخاب کرده ام.

اولین تلاش جدی شما برای رسیدن به هدف چیست؟
سیما تیرانداز: پس از ثبت نام در دوره های بازیگری ، در 2 تئاتر شروع به کار کردم. این یک تئاتر کودکانه و یک تئاتر ساده به کارگردانی خانم گلاب آدینه بود.

اولین بازی جلوی دوربین چه بود؟
سیما تیرانداز: بازی در "هامون" ساخته آقای مهرجویی بود. خوشبختانه آن زمان من آنقدر جوان بودم که از بازی خیلی ترس نداشتم. در واقع ، او نمی تواند در چه شغل مهمی بازی کند. خوشبختانه برخلاف نسل امروز که یک چیز برای آنها مهمتر از چیز دیگر است ، اما برای من بازی در اولویت است. به این فکر نکردم که او کجا بازی نکرده و من با چه بازی ای بازی کردم. همیشه بازیگری برای جلوگیری از هرگونه باز شدن در همه جا وجود داشته است و این باعث می شود من در بازیگری و کار با آرامش راحت باشم. من حتی در مقابل مرحوم آقای خسرو شکیبایی و آقای انتظامی با آرامش بازی کردم. در حقیقت ، بازیگری باعث شد که در مقابل بزرگسالانی که با آنها بازی نکردم بازی نکنم.

بیوگرافی سیما تیرانداز

رجوع به کمال در "ستایش 2" شود
بیوگرافی سیما تیرانداز بازیگر نقش عفاف در سریال دودکش

بعد از بازی روی کارت اول ، بقیه اعضای گروه چه واکنشی نشان دادند؟
سیما تیرانداز: من خیلی جوان هستم و عوامل کار من از نگاه یک دختر کوچک به من نگاه می کنند ، اما هرگز فراموش نمی کنم که آقای انتظامی گفت

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...