پروفایل عکس های ناب پرویز فلاحی پور و همسرش

شما می توانید پرویز فلاحی پور باشید (متولد 1336 در تهران)

پرویز فلاحی پور (متولد 1336 در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون است. پرویز فلاحی پور فارغ التحصیل زبان انگلیسی است.

پرویز فلاحی پور
زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون
متولد: 1336 - تهران
ملیت: ایران

شما می توانید پرویز فلاحی پور باشید (متولد 1336 در تهران)

پرویز فلاحی پور (متولد 1336 در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون است. پرویز فلاحی پور فارغ التحصیل زبان انگلیسی است.

پرویز فلاحی پور
زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون
متولد: 1336 - تهران
ملیت: ایران

پرویز فلاحی پور (متولد 1336 در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون است.

پرویز فلاحی پور فارغ التحصیل زبان انگلیسی است.

فعالیت هنری پرویز فلاحی پور
فلاحی پور فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد. بازی در نقش یک مددکار در سریال "شب دهم" (1397) باعث شد این هنرمند به دلیل محافظت از چهره در بین مخاطبان قرار بگیرد.

حسن فتحی یکی از نقش های اصلی سریال شب دهم را به پرویز فلاحی پور داد و او آنقدر این نقش را بازی کرد که در بین عموم مردم مشهور شد و سپس در سریال هایی مانند هزار چهره ، گل های گرمسیری ، دلنوازان ، شهرزاد و ... بازی کرد.

ورود به عرصه بازیگری فلاحی پور

پرویز فلاحی پور در مورد ورود به عرصه بازیگری می گوید: من به راحتی بازیگر شدم و اصلاً فکر نمی کنم که معروف شدم امام حرفه من را به شهرت رساند. اگر الان بازیگری را انتخاب می کنید ، شاید الان با هدف مشهور شدن ، اما نگرانی نسل من در واقع شهرت و پول نبود ، به همین دلیل است که از قبل دو قطبی شده است ، قناعت کنید و منتظر بمانید تا این دوره به پایان برسد.


آقای فلاحی پورمدات در تلویزیون و سینما فعالیت نمی کند. چرا؟

آره. درست است. من حدود 2 سال است که از کار منع شده ام و هنوز هم نمی توانم توضیح دهم که چرا این اتفاق برای من افتاده است. من آن زمان حتی با مهندس ضرغامی و آقای دارابی (معاون سیما) صحبت کردم ، اما آنها جوابی به من ندادند.


دوست دارم کمی از گذشته خود برای ما بگویید. به عنوان مثال این خانه پدری ایتان را به خاطر دارید؟

خانه پدرم برای من رنگ و بوی خاصی دارد و او بر تمام خاطرات خود به شکل تصاویر رنگارنگ در ذهن من حکمرانی می کند. بازی های کودکی ، مخفیانه رفتن به سینما و قلبم آن زمان را دوباره تجربه می کند. در آن زمان ما ممکن است خیلی مرفه نباشیم یا زندگی مان مثل امروز پر زرق و برق نبود اما من ناراحت نبودم یا اگر بود خیلی بزرگ نبود و به راحتی قابل حل بود.

آیا شما رویای کودکی خود را دیده اید که هرگز محقق نشود؟

بله ، من از بچگی همیشه آرزو داشتم که دوچرخه داشته باشم ، اما پدرم هرگز برای امنیت من دوچرخه نخرید. بنابراین وقتی بچه دار شدم ، اولین چیزی که برای او خریدم دوچرخه بود. جالب است بدانید که دوچرخه هنوز وجود دارد اما خراب است و من باید آن را تعمیر کنم.

پرویز فلاحی پور بازیگر سینما و تلویزیون است

خانواده برای تو چه معنایی دارد؟

به نظر من ، اگر خانواده آن را متحد کنید و به آن اهمیت دهید ، خانواده همیشه معنای واقعی خود را پیدا می کنند. بسیاری از مردم در یک خانه زندگی می کنند اما از هم جدا شده اند. هم از نظر عقلی و هم از نظر روانی. اما فکر می کنم خانواده یعنی کنار هم بودن و همچنین دوست داشتن.

فکر می کنم چرا در گذشته اعضای خانواده احساس مسئولیت می کردند؟

شاید به این دلیل که در گذشته هیچ مسئله اقتصادی مانند امروز وجود نداشت و فشار زیادی بر مردم نبود. در آن زمان هیچ عاملی مانند اینترنت ، ماهواره و شبکه های مجازی وجود نداشت. متأسفانه ، این دنیای مجازی مردم را از خود دور کرده است. البته درست است که علی رغم این ابزارها ، دنیا به یک دهکده جهانی تبدیل شده است ، اما مردم در خود غوطه ور شده اند و روز به روز تنهاتر می شوند. متأسفانه ما روز به روز به دنیایی پر از تنهایی نزدیک می شویم که بسیار خطرناک است.

چرا خطرناک؟

زیرا ما انسانها نیاز به ارتباط داریم. ما باید با هم باشیم و احساس راحتی کنیم. به عنوان مثال ، در زمان های قدیم ، در هر اتاق تلویزیون یا کانال های تلویزیونی مختلف وجود نداشت. مردم راحت تر می شوند که به راحتی نزدیک شوند و همچنین از آنها س questionsالاتی می شود امروزه با وجود همه امکانات ، مردم هنوز احساس تنهایی بیشتری می کنند و این کاملا خوب نیست.

اما در گذشته پدران دیکتاتور بودند و خانواده های بسته تری داشتند. قبول نکن؟

می بینید که در گذشته ، بسیاری از کودکان ، به ویژه پسران ، از نظر مالی و شغلی به پدر خود وابسته بودند و به همین دلیل آنها مجبور بودند این دیکتاتوری را تحویل دهند. من بیشتر با آزادی کودکان موافقم ، اما آزادی که دارای چارچوبی است ، به عنوان مثال ، پدر من واقعاً یک دیکتاتور بود و من هرگز جرات نکردم آنچه را که می خواستم به عنوان ویژگی وطن ببینم ، ببینم. خوب ، این نوع رفتارها مشکلاتی را نیز ایجاد می کند. به نظر من ، این رفتارها رشد نوجوانان و جوانان را کند نمی کند ، به طوری که در آینده آنها نمی توانند اعتماد به نفس داشته باشند و تصمیمات درست را بگیرند. به یاد داشته باشید که در گذشته این نوع رفتارهای استبدادی ، بسیاری از کودکان ناامید شده اند و نمی توانند خواسته های خود را بیان کنند ، اما اکنون کودکان بسیار راحت اظهار نظر می کنند و در مورد علایق خود صحبت می کنند.

شما آنچه را می گویید قبول می کنید ، اما من می خواهم بدانم ، پس چرا نسل شما موفق ترند؟

زیرا فرزندان پیر به خانه و خانواده احترام می گذاشتند و اگر چیزی که آنها می خواستند نبود ، با والدین خود روبرو نمی شدند. آنها به سختی بزرگ می شوند و به همین دلیل ارزش شناختن آنها بیش از کودکان امروز است.



 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...