پروفایل عکس های ناب سونگ هی کیو بازیگر جذاب کره ای

سونگ هی کیو بازیگر محبوب کره جنوبی است. او پس از بازی در درام تلویزیونی

کره جنوبی "پاییز در قلب من" به شهرت رسید. این سریال به کارگردانی یون

سئوک هو بسیار موفقیت آمیز بود و به عنوان یکی از پیشگامان سریالهای

ملودرام کره ای محسوب می شود. عملکرد سونگ جوایز متعددی برای او به ارمغان

آورد و به او کمک کرد محبوبیت پیدا کند. در طول سال ها ، او در مجموعه های

تلویزیونی دیگری مانند "خانه کامل" ، "جهان درون" و "آن زمستان ، باد می

وزد" ظاهر شد. او همچنین در چندین فیلم ظاهر شده است. او اولین حضور خود را

در صفحه بزرگ با بازی در فیلم "دختر من و من" انجام داد. این فیلم که به

کارگردانی جئون یون سو ساخته شد ، براساس رمانی به نام 'سقراط عاشق' ساخته

شد. آخرین کارهای سینمایی وی شامل نقش اصلی فیلم عاشقانه چینی "ملکه ها"

است. این فیلم به کارگردانی آنی یی براساس رمانی به همین نام ساخته شد. وی

به غیر از بازیگری ، با سازمان "طرفداران حقوق حیوانات کره" نیز درگیر است.

سونگ همچنین یک خیرخواه ، به چندین هدف اجتماعی کمک مالی می کند.

سونگ هی کیو بازیگر محبوب کره جنوبی است. او پس از بازی در درام تلویزیونی کره جنوبی "پاییز در قلب من" به شهرت رسید. این سریال به کارگردانی یون سئوک هو بسیار موفقیت آمیز بود و به عنوان یکی از پیشگامان سریالهای ملودرام کره ای محسوب می شود. عملکرد سونگ جوایز متعددی برای او به ارمغان آورد و به او کمک کرد محبوبیت پیدا کند. در طول سال ها ، او در مجموعه های تلویزیونی دیگری مانند "خانه کامل" ، "جهان درون" و "آن زمستان ، باد می وزد" ظاهر شد. او همچنین در چندین فیلم ظاهر شده است. او اولین حضور خود را در صفحه بزرگ با بازی در فیلم "دختر من و من" انجام داد. این فیلم که به کارگردانی جئون یون سو ساخته شد ، براساس رمانی به نام 'سقراط عاشق' ساخته شد. آخرین کارهای سینمایی وی شامل نقش اصلی فیلم عاشقانه چینی "ملکه ها" است. این فیلم به کارگردانی آنی یی براساس رمانی به همین نام ساخته شد. وی به غیر از بازیگری ، با سازمان "طرفداران حقوق حیوانات کره" نیز درگیر است. سونگ همچنین یک خیرخواه ، به چندین هدف اجتماعی کمک مالی می کند.

لیست های توصیه شده:

لیست های توصیه شده:

دوران کودکی و زندگی اولیه

سونگ هی کیو در 22 نوامبر 1981 در کره جنوبی متولد شد ، اگرچه والدینش تاریخ تولد وی را 26 فوریه 1982 ثبت کردند. او بیمار به دنیا آمد و نه والدین و نه پزشکان انتظار زنده ماندن او را نداشتند. پدر و مادرش در جوانی طلاق گرفتند و بیشتر او را مادرش بزرگ می کرد.

او از همان کودکی می خواست بازیگر شود. وی در چهارده سالگی مقام اول مسابقه مدل هوشمند Sunkyung را بدست آورد. این به او کمک کرد تا الگویی برای شرکت لباس فرم مدرسه شود.

وی تحصیلات دانشگاهی خود را از دانشگاه Sejong به پایان رساند و در رشته هنرهای سینمایی مدرک گرفت و پس از آن کار بازیگری تمام وقت خود را آغاز کرد.

ممکنه دوست داشته باشی

لیست های توصیه شده:

لیست های توصیه شده:

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

حرفه

هنگامی که سونگ هی کیو به عنوان یک مدل برای لباس فرم مدرسه درآمد ، این امر به او کمک کرد تا در مجموعه تلویزیونی "اولین عشق" 1996 که اولین نقش در حرفه بازیگری او بود ، نقشی جزئی را کسب کند. در طول سال ها ، او در چندین نقش تلویزیونی مانند "شش خواهر و برادر" ، "کلینیک Soonpoong" و "عروس شیرین" در نقش های جزئی ظاهر شد.

او پس از بازی در یکی از نقش های اصلی سریال درام تلویزیونی "پاییز در قلب من" به شهرت رسید. این نمایش که به کارگردانی یون سوک هو انجام شد ، محبوبیت زیادی در این کشور کسب کرد. این سریال از سپتامبر 2000 تا نوامبر 2000 پخش شد و شانزده قسمت را پوشش می داد.

وی بعداً در سریال تلویزیونی "هتل دار" که توسط جان یونگ وو کارگردانی شد ، نقش اصلی را ایفا کرد. از عملکرد او تقدیر شد و "جایزه درام MBC" را برای "بهترین بازیگر زن" از آن خود کرد. این سریال از آوریل 2001 تا ژوئن 2001 پخش شد و شامل 20 قسمت بود.

در همان سال ، او نقش اصلی را در مجموعه تلویزیونی "فرشته نگهبان" بازی کرد. این سریال به کارگردانی کیم یانگ سوپ از آگوست 2001 تا سپتامبر 2001 پخش شد و شانزده قسمت را پوشش می داد. در سالهای بعد ، سونگ در چندین برنامه تلویزیونی از جمله "Sunlight Pours Down" (2004) ، "Full Down" (2004) و "Worlds Within" (2008) ظاهر شد.

او در سال 2005 با بازی در فیلم "دختر من و من" اولین بازی خود را انجام داد. این فیلم به کارگردانی جئون یون سون ساخته شد و براساس رمانی به نام 'سقراط عاشق' ساخته شد.

وی سپس در سال 2007 در فیلم درام بیوگرافی "هوانگ جین یی" ظاهر شد و نقش اصلی را بازی کرد. این فیلم به کارگردانی چانگ یون هیون ساخته شد و براساس رمانی در سال 2002 به نام "هوانگجینی" ساخته شد. از فیلم های دیگری که او در طول سال ها در آن حضور داشته است می توان به "خودت را در خانه بساز" (2008) ، "یک دلیل برای زندگی" (2011) و "استاد بزرگ" (2013) اشاره کرد.

در همین حال ، او همچنین حرفه بازیگری خود را در تلویزیون ادامه داد. در سال 2013 ، او در مجموعه تلویزیونی ملودراماتیک ، "آن زمستان ، باد می وزد" ظاهر شد. این نمایش محبوبیت و استقبال چشمگیری را به دست آورد و جوایز زیادی را از آن خود کرد.

سونگ نقش مهمی در مجموعه تلویزیونی "فرزندان خورشید" داشت. این سریال به کارگردانی لی یونگ بوک و بائک سانگ هون به یک موفقیت بزرگ در کره جنوبی تبدیل شد. همچنین جوایز بی شماری را نیز به دست آورد. از کارهای اخیر وی در فیلم ها می توان به بازی در نقش های او در "عبور": قسمت 1 (2014) ، "ملکه ها" (2015) و "عبور از قسمت 2" (2015) اشاره کرد.

کارهای عمده

اولین کار مهم سونگ هی کیو در تلویزیون مجموعه تلویزیونی درام عاشقانه کره جنوبی "پاییز در قلب من" 2000 بود. این سریال را یون سوک هو کارگردانی کرده است. با بازی سونگ در یکی از نقش های اصلی ، در این نمایش بازیگران دیگری از جمله سونگ سئونگ هون ، وون بن ، هان چای یانگ و هان نا نا بازی کردند. این نمایش نه تنها محبوبیت زیادی کسب کرد ، بلکه در سریال های ملودراماتیک کره ای نیز به عنوان یکی از پیشگامان شناخته می شود. سونگ برای بازی در این سریال سه جایزه گرفت.

وی عنوان اصلی را در فیلم درام بیوگرافی "هوانگ جین یی" در سال 2007 بازی کرد. این فیلم به کارگردانی چانگ یون هیون براساس رمان برنده جایزه "Hwangjini" در سال 2002 ساخته شد که در مورد یک حسن نیت معروف به نام هوانگ جین-یی بود. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به یو جی ته ، ریو سئونگ ریونگ و یون یو جونگ اشاره کرد. این فیلم برنده جوایز و نامزدهای متعددی شد.

'Descendants of the Sun' ، یک مجموعه تلویزیونی محبوب کره جنوبی 2016 است که Song یکی از نقش های اصلی را در آن بازی کرد. این نمایش به کارگردانی لی یونگ بوک و بائک سانگ هون محبوبیت زیادی نه تنها در کره جنوبی ، بلکه در سطح بین المللی نیز به دست آورد. این نمایش جوایز متعددی از جمله پنج جایزه در 52 امین جوایز Baeksang Arts ، سه جایزه در یازدهمین جوایز بین المللی درام سئول و هشت جایزه در سی امین جوایز KBS Drama را به دست آورد.

جوایز و دستاوردها

استعدادهای درخشان بازیگری Song Hye-kyo موفق به کسب جوایز و نامزدهای متعدد وی شده اند. او در سی و هفتمین دوره جوایز هنری Baeksang در سال 2001 جایزه محبوب ترین بازیگر زن (تلویزیون) را از آن خود کرد.

در سال 2003 ، وی برای بازی در فیلم "همه در" برنده جایزه SBS Drama برای برترین جایزه (بازیگر) شد. سال بعد او سه جایزه KBS Drama را برای بازی در "خانه کامل" دریافت کرد.

در سال 2016 ، او برنده جایزه بزرگ Daesang (جایزه بزرگ) - بالاترین جایزه - در KBS Drama Awards همراه با همبازی خود ، Song Joong-ki شد.

زندگی شخصی

در سال 2003 تایید شد که سونگ هی کیو با بازیگر لی بیونگ هون رابطه دارد. با این حال ، آنها سال بعد از هم جدا شدند.

در سال 2009 گفته شد که او قرار است با بازیگر هیون بین قرار بگیرد. این زوج در اوایل سال 2011 از هم جدا شدند.

در ژوئیه 2017 ، اعلام شد که Song Hye-kyo با بازیگر Song Joong-ki ، که با او در سریال تلویزیونی "Descendants of the Sun" همبازی بود ، قرار ملاقات دارد. این زوج قرار است در تاریخ 31 اکتبر 2017 ازدواج کنند.

به غیر از بازیگری ، سونگ همچنین به دلیل مشارکت در "مدافعان حقوق حیوانات کره" ، یک سازمان حمایت از حیوانات مستقر در کره جنوبی شناخته شده است. او همچنین یک خیرخواه است و کمک های زیادی به اهداف اجتماعی کرده است

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...