پروفایل عکس های ناب پارک شین هه بازیگر زیبای کره ای

پارک شین هی مدل ، رقصنده ، خواننده و بازیگر کره جنوبی است که با بازی

در درام های تلویزیونی مانند "وراث" و "Doctor Crush" به شهرت رسید. او در

صنعت سرگرمی کره ای بسیار پر رقابت ، موفق شده است جایی را به عنوان یکی از

پرکارترین بازیگران زن امروزی برای خود رقم بزند. او از کودکی به تمام

جنبه های هنرهای نمایشی علاقه مند بود و در کلاس ششم در شرکت موسیقی "Dream

Factory" خواننده موسیقی پاپ لی سونگ-هوان پذیرفته شد ، جایی که وی آموزش

بازیگری ، آواز ، رقص و نواختن گیتار و کیبورد را دید. . پارک اولین بازی

تلویزیونی خود را در سریال 2003 Stairway to Heaven انجام داد. موفقیت آن

فرصت های زیادی را برای او فراهم کرد و در اولین فیلم "Love Phobia" (2006)

انتخاب شد و اولین تک آهنگ "Love Rain" را برای آهنگ موسیقی مجموعه

تلویزیونی "درخت بهشت" خواند. طی سالهای بعد ، علی رغم برخی اوقات راکد

بودن ، زندگی حرفه ای وی بسیار بالا رفته است. او برنده جوایز متعددی برای

اجرای خود شده است ، در مستندها و موزیک ویدیوها ظاهر شده است ، و مورد

تأیید بسیار محبوب است. وی به عنوان عضوی فعال در جامعه ، به طور منظم در

رویدادهای خیریه مختلف نیز شرکت می کند.


پارک شین هی مدل ، رقصنده ، خواننده و بازیگر کره جنوبی است که با بازی در درام های تلویزیونی مانند "وراث" و "Doctor Crush" به شهرت رسید. او در صنعت سرگرمی کره ای بسیار پر رقابت ، موفق شده است جایی را به عنوان یکی از پرکارترین بازیگران زن امروزی برای خود رقم بزند. او از کودکی به تمام جنبه های هنرهای نمایشی علاقه مند بود و در کلاس ششم در شرکت موسیقی "Dream Factory" خواننده موسیقی پاپ لی سونگ-هوان پذیرفته شد ، جایی که وی آموزش بازیگری ، آواز ، رقص و نواختن گیتار و کیبورد را دید. . پارک اولین بازی تلویزیونی خود را در سریال 2003 Stairway to Heaven انجام داد. موفقیت آن فرصت های زیادی را برای او فراهم کرد و در اولین فیلم "Love Phobia" (2006) انتخاب شد و اولین تک آهنگ "Love Rain" را برای آهنگ موسیقی مجموعه تلویزیونی "درخت بهشت" خواند. طی سالهای بعد ، علی رغم برخی اوقات راکد بودن ، زندگی حرفه ای وی بسیار بالا رفته است. او برنده جوایز متعددی برای اجرای خود شده است ، در مستندها و موزیک ویدیوها ظاهر شده است ، و مورد تأیید بسیار محبوب است. وی به عنوان عضوی فعال در جامعه ، به طور منظم در رویدادهای خیریه مختلف نیز شرکت می کند.

Recommended Lists:

لیست های توصیه شده:

Childhood & Early Life

پارک شین هی در 18 فوریه 1990 در گوانگجو کره جنوبی از پدر و مادر پارک هیون جونگ و جو می سوک متولد شد. برادر بزرگتر وی گیتاریست و آهنگساز کی پاپ Park Shin-win است. وقتی او 11 ساله بود ، خانواده اش به سئول نقل مکان کردند.

در گوانگجو ، وی در مدرسه ابتدایی هاك كانگ تحصیل كرد. وی پس از نقل مکان به سئول ، شروع به تحصیل در دبیرستان دختران یانگپا کرد ، جایی که معلم انگلیسی کلاس ششم او را ترغیب به تست بازیگری در "کارخانه رویاها" لی کرد.

ورود وی در این شرکت موسیقی آغازگر رابطه ای حرفه ای بود که به طرز نامطلوبی برای او سودمند بود ، زیرا او را به ابزارهای لازم برای کارهای آینده در صنعت سرگرمی مجهز کرد.

در سال 2009 ، وی در دانشگاه چونگ آنگ ثبت نام کرد و در 15 فوریه 2016 در رشته تئاتر فارغ التحصیل شد.

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ممکنه دوست داشته باشی

لیست های توصیه شده:

لیست های توصیه شده:

حرفه

Park Shin-hye در سال 2003 از بین 250 مشتاق برای بازی در نسخه جوانتر شخصیت Choi Ji-woo در مجموعه تلویزیونی محبوب "Stairway to Heaven" انتخاب شد. در سال 2006 ، او برای بازی در "درخت بهشت" تحسین منتقدان را دریافت کرد.

او به دنبال اولین حضور خود در فیلم "Love Phobia" (2006) ، اولین نقش اصلی خود را در فیلم ترسناک "Evin Twin" (2007) به دست آورد. پارک به عنوان یک قهرمان متقابل لباس در شهر درام عاشقانه SBS 'You're Beautiful' (2009) به شهرت بین المللی دست یافت. وی برای کمدی رمانتیک کم هزینه "آژانس سایرانو" (2010) ، که به محبوبیت زیادی تبدیل شد ، وی محبوب ترین جایزه بازیگر زن فیلم را در چهل و هفتمین دوره جوایز هنری باکسنگ دریافت کرد.

در سال 2011 ، او برای بازی در "Hayate the Combat Butler" ، یک پروژه تلویزیونی تایوانی بر اساس مانگای شنن ژاپنی به همین نام انتخاب شد. یک سال بعد ، او در فصل 3 سریال "نگران نباش ، من یک شبح هستم" ویژه یک درام KBS2 ظاهر شد. این درام که در تاریخ 15 ژوئیه پخش شد ، جایزه بهترین بازیگر زن یک نفره را از جوایز KBS Drama Awards کسب کرد.

پارک با بازی در کنار لی جونگ سوک و کیم یانگ-کوانگ در کمدی رمانتیک "پینوکیو" 2014-15 ، یک قهرمان را به تصویر می کشد که از "عقده پینوکیو" رنج می برد ، هر وقت دروغ می گوید به انقباض سکسکه های خشن برخورد می کند.

محبوبیت این نمایش او را به یکی از بانکی ترین تایید کنندگان در کره جنوبی تبدیل کرد. وی مدیایی ، مارک مراقبت از پوست و لوازم آرایشی و بهداشتی Mamonde ، مارک لباس فیلیپینی Bench و مارک جواهرات اتریشی Swarovski را مدل سازی کرده است. او اولین کره ای است که با ویزا قرارداد تایید را امضا کرد.

از میان پروژه های اخیر او ، "Doctor Crush" (2016) ، یک درام پزشکی که وی در آن به عنوان یک نوجوان مشکل دار انتخاب شد که بعداً به یک پزشک برجسته تبدیل شد ، بدون شک قابل توجه ترین مورد است. این پارک پس از تقریباً 13 سال با باک سونگ هیون ، همبازی وی در فیلم "Stairway to Heaven" پیوست. این نمایش با ثبت میانگین 40/18 درصد در رتبه بندی مخاطبان ، مورد توجه قرار گرفت. در سال 2017 ، پارک قرار است در فیلم مهیج جنایی "شاهد خاموش" ظاهر شود.

در طول این سالها ، استعداد موسیقی او مکمل بازیگری او بوده است. پارک در درجه اول برای موسیقی متن برنامه های مختلف خود آواز می خواند ، و با افرادی مانند Lee Min-jung ("It was You" برای "Cyrano Agency") ، Song Chang-eui ("In Space" برای "Green Days: Dinosaur and I") همکاری کرد. ") ، و یون گان (" من به تو فکر می کنم "برای" موسیقی و متن ترانه ").

کارهای عمده

در سال 2013 ، پارک شین هی در "معجزه در سلول شماره 7" بازی کرد ، یک درام تلخ کمدی در مورد دوستی بین یک مرد معلول ذهنی که به طور نادرست زندانی شده و هم سلول های جنایتکار او بود. پارک در نقش یک سونگ بزرگسال ، دختر زندانی بی گناه بازی کرد. این فیلم جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در سی و سومین جوایز انجمن منتقدان فیلم کره به او اهدا کرد.

او نقش اصلی Cha Cha Eun-sang را در درام نوجوانان "وارثان" (2013) به تصویر کشید. برخلاف بیشتر شخصیت های نمایش ، پارک چا قرار نیست ثروتی به ارث برسد و به عنوان دانش آموز بهزیستی در دبیرستان تحصیل می کند. این مجموعه با فروش حق پخش در 13 کشور جهان یک موفقیت بین المللی بود.

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

جوایز و دستاوردها

پارک شین هی برای "Stairway to Heaven" اولین جایزه خود را دریافت کرد ، SBS Drama Award بهترین بازیگر زن جوان در سال 2003.

"وراث" ، مسلماً موفق ترین سفر وی تا به امروز ، افتخارات بسیاری از جمله سه جایزه درام SBS را به خود جلب کرده است. مجله K-Star جایزه مراسم محبوبیت جوایز ستاره ؛ و دو جایزه سالانه تب درام.

در سال 2015 ، وی جایزه نخست وزیر را به دلیل سهم خود در هالیو در ششمین جایزه فرهنگ و هنر محبوب کره دریافت کرد.

در نهمین جشنواره بین المللی تبلیغات بوسان در سال 2016 ، پارک به عنوان بهترین سخنگوی کره ای در چین انتخاب شد.

برای فیلم "Doctor Crush" ، وی در مراسم افتتاحیه جوایز هنرمندان آسیا در سال 2016 دریافت کننده جایزه بهترین هنرمند شد.

انسان دوستی

هدف اصلی پروژه "Starlight Angel Project" پارک که در سال 2011 تأسیس شده ، حمایت از کودکان محروم در خانه و خارج از کشور است. در غنا ، وی مرکز Shinhye's را در سال 2009 تأسیس کرد. این مرکز دارای یک کتابخانه و یک سالن سمعی و بصری است. در سال 2016 ، مرکز دیگری در مانیل ، فیلیپین تأسیس شد. او همچنین حامی یک دختر غنیایی به نام آبان است.

وی سی و ششمین کارمند باشگاه غذا خیریه کره برای غذای گرسنه بین المللی است ، یک گروه منتخب از افرادی که حداقل 85 هزار دلار به این طرح کمک مالی کرده اند. این افتخار در 24 نوامبر 2016 به او اعطا شد.

زندگی شخصی

پارک شین هی علی رغم اینکه مدام تحت اسکنر رسانه ها است ، توانسته است حریم خصوصی نسبی را در زندگی شخصی خود حفظ کند. در طول سال ها ، او با چندین نفر از همبازیانش در ارتباط بوده است و همه این "پیوندها" گزارش شده شایعه بوده است.

پس از موفقیت فیلم "وراث" ، رسانه های چینی در ژانویه 2014 ادعا کردند که پارک با لی مین هو قرار دارد. آژانس های نمایندگی هر دو بازیگر مجبور شدند بیانیه های جداگانه ای برای لغو شایعات منتشر کنند.

هنگامی که شیمی جنجالی او روی صفحه با لی جونگ سوک در فیلم "پینوکیو" تصور طرفداران را به خود جلب کرد ، گمانه زنی ها درباره رابطه عاشقانه احتمالی خارج از صفحه آنها آغاز شد. باز هم نمایندگی هر دو بازیگر باید حاضر شوند و توضیح دهند که آنها "فقط دوستان نزدیک" هستند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...