پروفایل عکس های ناب سولی بازیگر محبوب کره ای

سولی (چوی جین ری) بازیگر ، مدل و خواننده محبوب کره جنوبی بود. او در

یازده سالگی با سریال تلویزیونی "تصنیف سئودونگ" در سال 2005 برای اولین

بار روی صفحه رفت. سولی متولد و بزرگ شده در بوسان ، کره جنوبی ، همیشه به

سمت کسب و کار نمایش و همه درخشش های متصل به آن جلب می شد. او بازیگری را

در سنین بسیار کمی آموخت و برای بازی در نقش های فیلم و تلویزیون شروع به

تست ممیزی کرد و کار خود را به عنوان کودک هنرمند در فیلم هایی مانند

"بانوی پانچ" و "BABO" و مجموعه های تلویزیونی مانند "عشق به یک معجزه نیاز

دارد" و "تعطیلات". به غیر از بازیگری ، او علاقه زیادی داشت و در سال

2009 به عضویت گروه موسیقی دخترانه "f (x)" درآمد. این گروه در همان سال

اولین تک آهنگ خود را با عنوان "LA chA TA" منتشر کرد. وی سالهای بعد خود

را با موسیقی و شغل بازیگری اش مشغول کرد و با سریال "به تو زیبا" از یک

بازیگر کودک به یک بازیگر نقش اصلی تبدیل شد. وی برای این قسمت جایزه درام

سولی (چوی جین ری) بازیگر ، مدل و خواننده محبوب کره جنوبی بود. او در یازده سالگی با سریال تلویزیونی "تصنیف سئودونگ" در سال 2005 برای اولین بار روی صفحه رفت. سولی متولد و بزرگ شده در بوسان ، کره جنوبی ، همیشه به سمت کسب و کار نمایش و همه درخشش های متصل به آن جلب می شد. او بازیگری را در سنین بسیار کمی آموخت و برای بازی در نقش های فیلم و تلویزیون شروع به تست ممیزی کرد و کار خود را به عنوان کودک هنرمند در فیلم هایی مانند "بانوی پانچ" و "BABO" و مجموعه های تلویزیونی مانند "عشق به یک معجزه نیاز دارد" و "تعطیلات". به غیر از بازیگری ، او علاقه زیادی داشت و در سال 2009 به عضویت گروه موسیقی دخترانه "f (x)" درآمد. این گروه در همان سال اولین تک آهنگ خود را با عنوان "LA chA TA" منتشر کرد. وی سالهای بعد خود را با موسیقی و شغل بازیگری اش مشغول کرد و با سریال "به تو زیبا" از یک بازیگر کودک به یک بازیگر نقش اصلی تبدیل شد. وی برای این قسمت جایزه درام SBS بهترین بازیگر جدید را دریافت کرد. بعداً گروه موسیقی خود را ترک کرد تا بیشتر روی حرفه بازیگری خود تمرکز کند.

لیست های توصیه شده:

لیست های توصیه شده:

دوران کودکی و زندگی اولیه

سولی در 29 مارس 1994 در بوسان ، کره جنوبی متولد شد و پدر و مادرش او را چوی جین ری نامیدند. او در خانواده چهار فرزند بزرگ شده است - دو برادر بزرگتر و یک کوچکتر.

او از همان کودکی همیشه به تجارت نمایش علاقه داشت. او در سنین جوانی تصمیم گرفت که بازیگر شود. مادرش با دیدن اشتیاق او به بازیگری ، او را در سنین بسیار کمی در مدرسه بازیگری ثبت نام کرد. همه معلمین او از سولی به عنوان یک دانش آموز سریع و دیدن استعداد بزرگ در او قدردانی کردند ، خانواده به سئول نقل مکان کردند تا به دخترش فرصتی جدی برای تجربه حرفه بازیگری دهند. او تا آن زمان کلاس چهارم بود ، اما هرگز از روبرو شدن با دوربین نترسید و پس از ممیزی ها به ممیزی پرداخت و سرانجام در درام SBS "The Ballad of Seodong" بازی کرد.

Sulli finished her high school education, along with acting in films and TV shows from the School of Performing Arts, Seoul, and it was there that she became in music as well and started working on her singing skills.

To give wings to her musical aspirations, Sully joined S.M. Entertainment as a trainee. She met two fellow struggling musicians there and formed a group named ‘Girl’s Generation’ and started her musical journey.

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

You May Like

لیست های توصیه شده:

لیست های توصیه شده:

حرفه

سولی بازیگری خود را در یازده سالگی با درام تاریخی 'Ballad of Seodong' آغاز کرد ، جایی که او نقش یک شاهزاده خانم جوان را بازی کرد. این نقش کوچکی بود ، اما استعداد سولی به وضوح قابل مشاهده بود و مدتی بعد در همان سال ، او در نمایش دیگری با عنوان "عشق به یک معجزه احتیاج دارد" در یک کامو ظاهر شد.

در سال 2006 ، او نقش مکمل را در مجموعه تلویزیونی "تعطیلات" بازی کرد. او اولین فیلم خود را با فیلم 2007 "بانوی پانچ" انجام داد. این فیلم با موفقیت متوسطی روبرو شد و تا حد زیادی ناشناخته باقی ماند.

به آهستگی و به تدریج نقش های بیشتری شروع به نقش آفرینی کردند. یکی از این قسمت ها در فیلم "BABO" بود ، جایی که سولی نسخه جوانتر شخصیت اصلی زن Ji-ho را بازی کرد. این فیلم در سال 2008 با استقبال گرم منتشر شد و پس از آن سولی خود را با گروه موسیقی خود به نام 'f (x)' مشغول کرد.

'f (x)' یک گروه پنج نفره رقص-پاپ بود که متشکل از همه هنرمندان زن جوان کره جنوبی بود و آنها اولین آهنگ خود را در ماه سپتامبر با عنوان 'LA chA TA' منتشر کردند و خیلی زود توسط گروه LG برای تبلیغات به امضا رسیدند ویدئویی از آخرین تلفن همراه آنها.

سولی همزمان با انتشار اولین آلبوم خود با نام "Pinnochio" ، فعالیت حرفه ای بازیگری خود را متمرکز کرد و در فیلم "Oh My Lady" در سال 2010 به عنوان مدل در نقش کمئو ظاهر شد.

در سال 2011 ، او در "Welcome to the Show" به عنوان یک نسخه خیالی از خودش دیده شد و در همان سال آینده ، او در فیلم مستند "من هستم" بازی کرد.

سال 2012 با بزرگترین نقش حرفه ای او در "To the Beautiful you" ، نمایشی که می تواند زندگی حرفه ای او را برگرداند ، رقم خورد. در این نمایش ، او نقش دختری را بازی می کرد که برای پس زدن لباسهایش به عنوان پسر مبدل می شود. این سریال براساس یک مانگای ژاپنی ساخته شده بود و معلوم شد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سولی موهای خود را کوتاه کرد تا برای نقش آماده شود و تمام سخت کوشی اش را به دلیل برنده شدن جایزه SBS Drama برای نقش خود ، کوتاه کند.

وی در فیلم 2014 "دزدان دریایی" که اتفاقاً یک فیلم ماجراجویی اکشن دوره ای بود ، نقش مکمل را ایفا کرد. سولی نقش مکمل یک دختر جوان را بازی کرد ، که فقط در اقیانوس گم می شود تا توسط کاپیتان زن دزدان دریایی نجات یابد و بعداً ، او خودش یک دزد دریایی می شود.

در بین نقش های بازیگری ، گروه او "f (x)" با انتشار دو آلبوم دیگر با عنوان "نوار صورتی" و "نور قرمز" محبوبیت زیادی پیدا کرد. گروه دو جایزه بزرگ دریافت کرد - جایزه دیسک طلایی و جایزه موسیقی سئول. گروه همچنین به نمایش های صحنه ای در سراسر کشور ادامه می داد.

گروه در ژاپن نیز مورد توجه قرار گرفت ، اما برخی از مسائل داخلی گروه را آزار داد. سولی به دلیل مشغله برنامه بازیگری نتوانست زمان کافی را به گروه ارائه دهد و همچنین گفته شد که از افسردگی رنج می برد. او سرانجام در ژوئیه 2014 گروه را ترک کرد ، اما اعلامیه رسمی در مورد همان گروه دقیقاً یک سال بعد اعلام شد. بعداً سولی گفت که سرانجام نقش های بزرگی در فیلم ها بدست می آورد و نمی خواست آن را رها کند زیرا بازیگری همیشه اولویت اول او بود.

در سال 2014 ، او در نقش اصلی زن در فیلم "مد پادشاه" دیده شد ، فیلمی که داستان پسر جوانی را روایت می کند که می فهمد استعداد زیادی برای طراحی مد دارد. این اقتباس سینمایی از یک سریال محبوب وب وان بود و پس از انتشار مورد تحسین قرار گرفت.

پس از تقریباً سه سال دور ماندن از صفحه نمایش بزرگ و صفحه نمایش کوچک ، سولی در یک نقش مکمل در فیلم "واقعی" 2017 ظاهر شد ، یک تریلر تاریک در یک شهر خیالی. این فیلم بسیار عظیم بود ، اما از بازیگران بازیگران تا حد زیادی قدردانی شد.

خانواده و زندگی شخصی

سولی جدا از بازیگری و خوانندگی ، رقصیدن را نیز دوست داشت. به نقل از وی گفته شد که او منتظر نقشی است که بتواند از استعداد او به عنوان یک رقاص ماهر کاملاً استفاده کند.

سولی برای یک دختر متوسط ​​کره ای کاملاً قد بلند بود و به همین دلیل بیشتر به او آموزش داده شد که با کفش های تخت روی صفحه ظاهر شود. طرفدارانش او را با ستایش می گفتند "کودک غول پیکر".

سولی در روابط زیادی بوده است. قبل از مرگ او با یک مدیر برند ، کیم مین جون رابطه داشت. این زوج سال ها قبل از ارتباط عاشقانه شان دوست خوبی بودند. قبل از کیم ، سولی با چویزا ، موسیقی دان معروف کره جنوبی رابطه داشت.

سولی در 14 اکتبر 2019 توسط مدیر خود مرده پیدا شد. او خودش را از طبقه دوم در خانه اش در سئونگنام آویزان کرد. او از افسردگی شدید رنج می برد

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...