پروفایل ناب عکس های رامینا ترابی مدل جذاب شیرازی

از بدو تولد تا شهرت: رامینا ترابی در سال 1994 متولد شد و مهر ماهی است.

وی قبل از شروع مدلینگ ، دانشجوی روانشناسی بود و البته در زمینه پذیرایی

نیز فعالیت می کرد. بیایید داستان شهرت رامینا ترابی را از اینجا شروع

کنیم:

از بدو تولد تا شهرت: رامینا ترابی در سال 1994 متولد شد و مهر ماهی است. وی قبل از شروع مدلینگ ، دانشجوی روانشناسی بود و البته در زمینه پذیرایی نیز فعالیت می کرد. بیایید داستان شهرت رامینا ترابی را از اینجا شروع کنیم:

چند سال پیش عکسی از یک دختر ایرانی در فضای مجازی منتشر شد و این عکس عنوان زیباترین دختر ایران را از آن خود کرد. در واقع ، این داستان پروژه ای به نام (Atlas Beauty) بود که توسط خانم میخاییلا نوروک ، عکاس بین المللی ، از رومانی آغاز شد.

او تصمیم گرفته بود به دلیلی متفاوت سفر کند و با عکاسی از دختران هر کشور نشان دهد که زیبایی در زیبایی است. میخایلا یکی از زیباترین عکسهای ایران و شهر شیراز را ضبط کرد و این عکسها را در رسانه های خارق العاده که بیشتر آنها در داخل کشور بود ، قرار داد.

عکس های چادر رامینا ترابی باعث شهرت جهانی او شد

پس از انتشار این عکس ها و با توجه به معیارهای معمول کلاس سینما ، آنها سعی کرده اند او را وارد صنعت خود کنند. اگر می توانید آن را بازی کنید و بسازید زیبایی خدادادی Romina Torabi را به هنرهای بازی اضافه کنید. او در تئاتر کار کرده اما صنعت فیلم را دوست ندارد.

او می خواهد در حرفه خود و مسیر سرنوشت بهترین باشد. او در حال حاضر یک مدل کلاس جهانی است و هرگز با مارکی به نام رامینا ترابی ازدواج نکرده است. در ادامه مصاحبه جالب و خواندنی با رومینا ترابی را مرور خواهیم کرد.
تا به حال پیشنهاد بازیگری داشته اید؟

وقتی عکس های چادر را دیدم ، پیشنهادهای سینمایی داشتم. من آقای مقدم ، مهرجویی و فرحبخش را دیدم ، قبل از ورود به این حرفه ، ابتدا باید یک دوره آموزشی بگذرانم ، یعنی اگر قصد دارم با دانش وارد شوم ، بعد از اینکه دیدم فضای سینمایی خواسته من و با دنیای من نیست . بسیار متفاوت است.

(رامینا در بیو اینستاگرام خود نوشت: من یک مدل ایرانی هستم و این زندگی من است)

چگونه عکاس رومانیایی خود را انتخاب کردید؟

این بانوی اول ، اگر با آژانس های مد خود متفاوت صحبت کنید ، با این کار می خواهید سوژه مورد نظر خود را انتخاب کنید ، زیرا در ایران آژانس مدلینگ وجود ندارد ، از طریق یکی از دوستان و آشنایانی که پیدا کردید به من رسید. وی گفت: "من به دنبال یک دختر ساده و بدون آرایش هستم."

من معرفی شدم و وقتی رسیدیم و وقت آن بود که عکاسی شود ، او گفت اصلاً آرایش نکن ، من چادر را در کیفم گذاشتم و برای عکاسی رفتم ، یک سال و نیم بعد عکس ها را منتشر کردم و او از نظر مالی بود کمک به مردم برای ادامه کار و حرفه خود. آن موقع بود که عکسهای چادر را دیدم.

وقتی عکس را دیدید چه حسی داشتید؟

احساس خوبی داشتم
خانواده رامینا ترابی چه واکنشی نشان دادند؟

از آنجا که در عکس ها چادر داشتم ، بسیار مورد استقبال و خوشحالی قرار گرفتم.

(رامینا ترابی ، با هر نوع و سبکی ، همچنان درخشید!)

شما در یک موزیک ویدیو نقش داشتید

بله ، موزیک ویدیو از حامد نیکپی بود و چون کارهایش را دوست دارم ، آن را پخش کردم و فقط به همان موزیک ویدیوی جلوی دوربین رفتم.

هدف آینده؟

اگر آنها مانع کار شوند دوست دارم مدلینگ را ادامه دهم و امروز می توانم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشم.

(رامینا شباهت زیادی به مونیکا بلوچی و گلشیفته فراهانی دارد.)

عمل جراحی؟

افراد غیرحرفه ای زیبایی زیبایی ، جراحی پروتز و بینی و غیره را ارائه می دهند. اما مردم همیشه به من می گویند که تو هستی (پاک و خدادادی).

اخرین حرف:

افراد بسیار زیباتر از من وجود دارند ، این عکاس فقط می خواست سادگی و اصالت هر ملتی را نشان دهد ، این عکس ها شایعه بودن یا شایعه بودن بودن را نشان نمی دهد.
صفحه اینستاگرام رامینا ترابی

 

در پایان:

در آخر ، برخی از پست های اینستاگرامی خانم رامینا ترابی را مرور خواهید کرد. او در طول سالها بسیار مشهور و مصاحبه شده است که یکی از محبوب ترین و درجه یک برنامه هاست.   صفحه فروش محصولات با نام تجاری خانم ترابی است.

رامینا ترابی درباره این عکس نوشت: به نظر شما ، اگر چشمان شما می توانست به جای بدن روح مردم را ببیند ، ایده آل ما برای زیبایی چقدر از الان متفاوت است؟

رامینا ترابی درباره این عکس نوشت: اگر از شما بخواهم لیستی از همه چیزهایی را که دوست دارد به من بگویید ، گفتن نام شما چه مدت طول می کشد؟ عزیزم ریزان خیلی خوب مرا آراسته کرد ، این جمعه عروس هم می رود ، عروس خانم ها ، بروید از نزدیک کار او را ببینید ♥؟

رامینا ترابی درباره این عکس نوشت: انتخاب مسابقات دیگر را در طول جشنواره ادامه دهید.

رامینا ترابی درباره این عکس نوشت: هر وقت از جلوی آینه رد می شوید ، اولین کاری که می کنید چیست؟ اولین فکری که به ذهن شما خطور می کند؟ یا دلیل اینکه چرا یاهو جلوی آینه است؟ متأسفانه وقتی جلوی آینه هستند بیشتر به ظاهر و کج بینی یا کثیفی موها یا بدتر جوش صورت نگاه می کنند !!! اما پس از مدتی ، خوشبختانه سطح تفکر من به جایی رسید که:

از بعضی مسائل ظاهری فاصله گرفتم. بیشتر اوقات ، وقتی جلوی آینه می روم یا شما در آینه نگاه می کنید ، به چشمان من نگاه کنید! امیدوار یا خسته! غمگین یا هکتار

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...