پروفایل عکس های ناب حمید فدایی مدل خوشتیپ ایرانی

حمید فدایی در 24 ژوئن 1988 در تهران ، ایران متولد شد. مدل لباس مردانه که

در سال 2014 توسط Scoop Empire به عنوان یکی از جنسترین مردان خاورمیانه

معرفی شد. وی همچنین به عنوان سخنگوی فیلا ایران شناخته شده است.



حمید فدایی در 24 ژوئن 1988 در تهران ، ایران متولد شد. مدل لباس مردانه که در سال 2014 توسط Scoop Empire به عنوان یکی از جنسترین مردان خاورمیانه معرفی شد. وی همچنین به عنوان سخنگوی فیلا ایران شناخته شده است.
حمید فدایی عضو مدل است
حمید فدایی مرده یا زنده؟

طبق پایگاه داده فعلی ما ، حمید فدایی هنوز زنده است (طبق ویکی پدیا ، آخرین به روزرسانی: 10 مه 2020).
🎂 حمید فدایی - سن ، زندگی ، چهره ها و تولد

در حال حاضر حمید فدایی 32 سال و 3 ماه و 21 روز دارد. حمید فدایی در پنجشنبه 24 ژوئن 2021 تولد 33 سالگی را جشن می گیرد. در زیر ما برای تولد آینده حمید فدایی شمارش معکوس می کنیم.
محبوب به عنوان حمید فدایی |
اشتغال مدل
سن 32 ساله
علامت زودیاک سرطان
بدنیا آمدن 24 ژوئن 1988 (تهران ، ایران)
روز تولد 24 ژوئن
شهر / شهر تهران، ایران
ملیت ایران
 

علامت زودرس حمید فدایی سرطان است . به گفته طالع بینان ، نشانه سرطان دقیقاً مانند عقرب و ماهی به عنصر آب تعلق دارد. با هدایت احساسات و قلبشان ، آنها می توانند به سختی با دنیای اطراف خود ترکیب شوند. تحت حاکمیت ماه ، مراحل چرخه قمری رمز و رازهای داخلی آنها را تعمیق می بخشد و الگوهای احساسی زودگذری را ایجاد می کند که از عهده آنها خارج است. در دوران کودکی ، آنها سازوکارهای دفاعی و دفاعی کافی برای دنیای خارج ندارند و باید با دقت و درک به آنها نزدیک شد ، زیرا این همان چیزی است که آنها در ازای آن می دهند.
 

حمید فدایی در سال اژدها متولد شد. یک علامت قدرتمند ، کسانی که تحت علامت زودیاک چینی اژدها متولد می شوند پرانرژی و خونگرم ، کاریزماتیک ، عاشق خوش شانس و خودخواه هستند. آنها رهبرانی متولد طبیعی هستند ، در امر دادن و انجام آنچه لازم است برای بالا نگه داشتن مهارت دارند. سازگار با میمون و موش صحرایی.
در باره

مدل لباس مردانه که در سال 2014 توسط Scoop Empire به عنوان یکی از جنسترین مردان خاورمیانه معرفی شد. وی همچنین به عنوان سخنگوی فیلا ایران شناخته شده است.
قبل از شهرت

او از سال 2008 شروع به مدل سازی کرد و قبل از اینکه به یک حرفه مدلینگ تمام وقت بپردازد ، به صورت حرفه ای فوتبال بازی می کرد.
چیزهای بی اهمیت

او در مارس 2017 به نقطه عطف 300،000 دنبال کنندگان اینستاگرام رسید.
زندگی خانوادگی

او با الناز گلرخ همکار مدل خود ازدواج کرد

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...