پروفایل عکس های ناب نگار شیرازی مدل جوان ایرانی

خانم شیرازی در حال حاضر در فرانسه زندگی می کند و همچنین شایعاتی درباره

رابطه او با هافبک رئال مادرید کریستیانو رونالدو به زبانهای آزاد داریم.

خانم شیرازی در حال حاضر در فرانسه زندگی می کند و همچنین شایعاتی درباره رابطه او با هافبک رئال مادرید کریستیانو رونالدو به زبانهای آزاد داریم.

 

 

نکته مهمی که باید در هنگام رنگ سیاه مورد توجه قرار گیرد. با انتخاب کت مشکی خیلی چاق یا خیلی لاغر به نظر نرسید. و نوعی رنگ ایمن است. با انتخاب رنگ سیاه ، یک شکل مناسب از بدن دیده می شود. انتخاب یک ست سیاه نوعی کلاسیک و ظریف ایجاد می کند.

 

در تصویر بالا خانم نگار شیرازی از رنگ سفید به عنوان زمینه برای پوشش و از رنگ روشن برای تکمیل هماهنگی رنگ استفاده شده است که جذابیت این سبک را چند برابر کرده است.

مدل نگار شیرازی

مدل ها همیشه یک قانون مهم را در انتخاب لباس هایی که کیف و کفش را می پوشانند دنبال می کنند ، انجام این کار علاوه بر مرتب سازی نمایش ، در صورت کشیده بودن باعث زیبایی آن می شود. در تصویر سمت چپ مشاهده می کنید که خانم شیرازی با این قانون ساده سبک جذابی را برای خود انتخاب کرده است.
مدل زیبایی ایرانی پریسا محتشم

خانم پریسا محتشم در سال 1995 در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل لیسانس جهانگردی از دانشگاه آزاد تهران است. پریسا محتشم با حساب کاربری خود در اینستاگرام miss.parisss کار می کند. او یک میلیون دنبال کننده دارد و صفحه محبوب دیگری است. از مدلهای ایرانی است

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...