پروفایل عکس های ناب و جذاب کیت وینسلت بازیگر فیلم تایتانیک

کیت وینسلت برنده اسکار در تعدادی از فیلم های تحسین شده بازی کرده است. او

در فیلم محبوب "تایتانیک" به شهرت رسید و همچنین در "بچه های کوچک" ،

"تعطیلات" و "میلدرد پیرس" بازی کرده است.

کیت وینسلت برنده اسکار در تعدادی از فیلم های تحسین شده بازی کرده است. او در فیلم محبوب "تایتانیک" به شهرت رسید و همچنین در "بچه های کوچک" ، "تعطیلات" و "میلدرد پیرس" بازی کرده است.
کیت وینسلت کیست؟

کیت وینسلت بازیگری را از 7 سالگی آغاز کرد. او تا اواسط دهه 1990 در صحنه بریتانیا بازی کرد و در اولین فیلم خود به نام موجودات آسمانی ظاهر شد . در سال 1997 او نقش اصلی را در تایتانیک داشت ، که او را به سمت ستاره بین المللی سوق داد. او از آن زمان در چندین فیلم بازی کرده و بهترین بازیگر زن اسکار را برای فیلم Reader دریافت کرده است . او همچنین چندین گلدن گلوب دریافت کرده است ، از جمله پیروزی برای Revolutionary Road ، Mildred Pierce و Steve Jobs .
در آغاز کار

کیت الیزابت وینسلت در 5 اکتبر 1975 در ریدینگ انگلستان متولد شد ، نوه دو مدیر تئاتر است (پدربزرگ و مادربزرگ مادری او تئاتر رپینگ ریدینگ را تأسیس کردند) و دختر دو بازیگر است. وینسلت از کودکی شروع به بازیگری کرد و اولین حضور خود را در تلویزیون بریتانیا از 7 سالگی در تبلیغات غلات انجام داد. در سال 1988، او در مجموعه تلویزیونی ظاهر شد کاهش ؛ سه سال بعد ، او مدرسه را رها کرد تا حرفه بازیگری نوپای خود را دنبال کند.

وینسلت ظاهر شد بر روی صحنه بریتانیا در تولیدات مانند آدریان مول و پیتر پن، و یک نقش تکرار در بریتانیا سریال کمدی بود ، به عقب بر گردیم قبل از فرود نقش در فیلم اولین بازی خود را در موجودات آسمانی (1994)، به کارگردانی پیتر جکسون . در این فیلم ، وینسلت در نقش جولیت هولم ، یک دختر مدرسه ای مبتلا به سل که دوستی وسواسی با یک همکلاسی ، دو دختر را به قتل مادر همکلاسی برای جلوگیری از جدایی سوق می دهد ، بازی می کند.

وینسلت با نقش بعدی خود در اقتباس فیلم آنگ لی از توجه بیشتری را به خود جلب کرد جین آستین رمان حس و حساسیت (1995) . این بازیگر ثابت کرد که می تواند خودش را در کنار افسانه های صفحه نمایش مانند اما تامپسون ، هیو گرانت و آلن ریکمن نگه دارد . به عنوان ماریان داشوود پیروزمند - "حساسیت" فیلم - وینسلت نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از آن خود کرد. این فیلم همچنین مورد تحسین منتقدین قرار گرفت.
نامزد اسکار برای "تایتانیک"

وینسلت در نقشی شبیه به ابرو بالا ، با کریستوفر اکلستون در فیلم جود بازی کرد ، تفسیری مدرن از توماس هاردی ، رمان جود مبهم . وی سپس در نقش اوفلیا در فیلم کنت براناگ هملت (1996) ظاهر شد و با بازی در نقش رز دویت ، قهرمان لیست A خانمهای برجسته قرار گرفت جیمز کامرون فیلم موفق رکوردشکنی ، در تایتانیک (1997) . این فیلم برنده جوایز اسکار متعددی از جمله بهترین تصویر و بهترین کارگردانی شد و دومین بار نامزد اسکار این بار برای بهترین بازیگر زن را به وینسلت زد. همبازی وی ، گلوریا استوارت ، همچنین برای بازی در نقش رز بزرگتر دیویت ، در گروه بازیگر نقش مکمل جایزه گرفت. این دو بازیگر برای اولین بار موفق به دریافت نامزدی برای بازی در دو نسخه از یک شخصیت شدند.

در وهله اولین موفقیت محبوب خود ، وینسلت دو انتخاب تا حدودی بعید برای پروژه های بعدی خود انجام داد: Hideous Kinky (1999) و Holy Smoke (1999). در Hideous Kinky ، وینسلت نقش یک مادر مجرد با روحیه آزاد را بازی کرد که دو دختر خود را برای یک تلاش معنوی به مراکش می آورد. برای فیلم به کارگردانی جین کمپیون Smoke Holy ، وینسلت نقش روت بارون را بازی کرد ، زن جوانی که به یک آیین مذهبی می پیوندد. تصویر صریح فیلم از رابطه جنسی بین بارون و پی جی واترز (با بازی هاروی کایتل) استعداد وینسلت را برای به نمایش گذاشتن برهنگی جسمی و عاطفی روی صفحه نشان داد.

سپس وینسلت در سال 2000 با فیلم به درامی دوره ای بازگشت Quills ، فیلمی درباره رمان نویس فرانسوی ، مارکیز دو ساد ، . در این فیلم ، وینسلت لباسشویی را به تصویر می كشد كه به ماركیز (جفری راش) در هنگام تعهد در آنجا ، به نوشتن قاچاق نوشته های غیرقانونی خود از یك پناهندگی مجنون كمك می كند.
افتخارات بیشتر و برنده شدن در اسکار

در سال 2001 ، وینسلت صدای خود را به فیلم متحرک انگلیسی ادا کرد A A Carol Carol . آهنگی از فیلم "What If" از وینسلت به عنوان خواننده اصلی ارائه شد و به عنوان یکی از 10 آهنگ برتر بریتانیا شناخته شد. قابل توجه ترین فیلم او در آن سال بود آیریس ، فیلمنامه ای که براساس کتاب جان بیلی Elegy برای آیریس ساخته شده بود. وینسلت در نقش آیریس مورداک جوان ، یک دانش آموز غیر متعارف بازی کرد. جودی دنچ در نقش آیریس بزرگتر بازی می کرد ، همسرش (جیم برادبنت) در تلاش برای کمک به او در حالی که با اثرات فزاینده بیماری آلزایمر خود دست و پنجه نرم می کند. هر سه Iris ستاره نامزدی اسکار را به دست آوردند ، و این دومین بار است که وینسلت و یک همبازی برای بازی در نسخه های مختلف از یک شخصیت نامزد می شوند.

در همان سال ، وینسلت در نقش یک رمز شکن در درام جاسوسی دوران جنگ جهانی دوم انیگما (2002) بازی کرد. او همچنین به عنوان گزارشگر در مصاحبه با زندانی اعدام در زندگی دیوید گیل ظاهر شد ، کوین اسپیسی و لورا لینی با هم بازی بودند. در سال 2004 ، وینسلت در مقابل جیم کری در فیلم چارلی کافمن بازی کرد Etern Sunshine of the Spotless Mind ساخته که باعث شد نامزد دریافت جایزه اسکار دیگری برای بازی در این فیلم شود. او همچنین شرکت ستاره دار با جانی دپ در جستجوی ناکجاآباد (2004)، که بررسی JM باری برای کار بهترین و شناخته شده خود، الهام را پیتر پن . در این فیلم ، وینسلت نقش مادر بیوه چهار پسر را بازی كرد كه باری با آنها دوست شد.

وینسلت که باز هم در نقش مادرانه بازی می کرد ، در فیلم Little Children (2006) به عنوان یک زن حومه ناامید و ناامید بازی کرد که با یک مرد متاهل درگیر می شود. وی نامزدی اسکار دیگری را برای این فیلم به دست آورد. در ادامه پرداختن به درام های جدی ، وینسلت در فیلم های Revolutionary Road (2008) و The Reader (2008) بازی کرد. برای Revolutionary Road ، وینسلت بار دیگر با تایتانیک همبازی ، لئوناردو دی كاپریو ، به عنوان یك زوج متاهل مبارز در دهه 1950 ، هم تیم شد. Reader روابط بین یک پسر جوان و یک زن مسن (وینسلت) و برخوردهای بعدی آنها را هنگام محاکمه برای جرایم جنگی بررسی می کند. این اجرا سرانجام اولین برد اسکار را برای بازیگر زن تحسین شده رقم زد.

وینسلت بعداً برای بازی در نقش مینی سریال برنده گلدن گلوب و جایزه امی شد Mildred Pierce (2011) . این قسمت قبلاً توسط ژوان كرافورد در نسخه فیلم 1945 رمان جیمز ام. كاین بازی شده بود. وینسلت در همان سال در جمشید رومن پولانسکی فیلم کشتار با جودی فاستر ، کریستف والس و جان سی ریلی نیز بازی کرد.
"واگرا" و موفقیت مداوم

وینسلت در ادامه به نقش های مختلف پرداخته است. در سال 2013 ، او در گروه کمدی فیلم 43 با هیو جکمن و اما استون ظاهر شد . در آن سال او همچنین در روز کارگر با جاش برولین بازی کرد و نامزد دریافت گلدن گلوب بهترین بازیگر زن درام شد.

در حال انتقال به قلمرو حق رای دادن ، وینسلت نقش ژانین متیوز شرور را برای تریلر dystopian 2014 Divergent و دنباله آن 2015 ، Insurgent بازی کرد . در سال 2015 او همچنین در نقش جوآن هافمن مدیر اجرایی اپل در زندگینامه استیو جابز بازی کرد و گلدن گلوب دیگری را به خاطر تلاش هایش و همچنین هفتمین نامزدی اسکار در حرفه خود دریافت کرد.

پس از بازی در تولید استرالیایی The Dressmaker وینسلت (2015) ، به گروه بازیگران گروه Triple 9 (2016) و Collateral Beauty (2016) پیوست. : او با دو پروژه در اواخر سال 2017 میلادی بازگشت کوه بین ما ، یک فیلم ماجراجویی، بقا با ادریس البا ، و وودی آلن را واندر چرخ .

در اواخر همان سال ، همچنین اعلام شد که Titantic طرفداران فرصتی دیگر برای تماشای بازی عاشقانه بین گل رز وینسلت و جک دی کاپریو در صفحه بزرگ پیدا می کنند. بلیت ها در 15 نوامبر برای اجرای محدود نسخه جدید تسلط بر روی به فروش رسید که قرار است از تایتانیک اول دسامبر در 87 سالن مجهز به سینما دالبی بازی کند.
زندگی شخصی

وینسلت با ند راكنرول ، خواهرزاده ، مغول تجارت ، ازدواج كرده است ریچارد برانسون . این زوج در یک مراسم خصوصی در دسامبر 2012 گره زدند ، به گفته دی کاپریو که وینسلت را از راهرو پایین رفته است.

وینسلت پیش از این با سام مندز ، کارگردان مشهور صحنه بریتانیایی و کارگردان برنده اسکار زیبایی آمریکایی ازدواج کرده بود ، و این دو در کار کرده جاده انقلابی کنار هم در بودند. وینسلت و مندس یک فرزند دارند که یک پسر به نام جو است. او همچنین از ازدواج اولش با جیم ترپلتون یک دختر به نام میا دارد. این زوج سر صحنه سریال Hideous Kinky که او دستیار کارگردان بود ، آشنا شدند. آنها در اواخر سال 1998 ازدواج کردند و در دسامبر 2001 طلاق گرفتند

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...