پروفایل عکس های جدید نیکول کیدمن بازیگر هالیوود

نیکول کیدمن ، (متولد 20 ژوئن 1967 ، هونولولو ، هاوایی ، آمریکا) ، بازیگر

استرالیایی متولد آمریکا ، معروف به دامنه و قابلیت کارایی قابل توجه و

همچنین ظاهر جذاب و رفتار خنک.

نیکول کیدمن ، (متولد 20 ژوئن 1967 ، هونولولو ، هاوایی ، آمریکا) ، بازیگر استرالیایی متولد آمریکا ، معروف به دامنه و قابلیت کارایی قابل توجه و همچنین ظاهر جذاب و رفتار خنک.

مسابقه انگلیسی

مشخصات شخصیت

نام سگ یتیم کوچک آنی چیست؟
اوایل زندگی و حرفه

کیدمن از در هونولولو پدر و مادر استرالیایی به دنیا آمد. وی در بزرگ شد سیدنی و فعالیت بازیگری خود را از نوجوانی آغاز کرد. او در دوران نوجوانی در فیلم ها و مینی سریال های ساخته شده برای تلویزیون ظاهر شد و به عنوان بازیگر نقش اصلی در فیلم مهیج آرام آرام (1989) بازی کرد. پیشنهاد بازی در فیلم Days of Thunder (1990) وی را به ایالات متحده و در حالی که مشغول کار بر روی آن فیلم بود کشاند ، رابطه خود را با کاستار تام کروز آغاز کرد . این دو در سال 1990 ازدواج کردند (طلاق 2001). طی دهه آینده کیدمن در ده فیلم ظاهر شد. نقش های او شامل یک اجتماع دوستدار گانگستر در بیلی باتگیت (1991) ، یک روزنامه نگار تلویزیونی مشتاق در کمدی سیاه To Die For (1995) و یک آمریکایی ساکن اروپا در دهه 1800 در کمپین صفحه در سال 1996 بود. اقتباس از هنری جیم هنری جیمز اون تصویر یک بانو (1996).

در سال 1998 کیدمن اولین حضور موفق خود در لندن ساخته شده، بازی پنج نقش های مختلف در سر دیوید هیر داره اتاق آبی ، یک سری به خوبی دریافت از عکس های شرح داری بر اساس آرتور شنیتسلر را لا Rønde از . در اوایل سال 1999 او با این نمایش به منتقل شد شهر نیویورک برای برادوی اولین بار در . در آن سال همچنین فیلم Eyes Wide Shut منتشر شد که اقتباسی از اثر دیگر شنیتسلر بود و آخرین فیلم کارگردان بود استنلی کوبریک . اگرچه به عنوان یک عاشقانه بخارپوش با حضور کیدمن و کروز در زندگی واقعی معرفی می شود ، اما در برابر انتقادات مختلف و تعداد ناامیدکننده گیشه های فروش خم شد.
مولن روژ! ، ساعت ها و فیلم های دیگر از دهه 2000

کیدمن به سرعت با یک سری متنوع نقش های که دامنه استعداد او را برجسته می کند ، برگشت. در باز لورمان خیال موسیقی مولن روژ! (2001) ، او به عنوان یک کروزن در حال مرگ بازی کرد و این بازی اولین کیدمن اسکار نامزد شد. در سال 2001 او همچنین در فیلم دیگران ، یک جوی فیلم ترسناک و کمدی تاریک دختر تولد ظاهر شد ، که در آن او نقش یک عروس سفارش دهنده روسی را بازی می کرد. دو سال بعد او به خاطر بازی در نقش جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد ویرجینیا وولف در فیلم The Hours (2002) ، اقتباسی از جایزه پولیتزر ، رمان برنده ساخته مایکل کانینگام ، . رشته ای از موفقیت های مهم ، از جمله Dogville (2003) ، The Human Stain (2003) ، Cold Mountain (2003) ، و Margot at the Wedding (2007) به دنبال داشت.

نیکول کیدمن در فیلم The Hours نیکول کیدمن در The Hours (2002). Clive Coote — پارامونت / میراماکس / مجموعه کوبال

با اشتراک خود از نسخه اول 1768 ما به محتوای منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید. امروز مشترک شوید

در سال 2007 کیدمن به عنوان خانم تهدیدکننده خونسرد کولتر در قطب نما طلایی ، اقتباسی از فیلیپ پولمن بازی رمان فانتزی جنجالی کرد. او برای با لورمان همکاری کرد عاشقانه بازی درام استرالیا (2008) ، در نقش یک زن انگلیسی اصلی که پس از استرالیا می رسد جنگ جهانی دوم برای دفاع از سرزمینی که به او به ارث رسیده است ، به . در سال 2009 او در ظاهر شد Nine . در این موزیکال بازیگران تمام ستاره ای شامل دانیل دی لوئیس ، پنه لوپه کروز و ماریون کوتیار حضور داشتند .
نقش های اوایل سال 2010

کیدمن سپس مادری داغدار را در به تصویر کشید سوراخ خرگوش (2010) ، اقتباس سینمایی از بازی تحسین شده دیوید لیندسی-آبایر . برای اجرای خود ، وی سومین نامزدی اسکار را دریافت کرد. او بعداً به عنوان رقیب جذاب شخصیت جنیفر آنیستون در کمدی عاشقانه Just Go with It (2011) بازی کرد. در تریلر Trespass (2011) ، کیدمن و نیکولاس کیج در نقش یک زوج متاهل ظاهر شدند که سارقان به خانه آنها حمله می کنند. در سال 2012 او در نقش نویسنده مارتا گلهورن ، که مدت کوتاهی با ازدواج کرده بود ارنست همینگوی ، در HBO فیلم Hemingway & Gellhorn بازی کرد و در درام پالپ به عنوان نامزد یک محکوم به اعدام در 1960s Florida بازی کرد The Paperboy . در فیلم ترسناک روانشناختی استوکر (2013) ، کیدمن به عنوان مادر دور از نظر احساسی یک دختر نوجوان آشفته ظاهر شد.

در سال 2013 کیدمن در مقابل " کالین فرث" در فیلم "مرد راه آهن" بازی کرد ، اقتباسی از خاطرات مربوط به یک سرباز سابق که به دنبال مترجم ژاپنی است که او را در حالی که در طول اسارت گرفته بود شکنجه کرد جنگ جهانی دوم به . کیدمن در تریلر دوباره با فیرت همکاری کرد Before I Go to Sleep (2014) ، درباره زنی که با از دست دادن حافظه ناشی از یک ضربه روبرو شده بود ، . در سال 2015 او به بازی هر دو پوست ارا قصد پوست شخصیت عنوان در پدینگتون ، اقتباس از سری کتاب کودکان کلاسیک در مورد یک خرس پرو در لندن، و یک معاون بازپرس در راز چشمهایشان ، هیجان انگیز که همچنین ستاره دار جولیا رابرتز به عنوان اف بی آی عامل که دخترش به تجاوز و قتل رساندند.
تجدید حیات و فیلم های بعدی

پس از چندین نسخه ناامیدکننده ، کیدمن در مجموعه ای از فیلم های مورد استقبال ظاهر شد و باعث شد برخی از کارشناسان بعداً "Kidmanaissance" را اعلام کنند. اعتبار او از سال 2016 شامل فیلم زندگی نامه شیر بود ، در مورد پسری هندی که از خانواده اش جدا می شود ، توسط یک زوج استرالیایی پذیرفته می شود ، و بعداً ، به عنوان یک بزرگسال ، به دنبال بستگان از دست رفته خود می رود. این درام با استقبال منتقدان روبرو شد و کیدمن چهارمین نامزدی اسکار خود را به دست آورد. کیدمن به خصوص در سال 2017 مشغول بود. او جایزه امی در مینی سریال برنده به عنوان همسر Big Little Lies ، اقتباسی از پرفروش ترین رمان لیان موریارتی ، بدرفتار ظاهر شد و در فصل دوم Campion سریال تلویزیونی 's Top ظاهر شد. از دریاچه . نقش های فیلم او آن سال خانم مدیر مدرسه یک مدرسه شبانه روزی در جنوب سوفیا کوپولا اون فریب ، که بر اساس رمانی از توماس کولینان بود؛ همسر یک جراح قلب در تریلر روانشناختی The Killing of a Sacred Deer ؛ مدیر گروه در اقتباس از نیل گیمن اون داستان کوتاه چگونه به صحبت به دختران در احزاب ؛ و یک دستیار بلند قدم به یک مرد ثروتمند مبتلا به کوادری پلژی در The Upside .

در آکوامن (2018)، کیدمن بازی مادر نام کمل ابرقهرمان. او همچنین به عنوان همسر یک مبلغ باپتیست نوبه خود شد ، که ، به همراه همسرش ، پسر خود را به یک برنامه درمانی تبدیل همجنسگرایان در ، می فرستد پسر پاک شده (2018) ، که براساس خاطرات (2016) به همین نام بود . کیدمن تحسین منتقدان را برای عملکرد خود به عنوان یک کارآگاه گنگ که به دنبال انتقام از یک کار مخفی مخفی از گذشته خود در Destroyer (2018) است ، به دست آورد. در سال 2019 او تکرار شد پیشآگهی نقش او را در دروغ بزرگ کمی برای فصل دوم و از ظاهر به عنوان انجام به خوبی به خانم باربور در سهره ، یک فیلم بر اساس دونا تارت را جایزه پولیتزر -winning رمان به همین نام. همچنین در آن سال کیدمن ستاره دار در بمب ، به تصویر کشیدن گرچن کارلسون، یک میزبان سابق در فاکس نیوز که رئيس جمهور کانال،

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...