پروفایل عکس های شیلپا شتی بازیگر زن هندی + بیوگرافی

شیلپا شتی بازیگر معروف هند است که در ابتدا به عنوان مدل مشهور شد. او از

آن مدل های بودایی است که خیلی زود به بازیگری روی آورد و در این زمینه

موفق شد. در 16 سالگی برای اولین بار وارد دنیای بازی شد و به طور کلی فیلم

با نام بازیگر در سال 1993 ساخته شد. 

شیلپا شتی 2021
شیلپا شتی 2021
شیلپا شتی 2021
شیلپا شتی 2021
شیلپا شتی 2021
شیلپا شتی 2021
شیلپا شتی 2021
شیلپا شتی 2021
شیلپا شتی 2021
شیلپا شتی 2021
شیلپا شتی 2021
شیلپا شتی 2021

شیلپا شتی بازیگر معروف هند است که در ابتدا به عنوان مدل مشهور شد. او از آن مدل های بودایی است که خیلی زود به بازیگری روی آورد و در این زمینه موفق شد. در 16 سالگی برای اولین بار وارد دنیای بازی شد و به طور کلی فیلم با نام بازیگر در سال 1993 ساخته شد.

شیلپا شتی بازیگر زن مشهور سینمای هند با پیشنهاد خواندن کتاب "قلعه حیوانات" جورج اورول به عنوان منبع آموزش عشق و احترام به حیوانات ، به یک شبکه اجتماعی تبدیل شد.

این بازیگر در پاسخ به خبر ورود کتاب هری پاتر به روزنامه هند تایمز گفت: "من فکر نمی کنم کتابی وجود داشته باشد زیرا" هری پاتر "و" ارباب حلقه ها "در سیل مدرسه. حرکت عالی است زیرا باعث خلاقیت کودکان می شود. »

شتی گفت: "من فکر می کنم خواندن کتاب باعث می شود شما به" زنان کوچک "احترام بگذارید و همچنین برای تشویق زنان به آنها احترام بگذارید و حتی اگر بتوانید حیوانات را دوست داشته باشید و از آن بچه ها محافظت کنید ، حتی این کتاب مانند" قلعه حیوانات "است. انجام دادن. فرا گرفتن. »

اگرچه در این بخش عنوان شد که شتی درباره "قلعه حیوانات" از نسخه آنلاین Talk and Wow حذف شده است ، اما دیگر مورد استفاده کاربران شبکه های اجتماعی در هند نیست ، اما نسخه های چاپی سخنان وی در توییتر پخش می شود و با آنها به اشتراک می گذارند .

شیلپا شتی بازیگر معروف هند است

با استفاده از فضای مجازی کاربر با اشاره به نظر کاملاً اشتباه بازیگر هندی در مورد رمان ضد شهری جورج اورول با هشتگ "#shilpashettyreviews" ، کتابهای درسی برای کاربردهای کاملاً بی ربط پیشنهاد شده است.

شیلپا شتی یکی از محبوب ترین بازیگران هند است. وی در کارنامه خود در 49 فیلم بازی کرده است که در این میان توانسته به "بازیگر" ، "دوستی" و "قلب قلب" اشاره کند.

سن دومین فیلمی بود که شیلپا در آن بازی کرد. وی با بازیگرانی چون گوویندا و سونالی بندری روبرو شد. اما این فیلم موفق نبود. با وجود فیلمبرداری در چندین فیلم و بازی ستاره های مقابل مانند سانی دئول و سیف علی خان ، او شکست خورد. این فیلم ها موقعیت او در میان بازیگران بالیوود را به خطر می اندازد. در این سال ها ، تنها فیلم موفق Main KHiladi Tu Anari بود. شیلپا توسط برادران جین (صاحبان شرکت موسیقی ونوس) برای بازی در نقش کارگردان به آکشی کومار معرفی شد.

اما شیلپا و آکشای کومار اجازه این فیلم را به تنهایی نمی دهند. این دو بار دیگر در سال 2000 در دادکان روبرو شدند. درش دارشان ، به کارگردانی راجا هندوستانی ، فیلمی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد زیرا ، چون آکشی کومار_شیلپا شاتی_سونیل شاتی_مایما چوئیدریان نیز باعث موفقیت در کار او خواهد شد که به همین ترتیب خواهد بود و فروش فیلم نسبتاً خوبی خواهد داشت.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...